AdamusFazer600fzs Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Witam wszystkich mam mały problem z fzs 600a dokładniej moto nie pali mi na wszystkie cylindry na wolnych obrotach , jak troche odkrece to jedze ale to nie to i strasznie przerywa któregoś razu podczas odpalenia z jednego weżyka którego jeden koniec jest podłączony do drógiego gaznika a drugi koniec swobodnie wisi pod moto wylała mi się benzyna nie wiem co moze być przyczyna ps. swiece nowe ,filtr pow, iskra jes na kazdej fajce/swiecy aha czy ( trzybając rękom fajke ze swiecy przy zapalonym silniku -w połowie szyjki fajki - jest normalne ze czuje się minimalne przebicie )z góry dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 zobacz sobie post nade mną, tam znajdziesz odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamusFazer600fzs Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 a może troszeczke jaśniej to moje pierwsze forum w zyciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 prawdopodobnie przelewa Ci któryś z gaźników. Także gaźniki na stół, rozebrac i zobaczyć zaworki iglicowe, czy pływak nie tonie etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqi Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 WitamZeby nie zakladac nowego tamatu a tytul spasowal elegancko mam drobne pytanko, te samo moto Musze dokrecic luz na kierownicy, zastanawiam sie jak po kolei dojsc do tej przyjemnosci...Pytanko, czy musze, a jesli tak to w jaki sposob zdejmowac kierownice? Mam odkrecic te 4 sruby i nasadowym odkrecic glowna srobe z polki, czy mam calosc odkrecic pod spodem 2 srobami?? potem oczywiscie 2 sroby poluzowac na lagach i tu znowu pytanko, czy jeszcze potrzeba odkrecic 2 sroby (z podspodu) przy stacyjce? Nastepnie zdejmuje (calosc badz badz jak poradzicie w etapach) jest blokada - 1wsza sroba na klucz pazurkowy/hakowy, podkladka -> 2ga - dokrecamy skladamy, blokujemy i w droge??pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamusFazer600fzs Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 ok wielkie dzięki jak się uporam z tym problemem to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 WitamZeby nie zakladac nowego tamatu a tytul spasowal elegancko mam drobne pytanko, te samo moto Musze dokrecic luz na kierownicy, zastanawiam sie jak po kolei dojsc do tej przyjemnosci...Pytanko, czy musze, a jesli tak to w jaki sposob zdejmowac kierownice? Mam odkrecic te 4 sruby i nasadowym odkrecic glowna srobe z polki, czy mam calosc odkrecic pod spodem 2 srobami?? potem oczywiscie 2 sroby poluzowac na lagach i tu znowu pytanko, czy jeszcze potrzeba odkrecic 2 sroby (z podspodu) przy stacyjce? Nastepnie zdejmuje (calosc badz badz jak poradzicie w etapach) jest blokada - 1wsza sroba na klucz pazurkowy/hakowy, podkladka -> 2ga - dokrecamy skladamy, blokujemy i w droge??pozdrooTak, musisz zdjąć kierownicę, bo nie odkręcisz tej "kapturkowej" nakrętki, pod którą z kolei jest podkładka ;)Jak zdejmiesz kierę, to zrzucasz górną półkę, ale żeby ją wydobyć całkowicie, to musisz zdjąć zbiornik paliwa, żeby z kolei odpiąć kostkę ze stacyjki, która to znajduje się pod zbiornikiem paliwa, w dużej czarnej puszce Śrub ze stacyjki nie ruszysz o ile są oryginalne. Trzeba rozwiercać, więc mija się to z celem W ogóle polecam zdjąć zbiornik, bo jest o wiele łatwiejszy dostęp i polecam kupić nowe łożyska główki ramy, zamiast bawić się ze starymi.Powód jest taki, że te oryginalne łożyska kulkowe mają plastikowe koszyki. Większego dziadostwa nie mogli tam włożyć.Kup łożyska stożkowe (100-150 zł) i masz spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamusFazer600fzs Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 cze wracając do postu #1 problem rozwiazany tj nie palił na wszystkie garki przyczyną było to ze dwie swiece mi poszły tzn.jak wczesniej pisałem były nowe jakieś 1000km na nich zrobiłem dawały iskrę tylko nie taką jak powinny (stwierdził mechanik ) ok wymieniłem i problem znikł pali ja powinien co do przebicia na fajce to miałem mrowienie wrękach (stwierdził mechanik ) i jeszcze bezyna z wezyka tj jesli garki nie przepalały benzyny to musiały ją gdzieś zwrócić to by było tyle koszt 2xświeczki 60zł + wykrycie usterki 30 zł i wszystko gra OGIEŃ Z DUPY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 to my się dziś spotkaliśmy pod serwisem w Zabrzu jak mniemam:) pozdrawiam i szerokości:) dobrze że skończyło się tylko na świeczkach..czyli serwis już niepotrzebny? termin zwalniasz rozumię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamusFazer600fzs Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 cze kolego chyba jednak nie. Jestem z Rybnika a w Zabrzu bywam tylko przejazdem a swoją drogą który serwis masz na myśli ten Zabrze - Grzybowice bo słyszałem ze gdzieś w centrum Zabrza jest otwarty nowy serwis i ludziska sobie chwalą . Pozdrawiam cię również bezpiecznej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianos Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 [..] i wszystko gra OGIEŃ Z DUPY i tak 3maj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.