KamiLao Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Witam wszystkich. Problem polega na tym, że odpalam motocykl i jest ok ...ruszam jeżdze jakiś czas i zaczyna nierówno pracować czasem nawet zgaśnie, kiedy go przyciągne do wyższych obrotów kilka razy to zaczyna pierdzieć i traci zupełnie moc chodzi jak motorynka. Motocykl kupiłem niedawno więc nie wiem kiedy była tam robiona synchronizacja gaźników i regulacja zaworów ale czy to może być powodem takiego zachowania motocykla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczekcbr Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Przedewszystkim napisz co to za motocykl. Napisz jakie są obroty jak się rozgrzeje silnik na jałiwym biegu. Czy nie kopci olejem itd to pomoże kolegom mechanikerom z forum wysunąć teze co może być nie tak. Ale zacznij od sprawdzenia filtra powietrza filtru paliwa i stanu świec. Jeśli to będzie ok to problemem mogą być niewyregulowane gaźniki, zawory. To są podstawowe czynności które mógłbyś zrobić, jeśli to nie pomoze to przyczyn może być całe mnóstwo.Rozumiem, że jak odpalisz na ssaniu to jakoś chodzi silnik, a jak odejmiesz mu ssania i ruszasz z miejsca to go muli? Także zacznij od podstawowych czynności: filtry, świece, czyszczenie i synchro gaźników, reg zaworów, bo jak sam mówisz, nie wiesz kiedy co było w sprzęcie wymienianePozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiLao Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Jest to suzuki gsxf 750 silnik nie pracuje równo na biegu jałowym.... ale z tym nie jest najgorzej ....problem zaczyna sie gdy zaczyna się jeździć motocykl dosłownie pierdzi ....i praktycznie nie reaguje na gaz dławi się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spajdi Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Nie znam sprzętu, ale objawy wskazują na konieczność przeprowadzenia podstawowego serwisu tak jak już kolega wyżej napisał tj. :- sprawdzenie i ew. wymiana świec- sprawdzenie i ew. wymiana filtra powietrza- porządne czyszczenie i regulacja gaźnikówJak taki serwis przeprowadzisz w moto i dalej będzie źle wtedy należy skontaktować się z fachowcem (z lekarzem lub farmaceutą ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoms Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Ja miałem u siebie podobny problem i okazało się że pompa paliwa była zasyfiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ccrriiss Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 W mojej po zimowym postoju były podobne objawy. Pierwsze wymieniłem świece, potem mi go na ssaniu zalewało to regulacja zaworów i gaźników. I wszystko git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Objawy typowe dla za małych luzów zaworowych i jak zawory sie zagrzeją, podpierają sie i przestaje przepalac na wszysktie cylindry, takze wyreguluj zawory.Pewnie jak na chwile staniesz i ostygnie to pali normalnie az do jej porządnego zagrzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiLao Opublikowano 2 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 DANVIELD to chyba będzie to.... synchro gaźników + regulacja zaworów z tego co słyszałem 450 - 500 zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 2 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2009 DANVIELD to chyba będzie to.... synchro gaźników + regulacja zaworów z tego co słyszałem 450 - 500 zł ?No niestety, ale zrobis zi bedziesz miał spokój na pare tysięcy km.Oby tylko zawory i gniazda były całe jeżeli rzeczywiscie były podpierane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiLao Opublikowano 3 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Myśle że gdyby coś było z zaworami to bym to jakoś odczuł...a w silniku nie słysze ani nie czuje gdy jadę nic niepokojącego . Dziękuje wam za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.