olsenGPZ Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Mam problem ze znalezieniem opon do GPZ 500 16 calowych. Chce na tyl wrzucić 130/70-16 a na przód 110/70-16 lub coś koło tego. Niestety w rozmiarze 130/70-16 na tył nic nie ma, są jedynie na przód. Ale czy coś złego się stanie jak włożę na tył taką oponkę? Z tego co zauważyłem dużo opon tylnych ma podobny bieżnik do tych przeznaczonych na przód. Doradźcie mi czy patrzeć mam na tylko na bieżnik, żeby z przodu był prowadzący czy też na przeznaczenie opony czy na przód, czy tył.Jest jeszcze opcja założenia 14/70-16 na tył, ale po pierwsze: Nie wiem czy się zmieści, a po drugie czy dużo gorzej się będzie jeździć na niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Dunlopa Qualifiera w rozmiarze 130/70-16 mogę Ci zaproponować bez najmniejszego kłopotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Mam problem ze znalezieniem opon do GPZ 500 16 calowych. Chce na tyl wrzucić 130/70-16 a na przód 110/70-16 lub coś koło tego. Niestety w rozmiarze 130/70-16 na tył nic nie ma, są jedynie na przód. Ale czy coś złego się stanie jak włożę na tył taką oponkę? Z tego co zauważyłem dużo opon tylnych ma podobny bieżnik do tych przeznaczonych na przód. Doradźcie mi czy patrzeć mam na tylko na bieżnik, żeby z przodu był prowadzący czy też na przeznaczenie opony czy na przód, czy tył.Jest jeszcze opcja założenia 14/70-16 na tył, ale po pierwsze: Nie wiem czy się zmieści, a po drugie czy dużo gorzej się będzie jeździć na niej.Opony różnią się konstrukcją kordu wzmacniającego i nie wolno ich stosować zamiennie. Takie stanowisko zajął producent Dunlop po aferze podczas wyścigów o puchar GS500 na Torze Poznań 2004. Dwóch zawodników z czołówki mimo zaleceń regulaminowych stosowało przednie opony na obu kołach.Założenie przedniej opony na tylnym kole grozi poważnym uszkodzeniem opony podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Dunlopa Qualifiera w rozmiarze 130/70-16 mogę Ci zaproponować bez najmniejszego kłopotu.Niestety po wnikliwszej analizie okazuje się, że ten Qualifier to właśnie przód jest.Ale wkrótce (na dniach) powinny być dostępne Pirelli SportDemon na tył w tym rozmiarze.I cena rozsądna - 299 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olsenGPZ Opublikowano 28 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 A jak myślicie, czy 130/70-16 która na średnicy jest mniejsza od 120/90-16 o 3,4 cm będzie pasować? Czy na feldze nie zawinie się za bardzo na boki?? Tą różnice przeliczyłem na tej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarski Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja mam taki rozmiar 130 w gpz500 Metzeler cośtam ale i tak chcę zmienić bo zjechana. A co koedzy myślą o czymś takim ma tył do gpz 500?http://www.123autoopony.pl/Produkty/Duro/D...6_60H_7469.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olsenGPZ Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 http://www.123autoopony.pl/Produkty/Duro/D...6_60H_7469.htmlTo jest chyba przednia opona. A z tyłu masz 130/70 ? Jak to wygląda, masz jakieś zdjęcia? Też myślałem nad 120/80 lub 130/80. To raczej jedyne realne opcje poza fabrycznym rozmiarem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarski Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 W sumie to sama opona wygląda super ale przy całym moto trzeba jeszcze dużo popracować, niedawno go kupiłem ale trochę zdezelowany jest i częściowo rozkręcony bo go do prządku doprowadzam. Opona jest 130/80 ale myślę o 120 bo gdzieś tam czytałem, że za szeroka opona na 16 trochę źle się prowadzi (podnosi przy hamowaniu na zakrętach) chociaż w sumie to nie zabardzo mam o tym pojęcie bo do tej pory czoperem jeździłem. Teraz bym wolał coś bardziej zwinnego zamiast się koncentrować na wyglądzie. Zdjęcia mogę zrobić ale na razie to żadnej prezencji to to niema chyba że od tyłu chciałbyś samą oponę zobaczyć. A tak apropo to może być różnica w prowadzeniu między 130 i 120? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olsenGPZ Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Różnica może i jakaś jest, ale myśle że nieznaczna bo to tylko centymetr szerokości. Chętnie obejrzałbym koło z taką oponką, podeślij jakieś zdjęcia [email protected] Ja ze względu na to że 130/80 jest trudno dostępna i dość droga kupiłem używki Pirelki M75 tył: 120/80 przód: 100/80. Napisze gdzieś za tydzień jak się prowadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarski Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Dobra dzisiaj po robocie zrobię zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarski Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 a no tak to wygląda ale to jednak 130/90 r16 a nie 130/80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 ta opona to kompletny złom. srodek jest zjechany do zera albo nawet ponizej zera A co do rozmiaru to fsktycznie ciezsza sprawa. moze na bazarze w lodzi cos ciekawego znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarski Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Ano zjechana bo palona była na asfalcie to by ciężko aż tak zajeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olsenGPZ Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Założyłem na przód 100/80-16 a tył 120/80-16/ Pirelli MT 75. Prowadzą się dobrze, ale w zakrętach motor sam mnie ciągnie do składania. Niby już się przyzwyczajam, ale różnicę w prowadzeniu w zakrętach poczułem. Trzymają się też dobrze ale w deszczu jeszcze nie jeździłem. Daje Fotki jak się prezentują: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.