Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

olsenGPZ

Użytkownicy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia olsenGPZ

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie jestem expertem ale... wygląda na to że leżał na prawej stronie, jest wgniecenie ale nie ma rys na tłumiku więc nie musiało być to coś poważnego. Obciążnika nie ma, ale mógł on pójść przy pierwszej lżejszej wywrotce. Podnóżek kierowcy, prawy jest również podgięty do tyłu. Po lewej stronie obciążnik jest jakby krzywo przymocowany (zgjęty), nie wiem czy to moje złudzenie, trzebaby na żywo obejrzeć. Motor, widać że nie picowany do sprzedaży, ale nie można powiedzieć od razu że zaniedbany. Takie zarysowanie lub lekkie pęknięcie, jak jest pokazane po lewej stronie na owiewce, może powstać w garażu lub w transporcie.
  2. Ja, dla przykładu, po GPZ 500 (60 KM) mam zamiar przesiąść się na VFR... Spalanie około 6,5 to nie tragedia myśle. Silniki mocne, wytrzymałe i elastyczne, fajny dzwięk V-ki. Myśle że dobry model żeby pogodzić turystykę i sportową jazdę.
  3. olsenGPZ

    Co Wybrać?

    GPZ 500 to też dobry wybór, 60 KM, dość elastyczny silnik, małe spalanie, prosta konstrukcja i obsługa, tylko dwa gary, nowsze wersje (chyba od 94 roku) prakrycznie bezawaryjne. Ceny 4-5 tys... Moja przykładowa http://bikepics.com/pictures/1645096/PS: Poczekaj, po wakacjach będe kupował VFR i sprzedam CI moją GPZ
  4. Mam GPZ 500 87' z silnikiem z 93'. Jade do USA na wakacje i chciałbym po wakacjach sprzedać GPZ i kupić VFR. Chciałbym się zorientować skąd sprowadzić, albo może na miejscu kupić, żeby znaleźć dobry egzemplaż jak najtaniej. W grę wchodzą roczniki od 90 roku (z monowahaczem) w kwocie około 6000zł. Może znacie jakieś namiary na ludzi którzy sprowadzają tanio dobre motorki lub wiecie gdzie warto jechać żeby korzystkie kupić.
  5. Założyłem na przód 100/80-16 a tył 120/80-16/ Pirelli MT 75. Prowadzą się dobrze, ale w zakrętach motor sam mnie ciągnie do składania. Niby już się przyzwyczajam, ale różnicę w prowadzeniu w zakrętach poczułem. Trzymają się też dobrze ale w deszczu jeszcze nie jeździłem. Daje Fotki jak się prezentują:
  6. Różnica może i jakaś jest, ale myśle że nieznaczna bo to tylko centymetr szerokości. Chętnie obejrzałbym koło z taką oponką, podeślij jakieś zdjęcia [email protected] Ja ze względu na to że 130/80 jest trudno dostępna i dość droga kupiłem używki Pirelki M75 tył: 120/80 przód: 100/80. Napisze gdzieś za tydzień jak się prowadzą.
  7. http://www.123autoopony.pl/Produkty/Duro/D...6_60H_7469.htmlTo jest chyba przednia opona. A z tyłu masz 130/70 ? Jak to wygląda, masz jakieś zdjęcia? Też myślałem nad 120/80 lub 130/80. To raczej jedyne realne opcje poza fabrycznym rozmiarem.
  8. A jak myślicie, czy 130/70-16 która na średnicy jest mniejsza od 120/90-16 o 3,4 cm będzie pasować? Czy na feldze nie zawinie się za bardzo na boki?? Tą różnice przeliczyłem na tej stronie
  9. Mam problem ze znalezieniem opon do GPZ 500 16 calowych. Chce na tyl wrzucić 130/70-16 a na przód 110/70-16 lub coś koło tego. Niestety w rozmiarze 130/70-16 na tył nic nie ma, są jedynie na przód. Ale czy coś złego się stanie jak włożę na tył taką oponkę? Z tego co zauważyłem dużo opon tylnych ma podobny bieżnik do tych przeznaczonych na przód. Doradźcie mi czy patrzeć mam na tylko na bieżnik, żeby z przodu był prowadzący czy też na przeznaczenie opony czy na przód, czy tył.Jest jeszcze opcja założenia 14/70-16 na tył, ale po pierwsze: Nie wiem czy się zmieści, a po drugie czy dużo gorzej się będzie jeździć na niej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.