blu Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 witam (VZ800)Postanowiłem wymienic olej i uszczelniacze w lagach po tym jak moto dostawało lekkich wibracji po wpadnięciu np. w dziurę . Wykręciłem je z moto i oddałem do mechanika , odebrałem po kilku dniach , zamontowałem i co się okazało . Gdy zacznę ostro chamowac , lagi dobijają prawie do samego dołu i słychac "stuk" to samo dzieje się gdy wpadnę w lekką dziurę .Zadzwoniłem do machera który z tym grzebał i powiedział mi że z lagami było coś wcześniej kombinowane i on na to nic nie poradzi Totalna załamka zapłaciłem frajerowi 300zł za robotę i kto wie czy coś nie spier.....Wcześniej było wszystko ok. z tym że kierownica lekko wibrowała na nierównościach a dobijanie amortyzatorów zdarzało się ale tylko gdy wpadłem w dużą dziurę . Teraz to jest katastrofa , może ma ktoś jakąś sugestie co mogło się stac ???ps. czy jest tam jakaś regulacja twardości amortyzatorów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Mogą być:Wyjechane teflonowe pierścienie prowadzace, (lub ktos ich nie dał - miałem taki przypadek!!!)mogł ktos zapomniec o jakiś elementach znajdujących sie w goleni i olej przepływa swobodnie bez tłumienia i z tad dobiijanie.Lub za żadki olej /za mało oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blu Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 ok. dzięki za odpowiedz ale co ogranicza skok amortyzatora tz. jego twardośc , sprężyna czy olej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 ok. dzięki za odpowiedz ale co ogranicza skok amortyzatora tz. jego twardośc , sprężyna czy olej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blu Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Twoje pytanie jest lekko mówiąc nielogiczne a wynika z nie znajomości zasady pracy tegoż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter1600 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 witam (VZ800)Postanowiłem wymienic olej i uszczelniacze w lagach po tym jak moto dostawało lekkich wibracji po wpadnięciu np. w dziurę . Wykręciłem je z moto i oddałem do mechanika , odebrałem po kilku dniach , zamontowałem i co się okazało . Gdy zacznę ostro chamowac , lagi dobijają prawie do samego dołu i słychac "stuk" to samo dzieje się gdy wpadnę w lekką dziurę .Zadzwoniłem do machera który z tym grzebał i powiedział mi że z lagami było coś wcześniej kombinowane i on na to nic nie poradzi Totalna załamka zapłaciłem frajerowi 300zł za robotę i kto wie czy coś nie spier.....Wcześniej było wszystko ok. z tym że kierownica lekko wibrowała na nierównościach a dobijanie amortyzatorów zdarzało się ale tylko gdy wpadłem w dużą dziurę . Teraz to jest katastrofa , może ma ktoś jakąś sugestie co mogło się stac ???ps. czy jest tam jakaś regulacja twardości amortyzatorów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr tiger Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Ja dlatego sam wszystko w moto robie w tym okresie zimowym sam to zrobiłem i są gitara i widzę ze oszczędziłem aż 300złi tez myślę jak kolega wyżej napisał .pozdrawiami życzę szybkiej naprawymasz link jak sie to robi:lagihttp://www.motogen.pl/artykuly/porady/wymi...eniu,art16.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.