Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

blu

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Osiągnięcia blu

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. witammama problem z odpaleniem silnika , aby go odpalic muszę dodac gazu , gdy się zagrzeje pali w miarę dobrze z tym że czasami gaśnie na wolnych obrotach ( raz pracuje dobrze a raz gaśnie) .Na jednym z forum wyczytałem że przyczyną może byc TPS-czujnik położenia przepustnicy. Jeśli ktoś się orientuje w temacie to proszę o odp. czy taki czujnik można naprawic , lub wyczyścic (podobno się brudzą), można go wymienic samemu??? czy trzeba go ustawiac za pomocą specjalistycznego sprzętu itp.Jeśli to komuś pomoże w ocenie sytuacji to podam link do serwisówki (po angielsku, ja nie znam)Yamaha Raptor YFM700RVhttp://www.maxmekker.com/atv.aspz góry dziękuje za porady
  2. witamKupiłem Yamahe Raptora 700r z 2008r. sprowadzony z USA ,quad praktycznie nowy (przejechane może 500km.) Postanowiłem wymienic w nim olej. Olej kupiłem w serwisie Yamahy (sprzedwca dał mi rzekomo najlepszy olej) 15W50 minerał . Po wymianie oleju ,natrafiłem w necie na info że olej mineralny stosuje się w starych zużytych silnikach . Mój silnik jest praktycznie na dotarciu. Wyczytałem też że, w silniku w którym jest olej mineralny nie powinno się go zmieniac na olej syntetyczny gdyż może to spowodowac nawet zatarcie silnika.Teraz mam dylemat czy , zmienic ten olej mineralny na syntetyk, półsyntetyk czy dalej jeżdzic na mineralnym ? Jaka będzie żywotnośc silnika ? Czy to ma wpływ na prace silnika? I jaki byłby najlepszy olej do tego typu silnika ?Jestem "zielony" w tych sprawach a w necie można znależc wiele rozbierznych informacji na ten temat dlatego proszę o rade osobę która jest kumata w tych sprawach i się zna ! z góry dziękuje za informacje. pozdro
  3. ok. dzięki za odpowiedz ale co ogranicza skok amortyzatora tz. jego twardośc , sprężyna czy olej ?
  4. witam (VZ800)Postanowiłem wymienic olej i uszczelniacze w lagach po tym jak moto dostawało lekkich wibracji po wpadnięciu np. w dziurę . Wykręciłem je z moto i oddałem do mechanika , odebrałem po kilku dniach , zamontowałem i co się okazało . Gdy zacznę ostro chamowac , lagi dobijają prawie do samego dołu i słychac "stuk" to samo dzieje się gdy wpadnę w lekką dziurę .Zadzwoniłem do machera który z tym grzebał i powiedział mi że z lagami było coś wcześniej kombinowane i on na to nic nie poradzi Totalna załamka zapłaciłem frajerowi 300zł za robotę i kto wie czy coś nie spier.....Wcześniej było wszystko ok. z tym że kierownica lekko wibrowała na nierównościach a dobijanie amortyzatorów zdarzało się ale tylko gdy wpadłem w dużą dziurę . Teraz to jest katastrofa , może ma ktoś jakąś sugestie co mogło się stac ???ps. czy jest tam jakaś regulacja twardości amortyzatorów ?
  5. ktoś mi mówił że jeśli podkręcimy obroty to powinno światło się rozjaśnic w tedy będzie to oznaczac że wszystko jest ok. niestety światło świeci bez zmian "regler" tz. regulator napięcia ? nie bardzo jestem kumaty w tych sprawach dlatego pytam I gdzie on w ogóle jest ? Nie chce wiez moto na serwis bo to zapewne tylko pierdoła a zimno jak cholera
  6. helojeśli ktoś jest kumaty to proszę o poradę , mam problem z ładowanie aku , wymieniłem stary akumulator na nowy bo myślałem że to wina aku ale okazało się że z nowym jest tak samo tz. polatam trochę na moto a na drugi dzień nie mogę motocykla odpalic (siada akumulator).I teraz mam pytanie co się porobiło , czy to alternator ??? I jak to w najprostszy sposób sprawdzic. Motocykl to Suzuki VZ 800 z góry dziękuje za odp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.