jlupino Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Niestety ,ale z uwagi na to ,ze moje tarcze mają już 4mm,jestem zmuszony kupić nowe.Min TH jest już o pół mm przekroczone Na allegro znalazłem takie w cenie 750zł za komplet,czyli 2 sztuki.Cena bardzo konkurencyjna,w stosunku do innych tarcz po tysiaku za sztuke.Czy ktoś z szanownych użytkowników miał do czynienia z czymś takim?Nie chciałbym wtopić,bo życie jest ino jedne Prosze o jakiekolwiek info,może jest jakaś alternatywa,sklep lub dostawca z czymś niechińskim w podobnej cenie.http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=846512425 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 tych nie znam, ale kolega pare lat temu kupil do cbr600f4i z chin podobne..okazalo sie ze dziurki w ogole nie pasowaly, a jak juz spasowaly bo walil mlotkiem i tego typu narzedziami to sie gięły jak papier toaletowy.Firma z której zamawiasz sciaga wszystko z chin.. tarcze, owiewki i inne z fabryk które są najtansze.. zakladam wiec ze nie jest to towar 1 klasa.Jezeli chcesz do swojego sprzeta gsx1400 (troche przyciezkawy) to kup sobie normalne tarcze, po 1000 zl za sztuke albo Lucasy.. wyjda troche taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 mozesz jeszcze zapodac NG dostepne w olkowni. sprawdzone. produkowane w europie bodajże w hiszpanii. kosztuje 700zł sztuka. jak chcesz to ci zorganizuje taniej. Info na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jlupino Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Toście mnie już przekonali Panowie.Po Waszych PW wiem czego unikać.Obecnie pozostaje kwestia wyboru miedzy NG i Galferami.Nie ukrywam,że Galfery wizualnie są o niebo atrakcyjniejsze.Wiem,wiem,ze nie o to tu chodzi.Ale...Czekam w każdym razie na PWDzieki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 a TRW Lucas ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 mozesz jeszcze zapodac NG dostepne w olkowni. sprawdzone. produkowane w europie bodajże w hiszpanii. kosztuje 700zł sztuka. jak chcesz to ci zorganizuje taniej. Info na PWTutaj popieram kolegę.Mialem w fazerze tarcze NG. Sa to naprawdę bardzo dobrej jakości zamienniki i faktycznie produkowane w Hiszpanii.U Olka zawsze można liczyć na dobry rabacik, tym bardziej jak jesteśmy bardzo zdecydowanymi klientami Toście mnie już przekonali Panowie.Po Waszych PW wiem czego unikać.Obecnie pozostaje kwestia wyboru miedzy NG i Galferami.Nie ukrywam,że Galfery wizualnie są o niebo atrakcyjniejsze.Wiem,wiem,ze nie o to tu chodzi.Ale...Czekam w każdym razie na PWDzieki i pozdrawiamNie wiem nic o Galferach. Uzywam jedynie klocków hamulcowych tej firmy i jestem bardzo zadowolony. Ten producent mocno udziela się w sportach motorowych, więc śmiem twierdzić, że mają solidne podstawy do tego, żeby produkować naprawde dobre tarcze hamulcowe.Napewno unikaj tarcz hamulcowych firmy KEITO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jlupino Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 a TRW Lucas ? Tu niestety cena zaporowa minimum 2 koble za same tarcze+ ok.250zeta za klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jlupino Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Napewno unikaj tarcz hamulcowych firmy KEITOKEITO,albo może chodziło ci o KYOTO,bo takie własnie też widziałem w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżymol Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 jest jeszcze beringer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Nie wiem jak się sprawują te z linka ale w 954 miałem tarcze firmy Brakinghttp://www.motocombo.pl/produkt-3916-257_260.htmlTotalna żenada,luzy na tulejkach się zrobiły jak diabli a hamulec nawet z oplotem,nowymi klockami oraz wyczyszczonymi zaciskami, tłoczkami był o 1/3 gorszy niż u qmpla w takiej samej 954 na zwykłych tarczach.Jedyny plus to wygląd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Nie wiem jak się sprawują te z linka ale w 954 miałem tarcze firmy Brakinghttp://www.motocombo.pl/produkt-3916-257_260.htmlTotalna żenada,luzy na tulejkach się zrobiły jak diabli a hamulec nawet z oplotem,nowymi klockami oraz wyczyszczonymi zaciskami, tłoczkami był o 1/3 gorszy niż u qmpla w takiej samej 954 na zwykłych tarczach.Jedyny plus to wygląd... to miałes w zyciu pecha ja uzywam tarczy braking top race 310mm do tego pomap i zacisk braingera mieciuchne klocki wymiana co 1000km, osprzet uzywana w totalnie hardcorowy sposób tj. tor.. i nie ma najmniejszych problemów dodac moge tylko ze tarcza brembo sie pregrzała przy takim samym uzytkowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Jaki moto waga itp?? Bo jadąc 954 z prędkości ponad 250 km/h ostro hamując to nacisk na takie tarcze to nie to samo co w motocrossie,czy super moto.Tam takich nacisków na heble nie ma.Wierz mi kilkanaście wypadów na tor moto typu 954 i po tarczach na 100%.Nie wspomnę o jeździe na przednik kole..A jeśli oryginalne tarcze wytrzymują dłużej niż te sćierwo co miałem założone to serio miałem szczęściem,że jeszcze żyje bo gorszych hebli jeszcze nie miałem nigdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Jaki moto waga itp?? Bo jadąc 954 z prędkości ponad 250 km/h ostro hamując to nacisk na takie tarcze to nie to samo co w motocrossie,czy super moto.Tam takich nacisków na heble nie ma.Wierz mi kilkanaście wypadów na tor moto typu 954 i po tarczach na 100%.Nie wspomnę o jeździe na przednik kole..A jeśli oryginalne tarcze wytrzymują dłużej niż te sćierwo co miałem założone to serio miałem szczęściem,że jeszcze żyje bo gorszych hebli jeszcze nie miałem nigdy widzisz widocznie kupiłś jakissyf z najnizszej półki bo aktualnie ten zestaw co mam działa lepij niz kompletne brembo lib kompletny beringer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jlupino Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Nie wiem jak się sprawują te z linka ale w 954 miałem tarcze firmy Brakinghttp://www.motocombo.pl/produkt-3916-257_260.htmlTotalna żenada,luzy na tulejkach się zrobiły jak diabli a hamulec nawet z oplotem,nowymi klockami oraz wyczyszczonymi zaciskami, tłoczkami był o 1/3 gorszy niż u qmpla w takiej samej 954 na zwykłych tarczach.Jedyny plus to wygląd... Panowie,z tego co do tej pory wyśledziłem to te Brakingi to niestety też "chińszczyzna".To jest to samo co to z mojego pierwszego linka tylko,że nazwa inna,tak że nie ma co sie nerwować za bardzo bo we chinach jednego dnia jest stal z Korei,a drugiego z Wietnamu,a może sami kują w stodole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 widzisz widocznie kupiłś jakissyf z najnizszej półki bo aktualnie ten zestaw co mam działa lepij niz kompletne brembo lib kompletny beringer Broń Boże...Ja ich nie kupiłem...w życiu bym takiego syfu nie kupił,jak dobre tarcze mogą być tańsze od oryginałów,dostałem je w prezencie do moto.Nawet oryg używek mi za nie nie chcieli dać na wymianę.Tarcze takie same jak na linku,a że syf zgadam się z Tobą w 100% Co do Brembo nie mam pojęcia jak w moto działają w autach mam dużo reklamacji na nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 KEITO,albo może chodziło ci o KYOTO,bo takie własnie też widziałem w necie.Chodziło o KEITO. Swego czasu sprzedawali to chyba w FM Motocykle. Po jednym hamowaniu nity wylatywały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jlupino Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Broń Boże...Ja ich nie kupiłem...w życiu bym takiego syfu nie kupił,jak dobre tarcze mogą być tańsze od oryginałów,dostałem je w prezencie do moto.Nawet oryg używek mi za nie nie chcieli dać na wymianę.Tarcze takie same jak na linku,a że syf zgadam się z Tobą w 100% Co do Brembo nie mam pojęcia jak w moto działają w autach mam dużo reklamacji na nie Niestety to fakt,w autach brembo jakoś nie teges,bo mi w hondzie accord nówki po niedługim czasie(1-mies-2) zaczęły bić po kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jlupino Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Chodziło o KEITO. Swego czasu sprzedawali to chyba w FM Motocykle. Po jednym hamowaniu nity wylatywały Łoo Matko!Dobrze,że mnie to łominęło Takich,co to robią powinni od razu zamykać Dokonałem zakupu Pochwalę się,jak towar przyjdzie do domu Ale dyskusji oczywiście nikomu nie zabraniam,a wręcz przeciwnie,zawsze dobre info może się przydać komuś,kto wymienia po raz pierwszy tarcze hamulcowe z oryginalnych na... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 ciekawe z ta cena co mówisz bo za pływajace brembo ałem równiusuenkie 900 a za brakinga 1100 ja nadal twierdze ze to zaleyz od konkretnego modelu tarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Czyli jakie kupiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jlupino Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 No i prezent pod choinkę już jest.Zdecydowałem sie na tarcze firmy NG.Zakupu dokonałem na allegro u sprzedawcy "wujt111"(dostałem pozwolenie na ujawnienie danych od właściciela).Cena wg mnie atrakcyjna bardzo,Galfery wyszły by ponad 300zł wiecej.Pozostaje kwestia dokupienia klocków.No i teraz dwa pytania.1.Czy warto dopłacać do superklocków tzw.sintermetalowych,używając moto praktycznie jak turystyka.Czy wystarczą te zwykłe markowe jak ferodo czy EBC?2.Czy jest jakaś filozofia w wymianie tarcz,dla domorosłego mechanika jak ja,który tarcze lub klocki w samochodzie wymienić potrafi?Czy trzeba jakoś centrować koło ,wyważać lub coś w tym stylu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Facet na filmie wyczerpuje temat tak naprawdę:Yno, że jest po angielsku. Będziesz dawał nowe tarcze, powinieneś na nowo wyważyć koło (w odniesieniu do tego co mówi łysy na filmie).Chyba sintermetalowe będą lepszym wyjściem. Kilkukrotnie żywotniejsze.http://www.motorcyclebrakesdirect.com/ - te nie zawierają azbestu czy innych toksycznych substancji i wykazują się tak samo dobrym działaniem przy wysokich temperaturach.Ps. To ile taki komplet do GSXa? Bo gość żadnych tarcz nie ma wystawionych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Cennik Tarcz NG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 No i teraz dwa pytania.1.Czy warto dopłacać do superklocków tzw.sintermetalowych,używając moto praktycznie jak turystyka.Czy wystarczą te zwykłe markowe jak ferodo czy EBC?2.Czy jest jakaś filozofia w wymianie tarcz,dla domorosłego mechanika jak ja,który tarcze lub klocki w samochodzie wymienić potrafi?Czy trzeba jakoś centrować koło ,wyważać lub coś w tym stylu?1.EBC/Ferodo moga być,zbyt twardych nie kupuj bo szkoda tarcz...2.Wymiana banalna,jak zmiana klocków...Dasz sobie rade.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 No i prezent pod choinkę już jest.Zdecydowałem sie na tarcze firmy NG.Zakupu dokonałem na allegro u sprzedawcy "wujt111"(dostałem pozwolenie na ujawnienie danych od właściciela).Cena wg mnie atrakcyjna bardzo,Galfery wyszły by ponad 300zł wiecej.Pozostaje kwestia dokupienia klocków.No i teraz dwa pytania.1.Czy warto dopłacać do superklocków tzw.sintermetalowych,używając moto praktycznie jak turystyka.Czy wystarczą te zwykłe markowe jak ferodo czy EBC?2.Czy jest jakaś filozofia w wymianie tarcz,dla domorosłego mechanika jak ja,który tarcze lub klocki w samochodzie wymienić potrafi?Czy trzeba jakoś centrować koło ,wyważać lub coś w tym stylu?odkrecanie odkrecaniem bo stare tarcze i tak idą na smietnik ale nowe tarcze jak bedziesz przykręcał to pamietaj zeby najlepiej otwory w feldze przleciec gwintownikiem śroby tak samo nałozyj locktite i przykręcac po przekatnej zeby uniknac skrzywienia nowej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.