jojko91spi Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Na hamowni nie masz oporów powietrza , więc te 272 km/h to tylko ILUZJA jechalem na A4 z wrocka na Katowice , i pokazalo licznikowe 272 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 jechalem na A4 z wrocka na Katowice , i pokazalo licznikowe 272 Licznika przeważnie pokazują więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siofer Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Licznika przeważnie pokazują więcej To raz, ja mam gaznikowa i max bylo 260 a po dodaniu 3 zebow i jeden mniej na zdawczej 270.A dwa, to sprobuj Jajko zrobic ten sam wynik w stone Wroclawia. A trzy nie bylem na chamowni ze swoja i nie wiem ile mam koni, ale mam znajomego ktory jezdzi giksem 750 i jakos mial prolem mi uciec na prostej wiec chyba bardzo duzo zalezy od kierownika a nie tylko od maszyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Ja mam F4i. Maxa miałem 267 km/h. A pali to u mnie zawsze koło 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Ja mam F4i. Maxa miałem 267 km/h. A pali to u mnie zawsze koło 7 czyzby obecni uzytkownicy mieli parcie na przekroczenie 276 m/??? Zamiast tego proponuje wpasc np na salmopol w sezonie i poscigać się na zakrętach z pewnym gościem z Bielska na F3.. Wtedy może zobaczycie, ze nie V max powoduje respekt u innych.Ja w bladym zmieniłem przełożenia, bo wali mnie prędkość 299, która można uzyskać licznikowo.. Wolę pojecać 267 max licznikowo, ale mieć lepsze odejście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
! Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 a ja wole jechać 180 w zakręcie niż 280 prosto. I mój motor jedzie tylko 240. Nigdy nie będę prawdziwym motocyklistą hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojko91spi Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 ja tez na codzien nie smigam z taka predkoscia a poprostu chcialem wtedy sprawdzic sobie motorek wydaje mi sie ze kolesia na f3 to moze moglbym pozdrowic jak juz by mnie dublowal nie nadaje sie na tor z moimi umiejetnosciami "proste sa dla szybkich maszyn-zakrety dla szybkich kierowcow " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 To raz, ja mam gaznikowa i max bylo 260 a po dodaniu 3 zebow i jeden mniej na zdawczej 270.Po dodaniu 3 zebow i jeden mniej na zdawczej nic się nie zmienia na przełożeniu bo 1 zdawczej=3 tylniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 To raz, ja mam gaznikowa i max bylo 260 a po dodaniu 3 zebow i jeden mniej na zdawczej 270.Tylko, że czujnik prędkościomierza jest gdzieś w silniku i oblicza według obrotów silnika prędkość więc jaka kolwiek zmiana w napędzie to kolejne przekłamania licznika. Przy tych samych obrotach np 12tys na jednym i na drugim napędzie - to na tym drugim bedziesz miał mnejszą prędkość na liczniku.Co innego jak by prędkość była brana z przedniego koła. Wtedy jaka kolwiek zmiana w napędzie nie zmienia wskazań licznika.Po dodaniu 3 zebow i jeden mniej na zdawczej nic się nie zmienia na przełożeniu bo 1 zdawczej=3 tylniejBzdura... Seryjne przełożenie napedu w F4 to 2,75. Po dodaniu 3 zębów z tyłu i jeden mniej na zdawczej masz 3,1(3), a to tak jak byś dał tył około 50z zamiast 44z przy org zdawczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Odbiegacie od tematu, koledzy. Chciałem znać RÓŻNICE między tymi sprzętami, a nie prędkość maksymalną na Bóg wie jakiej zębatce... WG. mnie F4 a F4i różni się przednią owiewką i wtryskiem - tak wyczytałem na scigaczu. ALE - Pan LEŚNICZY napisał, że między nimi jest "przepaść technologiczna". Tzn. co to znaczy, do ciężkiej cholery...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siofer Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 To znaczy ze roznica gaznik-wtrysk jest przepascia technologiczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 To znaczy ze roznica gaznik-wtrysk jest przepascia technologiczna. Aha... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Bzdura... Seryjne przełożenie napedu w F4 to 2,75. Po dodaniu 3 zębów z tyłu i jeden mniej na zdawczej masz 3,1(3)Jak to wyliczyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombel778 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 To znaczy ze roznica gaznik-wtrysk jest przepascia technologiczna. dobre dobre bo tak naprawde tylko tym sie rozni i tyle jedynie odbiega troszke F4i Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Jak to wyliczyłeś Z bardzo prościudkiego wzoru, a nie z domysłów ze 1z równa sie ileś tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojko91spi Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 podaj ten magiczny wzor ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Do rożnych wzorów, do obliczania prędkosci itp:Wzor na przełożenie napędu to zwykłe proste 44/1644 - zębatka tył16 - zębatka zdawcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Do rożnych wzorów, do obliczania prędkosci itp:Wzor na przełożenie napędu to zwykłe proste 44/1644 - zębatka tył16 - zębatka zdawczaI gdzie ten wzór mistrzu jakoś nie widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Słaby wzrok i z matą też słabo skoro nie wiesz co to "/"Aha i mistrzunio jak Ty udowodnisz swoją teorie ze 3z z tyłu rowna sie 1z na zdawczej ?? Powiem tylko tyle... Teoria z d..y wzięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Wzory wyglądają inaczej lekcje matmy się kłaniają mistrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Koleś żałosny jesteś. Tylko czepiać sie na forum umiesz a zero konkretów.Przetłumaczę to na twoj język:44 podzielić przez 16inaczej nie wiem jak chcesz miec to napisane.I dalej czekam, czekam i sie doczekac nie moge kiedy w końcu będą tu jakieś konkrety na temat twojej teorii z d..y wziętej ?? A może po prostu teraz boli, że ktoś zwrócił uwage że bzdury piszesz i teraz pozostało sie tylko czepiać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Tak wygląda przykładowy wzór matematyczny a nie twoje debilne dzielenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Debilne to są twoje wypowiedzi.A ja dalej czekam i czekam na jakieś konkrety na twoją teorie (najłatwiej to olać i nie odpowiadać ). Brak mi słów już na takich ludzi jak Ty... Wszyscy mega znaFFcy i broń boże niech nikt nie mówi ze sie mylą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swirekk Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 ktoś tam pisał o spalaniu 7L / 100km przynajmniej u mnie i mniej jeszcze nie byłoskoro wtrysk nie jest lepszy od gaźnika ("nie ma różnicy") to dlaczego wszystkie (prawie) nowe silniki są na wtryskach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ponury Grzybiarz CBR F4i Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Co do strzałów z komina, to prawda jest taka że na przelocie strzela;) Zmieniłem wydech na Dominator moto GP i jest efekt dla niedowiarków zamieszczam swój filmik . Jestem użytkownikiem F4i i nigdy mnie nie zawiodła, jedyne w co inwestuję to w paliwko;) Kwestia spalania jest sporna. Zależy od stylu jazdy, jak jeżdżę do 150 i rozpędzam się delikatnie spala mało, ale jak wstawiam jest w pi**ę no to logiczne że pali. Jeżeli ktoś jest zainteresowany kupnem tego modelu to zdecydowanie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi