Dar Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Zastanawiam się nad różnicami tych sprzętów... Przymierzałem się do wtryskowca, ale jak teraz na to patrzę, to chyba nie ma między nimi przepaści. F4 jest tańsza, wiadomo. I tu jest pytanie - czy warto dopłacać za sam wtrysk, ma to sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojko91spi Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 F4i jest mocniejsza , generalnie F4 od F3 rozni sie tylko "deezaaajnem" << tak mi sie przynajmniej wydaje jak szukalem F4i to kazdy mi ino gadal zeby przypadekiem F4 nie brac bo to szkoda kasy , ze juz lepiej kupic f4i albo f3 (bo tansza)co do spalania to przy spokojnej ekonomicznej jezdzie bak na 280 km przy rozciaganiu przedramienia - 180 km ( i tu juz z pelnego nie bylo kropli ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sc0uT Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Tez mialem ten dylemat Ale poczekalem troche dluzej i ustrzelilem F4i.Podstawa, to wtryski. Nie bawisz sie w regulacje, syncho - troche kaski zawsze w kieszeni. Jak odpalasz moto, to nie musisz sie martwic ssaniem Spalanie min to 4,2 mialem. Co tam jeszcze tak na szybko - wyglad Mowie tutaj ocyzwiscie o wersji F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Sorry, ale się nie znam - wtrysk jest "bezobsługowy' czy co? Jeśli robi się w nim jakieś czynności serwisowe, to pewnie wyjdzie drożej niż gaźnik. Poza tym - czy we wtrysku może się coś spie*****ć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojko91spi Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 robi sie , ale tu robisz to co sezon, a tu robisz to co 3 sezony albo i wiecej ( a niektorzy to robia 2x w zyciu calego motocykla) co do wad wtrysku - zapomnisz o strzelaniu z komina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zitol Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Różnice między F4/F4i to:-wtrysk-czacha, reflektor przedni i zegary-pompa paliwa-w modelu F4i sport dodatkowo inny zadupek, dzielona kanapa no i dłubnięte coś w silnikuJa wybrałem F4 i nie żałuję.1. Regulację gaźników zrobisz raz na 2-3sezony i będzie dobrze, bo połowa F4 nie miała w ogóle robione od wyjazdu z salonu i śmigają.2. Zaleta F4 to mniej elektroniki(wtryski), a czytając fora internetowe spotkałem się z problemami w F4i z wtryskami właśnie.3. Do F4i pasują świece tylko irydowe, droższe od konwencjonalnych4. U mnie padła pompa paliwa, jednak koszt zestawu naprawczego to 80zł. Nie wiem czy w F4i jest lepsza ale jest inna i myślę że jednak lepiej rozwiązana 5. Spalanie wychodzi to samo, czytałem że F4i nawet minimalnie więcej spali.6. Wygląd kwestia gustu, chociaż nie ukrywam że F4i jak dla mnie jest ładniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojko91spi Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 co do spalania to chyba raczej ciezko zeby na wtryskach palilo wiecej niz.. ale to tez zalezy jak i kto jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 generalnie F4 od F3 rozni sie tylko "deezaaajnem" << tak mi sie przynajmniej wydaje TO CI SIĘ ŹLE KOJARZY między nimi jest wielka przepaść technologiczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 TO CI SIĘ ŹLE KOJARZY między nimi jest wielka przepaść technologiczna Mało wniosłeś do tego tematu... Rozwiń swą myśl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Polecam google edit Znowu mało wniosłem do tego tematu... to tak jakbyś porównał 929 do 900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baza Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Różnice między F4/F4i to:-wtrysk-czacha, reflektor przedni i zegary-pompa paliwa-w modelu F4i sport dodatkowo inny zadupek, dzielona kanapa no i dłubnięte coś w silnikuJa wybrałem F4 i nie żałuję.1. Regulację gaźników zrobisz raz na 2-3sezony i będzie dobrze, bo połowa F4 nie miała w ogóle robione od wyjazdu z salonu i śmigają.2. Zaleta F4 to mniej elektroniki(wtryski), a czytając fora internetowe spotkałem się z problemami w F4i z wtryskami właśnie.3. Do F4i pasują świece tylko irydowe, droższe od konwencjonalnych4. U mnie padła pompa paliwa, jednak koszt zestawu naprawczego to 80zł. Nie wiem czy w F4i jest lepsza ale jest inna i myślę że jednak lepiej rozwiązana 5. Spalanie wychodzi to samo, czytałem że F4i nawet minimalnie więcej spali.6. Wygląd kwestia gustu, chociaż nie ukrywam że F4i jak dla mnie jest ładniejsza.1.Regulację gaźników jak ktoś nie jest strasznym serwisowcem można faktycznie robić co 2 sezony.Zresztą to czuć czy motocykl pływa na wolnych obrotach czy trzymie je jak skała.Co do synchro wtrysku... Do póki chodzi to słyszałem że lepiej nie dotykać.2.Też mam świece irydowe chodź mam gaźniki i wydatek się opłaca bo również 3 sezony spokój a nie profilaktyczne wymiany co sezon jak przy "tańszych" nie mają prawa się przegrzać tak żeby się rozleciały i uszkodziły silnik.3. Wtrysk na pewno nie spali więcej w to nie uwierzę. Znajdą się ludzi którzy powiedzą że gaźniki lepsze, że to że owo. Ale prawda jest taka że gó... prawda. Technika idzie do przodu i wtrysk jest na pewno rozwiązaniem lepszym z każdej strony. Przy słabej jakości paliwa sam reguluje skład mieszanki żeby było "dobrze". A co do ssania to w niektórych motocyklach z wtryskiem również jest ono ręczne a służy jedynie do podniesienia obrotów aby silnik szybciej się nagrzał.Reszta ma procedurę startową która po odpaleniu zimnego moto dźwiga wyżej obroty.Ja jak bym stał przed takim wyborem nie zastanawiałbym się ani chwili i czekał spokojnie aż trafi się jakaś F4i. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 co do wad wtrysku - zapomnisz o strzelaniu z komina mialem 1000RR na wtrysku, mam gsxr 1000k7 na wtrysku, jezdzilem speed triplem na wtrysku i chyba jescze 10 innymi sprzetami na wtrysku i wsystkie przy przelotówkach strzelają Spytaj tych, którzy za mną jechali (1000k7) jakie w nocy były efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Polecam google edit Znowu mało wniosłem do tego tematu... Ok, też tak będę odpowiadał jak ktoś o coś zapyta... Najwygodniejsza odpowiedź, a post nabity.Wszystkim innym dzięki za odpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Ok, też tak będę odpowiadał jak ktoś o coś zapyta... Najwygodniejsza odpowiedź, a post nabity.Wszystkim innym dzięki za odpowiedzi!Tak boli szukanie ? Mam 99% numerów ŚWIATA MOTOCYKLI - tam wszystko znajdziesz Ale to taki obciach ruszyć dupę , bo lepiej jak na tacy podają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszXJ Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 F4i jest mocniejsza , generalnie F4 od F3 rozni sie tylko "deezaaajnem"Tutaj jest troszkę o tym czym się róznią F3/F4:http://www.scigacz.pl/Honda,CBR,600F,1210.htmlA wracając do tematuF4/F4i to ja bym postawił na stan techniczny i wizualny a nie na to czy gaźnik czy wtrysk czy ma dwie czy jedna lampę z przodu, ponieważ z obserwacji F4/F4i trudno znaleźć zadbany egzemplarz bez przygód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Tak boli szukanie ? Mam 99% numerów ŚWIATA MOTOCYKLI - tam wszystko znajdziesz Ale to taki obciach ruszyć dupę , bo lepiej jak na tacy podają ad. 1: Tak, boli...ad. 2: Ty masz, ja nie mam.ad. 3 :Dla Twojej wiadomości przeczytałem bardzo dużo o motocyklach, którymi jestem zainteresowany. Na FORUM nie chciałem kolejny raz czytać testu/opisu CBR'ki, bo znam to prawie na pamięć. Chciałem się dowiedzieć co mają do powiedzenia ludzie, którzy śmigają na nich na co dzień.Jeśli nie chcesz mi pomóc, to przynajmniej nie zaśmiecaj mojego tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojko91spi Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 to co pisza na scigaczu to bajeczki troszke , moze ne wszystko ale jednak..np ze silnik F4i ma tyle samo mocy co f4 ja nahamowni moge sie pochwalic 115,4 KM a sam osiagnalem 272 km/h co zupelnie rozni sie od wynikow podanych na stronce PS: nie mam zadnych tuninowanych wydechow , lusterek czy czerwonego koloru ktory dodaje 5 koni wiecej ( nawet sportowych naklejek nie mam ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zitol Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 to co pisza na scigaczu to bajeczki troszke , moze ne wszystko ale jednak..np ze silnik F4i ma tyle samo mocy co f4 ja nahamowni moge sie pochwalic 115,4 KM a sam osiagnalem 272 km/h co zupelnie rozni sie od wynikow podanych na stronce Niestety tu się mylisz. Moc ta sama.Każda hamownia Ci inaczej pokaże, a przewaznie więcej niż seria podaje.Jeśli Honda mierzyła u siebie i wyszło to samo, to musi tak być.A to że liczniki ciulają to druga sprawa. Może masz zębatkę zmienioną?P.S. Moja jak narazie pokazała 275, kumpla F4 285... oczywiście licznikowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Szybkie pytanie dla speców. Powiedzcie mi czemu tarcze hamulcowe np w 1000rr przy łączeniach tarcz z konstrukcją tarczy (tam gdzie jest strzałka kierunkowa) mają oznaczenie E V a w innym egzemplarzu tej samej generacji H A ? Co to oznacza? i czemu są różne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojko91spi Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 ja bylem na dniach otwartych w RATKA MOTOCYKLE i tu nieskromneie moge sie pochwalic ze wyszedl mi najlepszy wynik z wszystkih F4i jakie przyjechaly ;] a wracajac do tematu.. nikt mnie raczej nie przegada ze F4 i F4i maja taka sama moc przynajmniej poki tego nie zobacze to nie uwierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Sorry, ale się nie znam - wtrysk jest "bezobsługowy' czy co? Jeśli robi się w nim jakieś czynności serwisowe, to pewnie wyjdzie drożej niż gaźnik. Poza tym - czy we wtrysku może się coś spie*****ć??Co się może w wtrysku popsuć..Znasz jakąś f4i co jej wtrysk szwankuje,jak raz na 3 lata zrobisz synchro przepustnic z jej czyszczeniem to bez problemu wystarczy.A polataj trochę na gumie f4 i synchro gaźników masz co sezon i wtrysk jest droższy ??Jak ja bym miał wybierać między f4 a f4i to bez sekundy wahania f4i pomijając lepszy design,zegary itp (kwestia gustu) to plusem jest wtrysk wyczuwalny od razu po puszczeniu klamki sprzęgła,lepsza reakcja na gaz co najważniejsze jak się coś zwali w f4i to dziecko będzie wiedziało co się popsuło przez prosty sposób samokontroli błędów i ich wyświetlanych na liczniku.To tak jak by ktoś powiedział po co kupować r1 03r jak ma wtrysk lepszy design i parę ps więcej niż 02r..Ale jak kto lubi niech bierze nawet f3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombel778 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 smigalem F4i Sport 3 lata i jak dla mnie super maszyna co do baku ja nigy nie zrobilem 280km gora 250 :|)co do mocy to jest chyba roznica 5konji albo i wogole co do wygladu f4 to wolal bym dolozyc pare groszy i kupic F4i Sport duzo fajniej wyglada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian09 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Ja mam F4,na hamowni w RATCE wykazalo 108,7 KM wiec nie ma źle,jeździłem na kumpla F4i i szczerze to wole pozostać przy mojej.. nie raz słyszałem ze gaźnikowa F4 jest troche mocnieszja i mniej pali i poki co to mi sie kilka razy potwierdziło,a leciałem 275km/h. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 co do mocy to jest chyba roznica 5konji albo i wogole co do wygladu f4 to wolal bym dolozyc pare groszy i kupic F4i Sport duzo fajniej wyglada.To już zamiast F sport wziąłbym RR... interesuje mnie tylko F4 i F4i =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 to co pisza na scigaczu to bajeczki troszke , moze ne wszystko ale jednak..np ze silnik F4i ma tyle samo mocy co f4 ja nahamowni moge sie pochwalic 115,4 KM a sam osiagnalem 272 km/h co zupelnie rozni sie od wynikow podanych na stronce PS: nie mam zadnych tuninowanych wydechow , lusterek czy czerwonego koloru ktory dodaje 5 koni wiecej ( nawet sportowych naklejek nie mam )Na hamowni nie masz oporów powietrza , więc te 272 km/h to tylko ILUZJA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi