michal_mazur Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Witam,potrzebuje pomocy przy wyborze benzyny do mojego enduro a mianowicie... PB95 czy PB98 słyszałem od patu osób że jest to jakaś różnica i powinienem stosowac benzyne pzrystosowaną do mojego motóra...z góry dzieki...Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertgontarz Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 A co pisze w instrukcji, lej takie paliwo jakie zaleca producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 musisz zalac Vpowera na gorszych paliwach zatrzesz łożyska w kołach!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 W tytule posta zamiesciles 85 ( oktanow ) - takiej w Pl nigdy nie bylo Innych sortow tez dawno juz niema. Kiedys byla zolta 94 oktany i niebieska 78 oktanow.95 oktanow wystarczy w zupelnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I/JG53_Pogo Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 musisz zalac Vpowera na gorszych paliwach zatrzesz łożyska w kołach!! Mam nadzieje że to był żart to co napisałeś bo większej bzdury dawno nie czytałemNajważniejszy jest dobry olej do mieszankiJa do 2T lałem zawsze Castrola power racing 2T pełnysyntetyk i jeżeli masz dozownik a przypuszczam że tak to odłącz to dziadostwo najlepiej samemu robić mieszankę w tedy masz pewność bo dozownik czasami zawodzi A co do paliwa lej 95 no chyba że wolisz wydawać na 98 a i tak różnicy zbytnio nie zobaczysz .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior1994 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 musisz zalac Vpowera na gorszych paliwach zatrzesz łożyska w kołach!! Mam nadzieje że to był żart to co napisałeś bo większej bzdury dawno nie czytałemJaki żart?! Każdy szanujący się motocyklista powinien o tym wiedzieć.. A oprócz zatarcia łożysk może zejść powietrze z łańcucha jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_mazur Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 dzieki za pmoc ostatnio jeszcze przed tym tematem zalalem v-powera 98 z shella ale chyba przezucie sie po tym baku na 95 dzieki jescze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopperman Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 jeśli używasz motorka tylko do jazdy terenowej to wystarczy Ci 95, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmX Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Jak już ktoś napisał odłącz ustrojstwo o nazwie dozownik .. po drugie wiecęj oktanów to większa temp. spalania co za tym idzie jeżeli masz piec chłodzony powietrzem raczej 95 ze względu na niższe zużycie jezeli cieczą zostaje kwestja finansowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.