Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Potrzebuje Pomocy W Oponach


owczar

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie a w sumie to potrzebuję pomocy w zakupie opon na dłuższe wyjazdy mam gsxr 750 ale raczej rzadko daje jej po garach i jak to bywa na winkle i proste trasy myślałem nad Z6 lub PILOT ROAD 2 no i patrzyłem nad Maxxis SuperMaxxa patrzylem ich opinie i są dość dobre proszę o pomoc jakie oponki wybrać bo potrzebuje ich jak najszybciej a ciężko wybrać mi na takie trasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam śmigam na Bridgestone Battlax BT-020, trzymają ok i na długo starczają
Sorry kolego ale to smietniki
batlax dobrze trzyma? polecam michelin pilot road 2, moje zrobiły ok 4 tys i nie widać niemal zużycia, poprzednie pilot roady 1 na fzs600 zrobiły 15 tys i poszły razem z moto dalej jeździć
na jakim moto ? jaka poj i moment obrotowy ?
jak lubisz lepiej pojechać w winklach to wybierz Pilot road 2 lub Dunlopy D208 bo mają dobre opinie
Dunlop to tak jak BT 020
dunlop roadsmart, pilot road2 i Z6to czołówka w klasie ST
pytanie tylko za jaka cene ? Michelin kosztuje za droggo gdy bierze sie pod uwage Pilot Road 2 a Metzeler Z6 to za ta cene robie conajmniej nastepne 5 000 - 7 500 km wiecej. ma sie rozumiec, ze zalezy od stylu jazdy i momentu obrotowego, he, heMoj faworyt Metzeler Z6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm cena - Cena Michelin - Pilot Road 2, Dunlop Roadsmart, Metzeler Z6, jest niemalże jednakowa - najdroższe wychodzą chyba Micheliny test na stronie Michelina - Roadsmart nie uwzględniony w powyższym linku nie ma Roadsmarta gdyż jego premiera była później ... chyba końcówka 2007Nie potrafię teraz znaleźć, ale widziałem też test z Dunlopami wypadają w czołówce, więc z tych 3 każda będzie dobra Dunlopa da się najtaniej wyrwać ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ks-rider battlaxy miałem w FJ1100, w gównianym GSX600F ( ale w tym syfie to nawet z wigry 3 można wsadzić, bo to nie jeździ ) a teraz mam w VFR 750I jeszcze nigdy nie puściły asfaltu, a nie śmigam po winklach 50km/hA co powiesz o battlaxach bt 003 ? 2 mieszanki gumy, idealna mieszanka opony sportowej i turystycznejTeż śmietnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zastanawiam się czy nie kupić tych oponek http://moto.allegro.pl/item658607492_dunlo...ad_2_smart.htmlw sumie pilot power so o 100 pln drosze albohttp://moto.allegro.pl/item647965166_metze...fjr_gsx_yz.html
oczywiscie pilor power bedzie lepiej kleic sie do asfaltu, co najbardziej odczujesz przy odkrecaniu na wyjsciach z winkli bo na kolo czy to tylne czy przednie postawisz i na pilot roadach...tylko ze w moim przypadku pilot power z tylu skonczyl sie po ok 5-6tys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez wypadaja calkiem niezle. troche im brakuje do czołowej 3ki ale tez jest niezleco do mojej kariery oponiarskiej w obecnym motocyklu to wygladało to tak:BT20 było strasznie, zero precyzji prowadzenia czy to na prostej czy w złożeniu, na mokrym to juz w ogole masakra. czem predzej zalozylem road attack. roznica znaczna. o wiele precyzyjniejsza i lepiej trzymajaca. było spoko, ale prawdziwej porecznosci motocykl nabrał po założeniu D207. generalnie inna maszyna. super sie smiga na tym kapciu tak wiec zdecydowanie stawiam na bardziej sportowego kapcia (ale bez przesady) bo radosc i bezpieczenstwo jest zdecydowanie lepsze.oczywiscie nie kazda sportowa guma taka jest i moze byc tak ze to co trzyma na suchym na mokrym kompletnie nie daje rady, itd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ile wystarrczył road attack i D207 w hayabusie\?
no wlasnie, ku zaskoczeniu wszystkich road attack przezył, dokladnie nie pamietam ale cos kolo 12 tys gdzie kazdy twierdzi ze po 6 juz go powinno nie byc. fakt faktem cała jego zywotnosc to okres dalszych wyjazdów we dwie osoby, tak wiec bez pałowania.207 dopiero założyłem tak wiec nie moge nic powiedziec w kwestii zywotności
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam założonęgo michelina pilot sporta i jestem trochę rozczarowany ponieważ ma 4500km i już się kończy na środku. I tutaj proszę o rade co tam wrzucić??Rozmiar 190/50/17. moto 150 km styl jazdy: No właśnie ja dużo jeżdzę po winklach, głównie w górach na słowacji i jakie mam sobie gumy założyć żebym mógł bez obaw składać się w zakręty ale żeby ta opona wytrzymała 9-10tys?? Na tąsłowacje wkońcu trzeba zajechać, i później moja opona wygląda tak że środek łysy jak kolano a boki ledwo przytarte pomimo że opone zamykam, ale żeby ona była równo zużyta to bym musiał wziąć ze sobą namiot zajechać w sobote na słowacje rozbić namiot u podnuża góry jeżdzić tam i spowrotem aż do niedzieli wieczorem i wracać do domu. Interesuja mnie guma która daje dobre właściwości trakcyjne i dużą wytrzymałość kilometrową. Prosze o rady poparte doświadczeniami.Ks- Rider napewno Z6 będzie polecał ale w tym rozmiarze na allegro jest tylko jedna i to za 600zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taxidriver napisz jaki to konkretnie motocykl bo to ze ma 150 koni nie wiele mowi. jak to typowy sport to mimo wszystko celowal bym w cos sportowego np w qualifirer a jak to maszyna ST np FJR to stawial bym na roadsmarta lub PR2co do przebiegu to sporo zalezy od stylu jazdy tak wiec kwestia wzgledna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to Yamaha R1 99r.Styl jazdy szybka turystyka, z momentami na odkręcania po słowackich winklach, ale nie jeżdze po żadnych torach itp i nie mam żadnej możliwości zużycia równomiernie opony boki są prawie nie ruszone a środek łysy.Widze że jesteś dość dobrze obeznany w temacie oponek i mam takie pytanko co sądzisz o Dunlopach d207 i d208 co o nich sądzisz i czym się one właściwie od siebie różnią, poza ceną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przede wszystki tym ze 208 to nastepca 207 ale ze 207 jest bardzo fajna opona sportowa jest nadal w produkcji i z powodzeniem nadaje sie do amatorskiej "ostrzejszej" jazdy. Zalozylem nie dawno 207 i jestem zadowolony. nie wiem jak bedzie ze zuzyciem ale nie licze ze 10 000 wytrzyma. 208 to nowszy model i bardziej sportowy. zuzywa sie tez szybciej ale nie wiem jak z trakcja bo nie mialem. ci ktorzy mieli w wiekszosci bardzo chwala.na twoim miejscu wybrał bym qualifirera albo wlasnie D207 ale na 10 000 km raczej bym nie liczyl. jak pykniesz 6000 to powinno by dobrze.d207 nie jest drogie tak wiec warto sprawdzic. a moze ci podpasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.