owczar Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 witam mam pytanie a w sumie to potrzebuję pomocy w zakupie opon na dłuższe wyjazdy mam gsxr 750 ale raczej rzadko daje jej po garach i jak to bywa na winkle i proste trasy myślałem nad Z6 lub PILOT ROAD 2 no i patrzyłem nad Maxxis SuperMaxxa patrzylem ich opinie i są dość dobre proszę o pomoc jakie oponki wybrać bo potrzebuje ich jak najszybciej a ciężko wybrać mi na takie trasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtremer Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 ja tam śmigam na Bridgestone Battlax BT-020, trzymają ok i na długo starczają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek_Czeladź Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 batlax dobrze trzyma? polecam michelin pilot road 2, moje zrobiły ok 4 tys i nie widać niemal zużycia, poprzednie pilot roady 1 na fzs600 zrobiły 15 tys i poszły razem z moto dalej jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody GS Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 miałem batlaxy i powiem ze sa za twarde i glownie do turystyki ,jak lubisz lepiej pojechać w winklach to wybierz Pilot road 2 lub Dunlopy D208 bo mają dobre opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibb Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 http://www.pirellityre.com/web/motorcycle/...st/default.page Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Zapodaj rozmiar może spłacę dług wdzięczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owczar Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 170/60/17 120/60/17taki rozmiar oponek chodzi mi o nowe opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 dunlop roadsmart, pilot road2 i Z6to czołówka w klasie STa co wybierzesz to bedzie podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 ja tam śmigam na Bridgestone Battlax BT-020, trzymają ok i na długo starczająSorry kolego ale to smietnikibatlax dobrze trzyma? polecam michelin pilot road 2, moje zrobiły ok 4 tys i nie widać niemal zużycia, poprzednie pilot roady 1 na fzs600 zrobiły 15 tys i poszły razem z moto dalej jeździćna jakim moto ? jaka poj i moment obrotowy ?jak lubisz lepiej pojechać w winklach to wybierz Pilot road 2 lub Dunlopy D208 bo mają dobre opinieDunlop to tak jak BT 020dunlop roadsmart, pilot road2 i Z6to czołówka w klasie STpytanie tylko za jaka cene ? Michelin kosztuje za droggo gdy bierze sie pod uwage Pilot Road 2 a Metzeler Z6 to za ta cene robie conajmniej nastepne 5 000 - 7 500 km wiecej. ma sie rozumiec, ze zalezy od stylu jazdy i momentu obrotowego, he, heMoj faworyt Metzeler Z6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonerr Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 hm cena - Cena Michelin - Pilot Road 2, Dunlop Roadsmart, Metzeler Z6, jest niemalże jednakowa - najdroższe wychodzą chyba Micheliny test na stronie Michelina - Roadsmart nie uwzględniony w powyższym linku nie ma Roadsmarta gdyż jego premiera była później ... chyba końcówka 2007Nie potrafię teraz znaleźć, ale widziałem też test z Dunlopami wypadają w czołówce, więc z tych 3 każda będzie dobra Dunlopa da się najtaniej wyrwać .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xtremer Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 ks-rider battlaxy miałem w FJ1100, w gównianym GSX600F ( ale w tym syfie to nawet z wigry 3 można wsadzić, bo to nie jeździ ) a teraz mam w VFR 750I jeszcze nigdy nie puściły asfaltu, a nie śmigam po winklach 50km/hA co powiesz o battlaxach bt 003 ? 2 mieszanki gumy, idealna mieszanka opony sportowej i turystycznejTeż śmietnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 mialem w gsxr750k1 pilot road 2 - osobiscie moge polecic, kupilem moto z tymi oponami zrobilem 8tys i sprzedalem z nimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
digidy88srad Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 No wlasnie do turystyki tez bym ta Pilot Road 2 polecil!(byla na moto jak kupilem) wymienilem ta opone po 500kilometrach na Pierlli Diablo Supercorsa SC2 wszystko zalezy od stylu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owczar Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Właśnie zastanawiam się czy nie kupić tych oponek http://moto.allegro.pl/item658607492_dunlo...ad_2_smart.htmlw sumie pilot power so o 100 pln drosze albohttp://moto.allegro.pl/item647965166_metze...fjr_gsx_yz.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Dunlop to tak jak BT 020 Sory ciebie bardzo ale roadsmart zbiera bardzo wysokie noty i ni poruwnuj jej do bt 20tki bo to zadne porównanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Właśnie zastanawiam się czy nie kupić tych oponek http://moto.allegro.pl/item658607492_dunlo...ad_2_smart.htmlw sumie pilot power so o 100 pln drosze albohttp://moto.allegro.pl/item647965166_metze...fjr_gsx_yz.htmloczywiscie pilor power bedzie lepiej kleic sie do asfaltu, co najbardziej odczujesz przy odkrecaniu na wyjsciach z winkli bo na kolo czy to tylne czy przednie postawisz i na pilot roadach...tylko ze w moim przypadku pilot power z tylu skonczyl sie po ok 5-6tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owczar Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 http://allegro.pl/item643656612_pirelli_di...17_fjr_gsx.htmla co myslicie o tych oponach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 http://allegro.pl/item643656612_pirelli_di...17_fjr_gsx.htmla co myslicie o tych oponachtez wypadaja calkiem niezle. troche im brakuje do czołowej 3ki ale tez jest niezleco do mojej kariery oponiarskiej w obecnym motocyklu to wygladało to tak:BT20 było strasznie, zero precyzji prowadzenia czy to na prostej czy w złożeniu, na mokrym to juz w ogole masakra. czem predzej zalozylem road attack. roznica znaczna. o wiele precyzyjniejsza i lepiej trzymajaca. było spoko, ale prawdziwej porecznosci motocykl nabrał po założeniu D207. generalnie inna maszyna. super sie smiga na tym kapciu tak wiec zdecydowanie stawiam na bardziej sportowego kapcia (ale bez przesady) bo radosc i bezpieczenstwo jest zdecydowanie lepsze.oczywiscie nie kazda sportowa guma taka jest i moze byc tak ze to co trzyma na suchym na mokrym kompletnie nie daje rady, itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Na ile wystarrczył road attack i D207 w hayabusie\? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Na ile wystarrczył road attack i D207 w hayabusie\?no wlasnie, ku zaskoczeniu wszystkich road attack przezył, dokladnie nie pamietam ale cos kolo 12 tys gdzie kazdy twierdzi ze po 6 juz go powinno nie byc. fakt faktem cała jego zywotnosc to okres dalszych wyjazdów we dwie osoby, tak wiec bez pałowania.207 dopiero założyłem tak wiec nie moge nic powiedziec w kwestii zywotności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaxiDriver Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Ja mam założonęgo michelina pilot sporta i jestem trochę rozczarowany ponieważ ma 4500km i już się kończy na środku. I tutaj proszę o rade co tam wrzucić??Rozmiar 190/50/17. moto 150 km styl jazdy: No właśnie ja dużo jeżdzę po winklach, głównie w górach na słowacji i jakie mam sobie gumy założyć żebym mógł bez obaw składać się w zakręty ale żeby ta opona wytrzymała 9-10tys?? Na tąsłowacje wkońcu trzeba zajechać, i później moja opona wygląda tak że środek łysy jak kolano a boki ledwo przytarte pomimo że opone zamykam, ale żeby ona była równo zużyta to bym musiał wziąć ze sobą namiot zajechać w sobote na słowacje rozbić namiot u podnuża góry jeżdzić tam i spowrotem aż do niedzieli wieczorem i wracać do domu. Interesuja mnie guma która daje dobre właściwości trakcyjne i dużą wytrzymałość kilometrową. Prosze o rady poparte doświadczeniami.Ks- Rider napewno Z6 będzie polecał ale w tym rozmiarze na allegro jest tylko jedna i to za 600zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 10 tys km wytrzymały mi DUNLOPY D202 przy 100 KMale zaraz ktoś napisze że to nie są TOPOWE OPONY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Taxidriver napisz jaki to konkretnie motocykl bo to ze ma 150 koni nie wiele mowi. jak to typowy sport to mimo wszystko celowal bym w cos sportowego np w qualifirer a jak to maszyna ST np FJR to stawial bym na roadsmarta lub PR2co do przebiegu to sporo zalezy od stylu jazdy tak wiec kwestia wzgledna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TaxiDriver Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Jest to Yamaha R1 99r.Styl jazdy szybka turystyka, z momentami na odkręcania po słowackich winklach, ale nie jeżdze po żadnych torach itp i nie mam żadnej możliwości zużycia równomiernie opony boki są prawie nie ruszone a środek łysy.Widze że jesteś dość dobrze obeznany w temacie oponek i mam takie pytanko co sądzisz o Dunlopach d207 i d208 co o nich sądzisz i czym się one właściwie od siebie różnią, poza ceną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 a przede wszystki tym ze 208 to nastepca 207 ale ze 207 jest bardzo fajna opona sportowa jest nadal w produkcji i z powodzeniem nadaje sie do amatorskiej "ostrzejszej" jazdy. Zalozylem nie dawno 207 i jestem zadowolony. nie wiem jak bedzie ze zuzyciem ale nie licze ze 10 000 wytrzyma. 208 to nowszy model i bardziej sportowy. zuzywa sie tez szybciej ale nie wiem jak z trakcja bo nie mialem. ci ktorzy mieli w wiekszosci bardzo chwala.na twoim miejscu wybrał bym qualifirera albo wlasnie D207 ale na 10 000 km raczej bym nie liczyl. jak pykniesz 6000 to powinno by dobrze.d207 nie jest drogie tak wiec warto sprawdzic. a moze ci podpasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.