krawczyku1 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Witam Doradzcie mi proszę jaką farbą odnowić cylinder Nie chce go rozbierać więc spray odpada Czy sa takie lakiery na wysoką temperaturę? Mam Suzi Savage Silnik wizualnie nie wygląda dobrze Licze na waszą pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Pewnie że są lakiery odporne na temperaturę. Nie chcesz spraya więc masz to zamiar zrobić pędzlem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
InFlame Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Nie wiem czy dasz rade pomalować to pędzlem żęby jakoś to wyglądało... Ja ostatnio kupilem taki spray na wysokie temperatury i mialem zamiar pomalować nim wydech. To jest jakaś do kominków farba czy coś tam. Spróbuj możę zamaskować co trzeba, wyczyść dokładnie i możę jakoś bedzie dało rade pomalować.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woytec Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja mam pomalowany cylinder sprayem na wysokie temperatury Nie jestem pewien ale jest chyba odporny na 400 czy na 600 stopni C.http://www.bikepics.com/members/woytec/604ddr/ ;)edit.. Koszt takiego sprayu to niecałe 20 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:BadMan:. Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Kolego nie maluje się cylindra chłodzonego powietrzem Cylinder ma swoje "pory" przez które odprowadza ciepło a Ty malując go powodujesz, że zmienisz chłodzenie. Jeśli się mylę to mnie okrzyczcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Nie mylisz się.Jo jednak mom pomalowany niewysilony dwusuw chłodzony powietrzem.Farba to nieprodukowany już(chyba)zwykły decolak, spray.Nie złazi , nie łuszczy .Oczywiście silnik mo trocha gorsze chłodzenie , ale ino trocha.Mi na trasie zaczęło chytać(tłok) dopiero po jakimś czasie.I okazało się że to po prostu syf , i ubogo mieszanka(wywalony seemer).Można malnąć , ino trza monitorować sytuacja.Nojlepij farbą do kaloryferów bo chyba przewodzi ciepło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałZZR Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Są takie spraje na wysoką temperaturę, Ja pomalowałem mojego dawnego Z750 z 86r. i nic się nie działo. Na spraju pisało chyba powyżej 400 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Kolego nie maluje się cylindra chłodzonego powietrzem Cylinder ma swoje "pory" przez które odprowadza ciepło a Ty malując go powodujesz, że zmienisz chłodzenie. Jeśli się mylę to mnie okrzyczcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 NIe mylisz sie i dobrze prawisz, a ja polecam wyczyscić ten cylinderek jakoś ładnie i nie pokrywac niczym, co by izolowało odprowadzanie ciepła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter1600 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Po co wam spraye wysokotemperaturowe ,przecież silnik nie ma więcej niż 100 stopni,no może max do 110.Więc każda prawie farba tu wytrzyma,byle nie olejna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawczyku1 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Dzieki wszystkim za rady Z tym czyszczeniem to bedzie trudno w przypadku cylindra Powierzchnie płaskie i owszem Chyba zdecyduję się na malowanie spreyem Zabezpiecze jak najdokładniej i jazda A może są specjalne laki do cylindrów Przecież multum silników jest fabrycznie malowanych Pytanie czy taką farbę można gdzieś dostać?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Po co wam spraye wysokotemperaturowe ,przecież silnik nie ma więcej niż 100 stopni,no może max do 110.Więc każda prawie farba tu wytrzyma,byle nie olejna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Może ktoś podac konkretną nazwe lakieru, który w dodatku nie da się zdrapać paznokciem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanssx Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=664050442Polecam wypróbowany, odporny, nie złazi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brosik Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Jeszcze dodam, unikaj farby żaroodpornej firmy Macota... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 moje zdanie jest takie po co robić cos byle jak, zostaw sprawe do zimy na zime zdejmij cylinder i do szkiełkowania etc, wtedy możesz go całego tez prysnac farbą żaroodporną bo takie malowanie to na szybko jest i nie bedzie Ci długo trzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.