Fifka5zl Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Witam niewem juz gdzie szukac pomocy.sprawa jest taka , jak kupowalem mojego GSa facet ktory go przywiozl z niemiec powiedzal mi ze bieze olej(kopci na zimnym silniku ok 2-3 min. i trzeba wymienic uszczelniacze zaworowe , zrobilem nim 1000km i warjat wziol ok 1,3 L. SZok!!! oddalem do serwisu wymienili mi pierscienie ,wszczelniacze zaw. uszczelki,dotarli zawory ,no i jak dojechalem do domu to wymienilem filtr i olej- Mobil1 10w40 dostalem stare czesci do wgladu...Ale najgorsze jest to ze moto dalej kopci ! nawet bardziej bo na cieplym silniku(ok 4-5tys obr.) a przedtem tylko jak byl zimny , szlag mnie trafia wydalem prawie 800zl na caly ten remoncik i co teraz? mechanicy doradzili zeby docierac pierscienie ze jak sie ulo¿¹ to powinno byc lepiej.przejechalem narazie ok 160km bardzo spokojnie a on KOPCI i wziol juz troszke oleju i juz sam niewiem zastanawiaja mnie "gumki w cylindrach"( 4 gumowe kó³ka) ktorych panowie niewymienili bo ja ich niekupilem oczywiscie z braku pieniedzy(80zl 4szt.) ale czy przez te gumki moto by tak kopciÂł niewydaje mi sie.POMOCY Chlopaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Kopci tylko na wolnych czy na wysokich obrotach teÂż? Jak na wysokich teÂż to niestety sama wymiana pierÂścieni nie pomogÂła (na wolnych obrotach przepuszczajÂą g³ównie uszczelniacze zaworowe). Czy byÂło mierzone ciÂśnienie sprĂŞÂżania przed i po wymianie pierÂścieni?Nie wiem dokÂładnie jak wyglÂąda gieesik od Âśrodka ale o jakie kó³ka gumowe chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fifka5zl Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Wiec kopci na wolnych obrotach na zimnym silniku (juz od ok 2,5 tys obr.) a jak jest cieply to na postoju jak wkrece na 4tys to kopci , przed remontem na rozgrzanym silniku niekopcil a teraz tak w serwisie wymienili uszczelniacze zaworowe i pierscienie! bo jak stwiedzili uszeczelniacze byly zuzyte a pierscienie przegrzane (twarde) czy to docieranie cos woogule da?? zmniejszy sie to kopcenie?? niejestem pewien. A gumki to sam niewiem jakies tam sa w cylindrach w srodku wygladaja jak gumki recepturki:P komplet uszczelek do GSa i tam je widac w uszczelce glowicy i cylindra. a co do cisnienia to bylo miezone przed remontem niebylo mnie przy tym ale podobno ok.6 barĂłw w cylindrze a po wymianie chyba gÂłaby niemiezyli dzis jade do mechanika i mam mi zmierzyc.tutaj jest komplet uszczelek do GSa i tam je widac w uszczelce glowicy i cylindra.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Zamiast oleju 10W40 wlej jakis 15W50 lub 20W50 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajo Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 nie wiem czy to najlepszy pomysÂł.wielkiej ró¿nicy nie bĂŞdzie (szczegĂłlnie przy takim zuÂżyciu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2005 Ale zawsze cos Poza tym ktos Ci chyba zrobil kaszane a nie remont Tylko ze np. mi sie nie chce co poniektorym tlumaczyc po setny raz ze lepiej kupic uzywany,dobry silnik niz remontowac stary.W japoncach 4T nie robi sie remontow! Taki wyremontowany silnik to pozyje do nastepnego remontu 5 tys.km :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fifka5zl Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Bylem wczoraj z moto u mechanika mierzylismy cisnienie w cylindrach i .... jest ono 6bar w kazdym ,czyli tyle ile zmierzyli mechanicy w serwisie przed wymiana tego wszystkiego.Mechanik dziwil sie jeszcze ze moto tak kopci a swiece sa biale:) i ich niezalewa.Cos mi sie to wogule niepodoba dotarli mi zawory wymienili pierscienie (mechanik stwierdzil ze niepotrzebnie) i dalej to samo nawet gorzej bo moto kopci troche bardziej.Czy ktos z was ma moze pojecie o tych gumkach ktore polecili mi wymienic pisalem o nich wczesniej.moze to przez te gumi jest cala ta sprawa.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajo Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 moja rada: zmieĂą mechanikato on ma mieĂŚ pojĂŞcie po co sÂą te gumki (jeÂśli to jest przyczyna, to facet jest popier...., bo powinien powiedzieĂŚ ci to przed robotÂą. a jeÂśli nie wiedziaÂł, to nie powinien siĂŞ zabieraĂŚ za robotĂŞ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fifka5zl Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2005 Mechanik w tym serwisie jest Ok ale szef niebardzo..... a gumki z tego co sie dowiedzialem to lacza glowice z cylindrami <, lacza kanal prowadzacy olej do glowicy.Jak juz pisalem to najdziwnijsze jest to ze moto kopci a swiec niezalewa(sa biale) no czasem na zimnym silniku... i to co zauwazylem to to ze moto np. po odpaleniu niekopci potrzymam go na 3tys. obr. i tak chodzi i dopiero po paru sekundach nagle zaczyna kopcic wtedy kiedy cisnienie oleju wzrasta.Moze te gumki pod wiekszym cisnieniem zaczynaja puszczac olej?? sam nieiwem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.