Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Fifka5zl

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Osiągnięcia Fifka5zl

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Mechanik w tym serwisie jest Ok ale szef niebardzo..... a gumki z tego co sie dowiedzialem to lacza glowice z cylindrami <, lacza kanal prowadzacy olej do glowicy.Jak juz pisalem to najdziwnijsze jest to ze moto kopci a swiec niezalewa(sa biale) no czasem na zimnym silniku... i to co zauwazylem to to ze moto np. po odpaleniu niekopci potrzymam go na 3tys. obr. i tak chodzi i dopiero po paru sekundach nagle zaczyna kopcic wtedy kiedy cisnienie oleju wzrasta.Moze te gumki pod wiekszym cisnieniem zaczynaja puszczac olej?? sam nieiwem.Pozdrawiam
  2. Bylem wczoraj z moto u mechanika mierzylismy cisnienie w cylindrach i .... jest ono 6bar w kazdym ,czyli tyle ile zmierzyli mechanicy w serwisie przed wymiana tego wszystkiego.Mechanik dziwil sie jeszcze ze moto tak kopci a swiece sa biale:) i ich niezalewa.Cos mi sie to wogule niepodoba dotarli mi zawory wymienili pierscienie (mechanik stwierdzil ze niepotrzebnie) i dalej to samo nawet gorzej bo moto kopci troche bardziej.Czy ktos z was ma moze pojecie o tych gumkach ktore polecili mi wymienic pisalem o nich wczesniej.moze to przez te gumi jest cala ta sprawa.Pozdrawiam
  3. Wiec kopci na wolnych obrotach na zimnym silniku (juz od ok 2,5 tys obr.) a jak jest cieply to na postoju jak wkrece na 4tys to kopci , przed remontem na rozgrzanym silniku niekopcil a teraz tak w serwisie wymienili uszczelniacze zaworowe i pierscienie! bo jak stwiedzili uszeczelniacze byly zuzyte a pierscienie przegrzane (twarde) czy to docieranie cos woogule da?? zmniejszy sie to kopcenie?? niejestem pewien. A gumki to sam niewiem jakies tam sa w cylindrach w srodku wygladaja jak gumki recepturki:P komplet uszczelek do GSa i tam je widac w uszczelce glowicy i cylindra. a co do cisnienia to bylo miezone przed remontem niebylo mnie przy tym ale podobno ok.6 barĂłw w cylindrze a po wymianie chyba gÂłaby niemiezyli dzis jade do mechanika i mam mi zmierzyc.tutaj jest komplet uszczelek do GSa i tam je widac w uszczelce glowicy i cylindra.Pozdrawiam
  4. Witam niewem juz gdzie szukac pomocy.sprawa jest taka , jak kupowalem mojego GSa facet ktory go przywiozl z niemiec powiedzal mi ze bieze olej(kopci na zimnym silniku ok 2-3 min. i trzeba wymienic uszczelniacze zaworowe , zrobilem nim 1000km i warjat wziol ok 1,3 L. SZok!!! oddalem do serwisu wymienili mi pierscienie ,wszczelniacze zaw. uszczelki,dotarli zawory ,no i jak dojechalem do domu to wymienilem filtr i olej- Mobil1 10w40 dostalem stare czesci do wgladu...Ale najgorsze jest to ze moto dalej kopci ! nawet bardziej bo na cieplym silniku(ok 4-5tys obr.) a przedtem tylko jak byl zimny , szlag mnie trafia wydalem prawie 800zl na caly ten remoncik i co teraz? mechanicy doradzili zeby docierac pierscienie ze jak sie ulo¿¹ to powinno byc lepiej.przejechalem narazie ok 160km bardzo spokojnie a on KOPCI i wziol juz troszke oleju i juz sam niewiem zastanawiaja mnie "gumki w cylindrach"( 4 gumowe kó³ka) ktorych panowie niewymienili bo ja ich niekupilem oczywiscie z braku pieniedzy(80zl 4szt.) ale czy przez te gumki moto by tak kopci³ niewydaje mi sie.POMOCY Chlopaki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.