Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Koniec rozmyślaĂą, trzeba działaĂŚ !


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !!!Po wielu przemyœleniach, problemach, zgrzytach i innych takich, trzeba w koùcu zakupiÌ motocykl Po obejrzeniu XTZ 750 ST na ¿ywca na katowickim bazarze, tego typu sprzêt odpada i jednak zostanê przy czymœ typowo szosowym Zanim jednak podejmê decyzjê, to zwracam siê do Was z proœb¹ o wyra¿enie swoich opinii na temat motocykli, które zaraz wymieniê.Postanowi³em skupiÌ siê na trzech motocyklach i tak¹ te¿ listê wrêczê Mojemu znajomemu, ¿eby pod tym k¹tem przeszuka³ rynek niemiecki. Wydaje mi siê, ¿e nie ma sensu skupiaÌ na jednym modelu, bo to nie daje szerokiego pola do manewru je¿eli chodzi o poszukiwania.Motocykle, które mnie interesuj¹, s¹ dosyÌ popularnymi i raczej znanymi modelami wiêc wydaje mi siê, ¿e nie powinno byÌ k³opotów ze znalezieniem czegoœ w "rajchu". Wasze opinie te¿ chyba bêd¹ poparte jakimiœ doœwiadczeniami itd; bo zapewne wielu z Was mia³o stycznoœÌ z tymi motocyklami. Ka¿da opinia bêdzie mile widziana, nawet konstruktywna i przemyœlana krytyka Dobra to jedziemy KolejnoœÌ w/g po¿¹dania - Honda VFR 750F z lat 90-97- Honda CBR 1000F Dual z lat 93-95- Suzuki RF 900Zaznaczam, ze wymienione motocykle mog¹ byÌ uszkodzone pod wzglêdem wizualnym, jednak sprawne pod wzglêdem technicznym (czyt. nadajace siê do jazdy-proste)No narazie tyle Czekam na Wasze opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wicher bierz Honde Ja bym bral Duala (to moj faworyt na next moto :mrgreen: ) ew. VFR... ale CBR to CBR hehe no i 1000cm3 to wiecej niz 750cm3 O RF troche bylo na 4um motocyklistow wiec poszukaj.ps. ale zamieszania narobiles z ta XTZ ktora to snila Ci sie dziennie w nocy... a teraz to juz nawet zadnej Yamahy pod uwage nie bierzesz ps. a ja sie zaloze ze pewnie i tak kupisz calkiem cos innego pzdr. Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wicher, VFRka to rozrzÂąd na koÂłach zĂŞbatych ,wiĂŞc koszt serwisu niÂższy (chyba Âże celujesz w ostatnie roczniki )Nie skupiaj siĂŞ na modelu tylko na egzemplarzu, co bĂŞdzie w dobrym stanie to bierz. [ Dodano: 2005-03-01, 13:18 ]Zaznaczam, ze wymienione motocykle mogÂą byĂŚ uszkodzone pod wzglĂŞdem  wizualnym, jednak sprawne pod wzglĂŞdem technicznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki dziêki Wam za cenne porady Nasunê³a mi siê jeszcze pewna myœl. W³aœciwie, to towarzyszy mi ona od zawsze Jestem wielkim mi³oœnikiem yamahay diversion Mam do niej wielki sentyment, bo w sumie przekula³em siê na niej trzy sezony z hakiem Czêsto chodzi³a mi po g³owie jej wiêksza siostra XJ 900 S.Przyznam siê szczerze, ze oprócz fascynacji danym modelem myœlê te¿ o kosztach serwisu i dodatkowych wydatkach zwi¹zanych z utrzymaniem i eksploatacj¹ motocykla.Nie jestem typem œciganta, raczej je¿d¿ê spokojnie, lubiê du¿e i ciê¿kie motocykle. Takie sprawy jak napêd kardanem, du¿y zbiornik paliwa, komfort podró¿owania, du¿y silnik który jest w miarê ekonomiczny, a i wigoru te¿ mu nie brakuje, s¹ z pewnoœci¹ czynnikami przemawiaj¹cymi na korzyœÌ tego motocykla.Mo¿na siê trochê doczepiÌ do masy, ale mnie to nie przeszkadza ( jak ju¿ wspomnia³em, lubiê du¿e i ciê¿kie) S³ysza³em, ¿e ten model pod wzglêdem awaryjnoœci, kontynuuje dobre tradycje swojej mniejszej siostry, która to faktycznie jest egzemplarzem ma³o usterkowym muszê przyznaÌ Dzwoni³em jeszcze do pewnego pana ze Szczecina (trochê mnie pokusi³o), ¿eby siê dowiedzieÌ co nieco o tym modelu i z tego co mi mówi³, to motocykl jest rzeczywiœcie wart swoich pieniêdzy pomimo kilku mankamentów, które go drêcz¹, ale tutaj ju¿ nie bedê siê rozpisywa³ Sorki, ¿e wprowadzam tutaj co chwilê zamieszanie i zmienny jestem jak Nasza aura, ale zakup motocykla musi byÌ jak najbardziej przemyœlany, a pieniêdzy to on te¿ trochê kosztuje, wiêc musicie mnie zrozumieÌ Staruszek powiedzia³, ¿e mo¿e mi po¿yczyÌ 2 tys. z³, tak¿e móg³bym natrafiÌ na ca³kiem ciekawy egzemplarz, ale z dosyÌ du¿ym przebiegiem, ale to chyba zrozumia³e w przypadku tego motocykla Co do samego kupna motocykla, to zadanie powierzê przyjacielowi i sta³emu wspó³pracownikowi Mojego ojca, takze wydaje mi siê, ze raczej na przekrêt raczej siê nie natnê z jego strony. Facet zdaje sobie sprawê, ¿e wa³ek z jego strony mo¿e groziÌ utrat¹ pewnych dóbr Plusem jest te¿ to, ze motocykl moze u mnie postaÌ kilka dni, co da mi mozliwoœÌ sprawdzenia motocykla w serwisie i z pewnosci¹ bedê móg³ nim trochê pojeŸdziÌ zanim siê zdecydujê.Nie zmienia, to jednak faktu, ¿e trzeba zachowaÌ czujnoœÌ, bo przyjaŸù przyjaŸùi¹, ale interes jest interesem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sprowadzeniu motocykla z niemiec jest duÂże prawdopodobieĂąstwo, ze motocykl byÂł lepiej serwisowany i mniej wytÂłuczony niÂż egzemplarze krajowe, chociaÂż to jest temat na osobnÂą dyskusjĂŞ OprĂłcz tego, nie chce mi siĂŞ jeÂździĂŚ po caÂłej Polsce w poszukiwaniu motocykla, szkoda mi kasy i nerwĂłw, bo juÂż kiedyÂś to przerabiaÂłem i wolĂŞ daĂŚ sobie spokĂłj z tymi Naszymi rynkowymi ideaÂłami Mam teÂż ten plus, jak pisaÂłem wczeÂśniej, Âże motocykl moze postaĂŚ u mnie kilka dni, mogĂŞ sobie go sprawdziĂŚ w serwisie, obwÂąchiwaĂŚ w garaÂżu i pojeÂździĂŚ Takze po co sie meczyĂŚ, jak w sumie motocykl bede miaÂł podstawiony pod nos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dual fajny,niezawodny,oszczedny ale to ciezki kloc:270kg VFR niezawodny,zywotny,oszczedny ale serwis mimo kol zebatych w rozrzadzie drogi gdyz to V4,duzo roboty przy chociazby wymianie swiec.RF 900 niezawodny i trwaly gdyz wywodzi sie ze starego olejaka ale lubi zlopac wache.Diversion 900 to sie nie wypowiadam bo do czynienia z nia nie mialem,mialem 4 Yamahy i poza FZ750 to mialem z nimi problemy,a najwieksze z R1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda! A to, Âże V4 to nie powĂłd do kombinowania o trudnym serwisie. A wymiana swiec nie jest taka straszna Nie wiem dlaczego wszyscy narzekajÂą na VF®. SprzĂŞt jak kaÂżdy inny. A to, ze ma wszystkiego wiĂŞcej i pod innym kÂątem to nie powĂłd, zeby nie braĂŚ pod uwagĂŞ :wink: Suzuki nie znam, szczegĂłlnie tego modelu To tyle ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm widzê, ¿e jednak wiêkszoœc osób sk³ania siê ku modelom Hondy Oczywiscie jestem jak najbardziej za, ale wydaje mi siê, ¿e np. XJ 900 S, to równie¿ znakomity motocykl, solidny, trwa³y i domyœlam siê, ¿e niezawodny. No i ten wa³ kardana, to z pewnosci¹ w jakiœ sposób odci¹¿a kieszeù je¿eli chodzi o eksploatacjê Muszê siê przyznaÌ, ¿e ³aùcuszek œwintuszek nigdy nie by³ moim sprzymierzeùcem w motocyklu Je¿eli ju¿ chodzi o Hondê, to jednak najbardziej przemawia do mnie VFR Poczytam jeszcze coœ o XJ, bo jak na moje potrzeby by³by to znakomity motocykl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak znam ten artykuÂł GdybyÂś znalazÂł coÂś jeszcze na temat XJ 900 S, lub masz coÂś na jej temat w swoich zbiorach, to za wszelkie iformacje byÂłbym Ci wdziĂŞczny Oczywiscie jakbyÂś przypadkiem znalazÂł coÂś w necie, to mozesz daĂŚ znaĂŚ, bo im wiĂŞcej informacji tym lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marian Ka gdybyÂś miaÂł ten artykuÂł, teÂż byÂłbym zainteresowany. Co do XJ-ty to zabardzo wypowiedzieĂŚ siĂŞ nie mogĂŞ, bo zbyt wiele na swojej nie pojeÂźdÂźiÂłem. Z tego co widzĂŞ po moim egzemplaÂżu (88r) to sÂą to bardzo wytrzymaÂłe motocykle. Moja ma 89tys km przejechane, co zdaniem mojego mechanika nie zrobiÂło zbyt duÂżego wraÂżenia na silniku. Nic nie stuka i nie dzwoni. Pali bez problemu (2 miesiace staÂła i zapaliÂła bez zajÂąkniĂŞcia). Moto szybkie i zrywne. WaÂłek kardana 0 obsÂługi. PrzywiozÂłem z germanii po delikatnej glebie (urwany kierunek kilka maÂłych rysek na owiewce i delikatnie przetarty tÂłumik) za niewielkie pieniÂądze. Jeszcze oryginalny lakier, moto czyÂściutkie i zadbane. Nie ÂżaÂłujĂŞ zakupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysl tez nad ZX9R lub ZZR1100.Supersprzety,a jak ktos Ci powie ze Kawasaki sa do dupy to wsadz to miedzy bajki.Jesli juz koniecznie chcesz Honde to moi kumple maja do sprzedania interesujace Cie modele.Jeden ma DUALa z 1994 w b.dobrym stanie za 13.5tys.zl a drugi VFR750 z 1994r.:byla w idealnym stanie ale pod koniec sezonu zaliczyl szlifa i plastiki sa do malowania ale jezdzi i stan techniczny jest idealny.Chce za nia cos ok.12-13tys.zl i chetnie by wzial w rozliczeniu GS500 takiego o wartosci 6-7tys.zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DziĂŞki GabryÂś za info Co do Kawasaki, to sa to dobre motocykle, MĂłj znajomek jest wielkim miÂłoÂśniekiem tej marki i nie chce niczego innego oprĂłcz Kawasaki lub wybranych modeli Suzuki Bardzo je sobie chwali i nigdy nie miaÂł z nimi kÂłopotĂłw, takÂże nie ma co generalizowaĂŚ, bo jak coÂś jest dobrze utrzymane i szanowane, to dÂługo polata :wink: Ja chyba bardziej skÂłoniĂŞ siĂŞ ku czemuÂś mniej sportowemu, a bardziej turystycznemu. NĂŞci i krĂŞci mnie ten waÂł kardana w XJ 900 S no i ten sentyment do serii XJ Ale zobaczymy, co z tego wyniknie, poczekam na mojego znajomego aÂż wrĂłci z rajchu A jeszcze co do tego kolegi od VFR, to widziaÂłem jego ogÂłoszenie w DIZMARZE Ta VFR-a jest czerwona i to chyba wersja hamerykaĂąska prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,to ona (kumpel ma na imie Kamil).Co do Kawasaki to mialem 3 modele tej firmy,kazdy niezawodny,bardzo malo palily i nie braly ani grama oleju.Kumple co jezdza na Kawach tez je tylko chwala.A ZZR1100 to w sumie turystyczny motocykl,kiedys byl najszybszym motocyklem swiata a model po 1993 jest moim zdaniem jednym z najladniejszych motocykli jakie kiedykolwiek wyprodukowano a mozna juz kupic takiego w b.dobrym stanie za 13tys.zl.A moze interesowalaby Cie GTS1000? Wirek tej swojej chyba nie jeszcze nie sprzedal a jest w idealnym stanie.Kumpel taka jezdzi juz 5 lat i nie mial zadnej awarii i do turystyki jest idealna,byl nia w Grecji,na Chorwacji itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GTS 1000 odpada mimo, ¿e ceny ma zachêcaj¹ce, jak na motocykl tej klasy.S³uchaj co do tego ZZR 1100, bo mnie te¿ siê podoba ten motocykl, ale naczyta³em siê ró¿nych niedobrych rzeczy na jego temat. Nie wiem co mys³eÌ o tej s³ynnej, zacieraj¹cej siê panwece na trzecim korbowodzie.Zosta³o to jakoœ poprawione w póŸniejszych rocznikach, czy mo¿e te historie s¹ z palca wyssane i wina lezy po stronie u¿ytkowników, katuj¹cych swoje maszyny?Czyta³em te¿, ¿e za twarda zawiecha jak na Nasze polskie drogi, zbyt krótkie przebiegi pomiêdzy czynnoœciami serwisowymi, drogie czeœci zamienne i ogólnie, ¿e motocykl bardzo drogi w utrzymaniu.Co Ty o tym w ogóle s¹dzisz ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi kumple co mieli ZZR1100 to zadnych problemow z nimi nie mieli.Poprostu trzeba je regularnie serwisowac,zawory co max.8tys.km ale za to malo pala i nie biora oleju.A ta panewka na 3 korbowodzie nie dotyczy ZZr1100.Czesci eksploatacyjne kosztuja tyle co do innych maszyn,jedynie nowe oryginalne sa drogie ale to dotyczy wszystkich japonskich motocykli.A zawieszenie wcale nie jest twarde tylko komfortowe.Mylisz poprostu ZZR1100 z innymi modelami Kawasaki.Do tego ZZR1100 jest wygodny dla pasazera/ki.Ja na Twoim miejscu kupilbym taka Kawe z 1993 lub mlodsza.Jak bedziesz o nia dbal czyli regularnie serwisowal to bedziesz z niej baaaaaardzo zadowolony.No i bedziesz mial jednego z najszybszych motocykli swiata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm przeglÂądaÂłem precle i przyznam szczerze, no chyba Âże mnie oczy mylÂą, ale problem trzeciej panewki dotyczy ZZR 1100 - na rynku amerykaĂąskim ZX-11.Taka miÂła niespodzianka spotkaÂła wÂłaÂśnie Piomaya i jego ZZR z 98 roku Podobno dostĂŞpne sÂą jakieÂś kity, ktĂłre zapobiegajÂą temu wstrĂŞtnemu zjawisku Ciekawe ile to to kosztuje ?? Jeszcze sobie poczytam na jego temat, przejrzĂŞ DIZMAR i GIEÂŁDĂ MOTOCYKLOWÂĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.