Gość Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Witam !!!Po wielu przemyÂśleniach, problemach, zgrzytach i innych takich, trzeba w koĂącu zakupiĂŚ motocykl Po obejrzeniu XTZ 750 ST na Âżywca na katowickim bazarze, tego typu sprzĂŞt odpada i jednak zostanĂŞ przy czymÂś typowo szosowym Zanim jednak podejmĂŞ decyzjĂŞ, to zwracam siĂŞ do Was z proÂśbÂą o wyraÂżenie swoich opinii na temat motocykli, ktĂłre zaraz wymieniĂŞ.PostanowiÂłem skupiĂŚ siĂŞ na trzech motocyklach i takÂą teÂż listĂŞ wrĂŞczĂŞ Mojemu znajomemu, Âżeby pod tym kÂątem przeszukaÂł rynek niemiecki. Wydaje mi siĂŞ, Âże nie ma sensu skupiaĂŚ na jednym modelu, bo to nie daje szerokiego pola do manewru jeÂżeli chodzi o poszukiwania.Motocykle, ktĂłre mnie interesujÂą, sÂą dosyĂŚ popularnymi i raczej znanymi modelami wiĂŞc wydaje mi siĂŞ, Âże nie powinno byĂŚ kÂłopotĂłw ze znalezieniem czegoÂś w "rajchu". Wasze opinie teÂż chyba bĂŞdÂą poparte jakimiÂś doÂświadczeniami itd; bo zapewne wielu z Was miaÂło stycznoœÌ z tymi motocyklami. KaÂżda opinia bĂŞdzie mile widziana, nawet konstruktywna i przemyÂślana krytyka Dobra to jedziemy KolejnoœÌ w/g po¿¹dania - Honda VFR 750F z lat 90-97- Honda CBR 1000F Dual z lat 93-95- Suzuki RF 900Zaznaczam, ze wymienione motocykle mogÂą byĂŚ uszkodzone pod wzglĂŞdem wizualnym, jednak sprawne pod wzglĂŞdem technicznym (czyt. nadajace siĂŞ do jazdy-proste)No narazie tyle Czekam na Wasze opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Wicher bierz Honde Ja bym bral Duala (to moj faworyt na next moto :mrgreen: ) ew. VFR... ale CBR to CBR hehe no i 1000cm3 to wiecej niz 750cm3 O RF troche bylo na 4um motocyklistow wiec poszukaj.ps. ale zamieszania narobiles z ta XTZ ktora to snila Ci sie dziennie w nocy... a teraz to juz nawet zadnej Yamahy pod uwage nie bierzesz ps. a ja sie zaloze ze pewnie i tak kupisz calkiem cos innego pzdr. Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Wicher, VFRka to rozrzÂąd na koÂłach zĂŞbatych ,wiĂŞc koszt serwisu niÂższy (chyba Âże celujesz w ostatnie roczniki )Nie skupiaj siĂŞ na modelu tylko na egzemplarzu, co bĂŞdzie w dobrym stanie to bierz. [ Dodano: 2005-03-01, 13:18 ]Zaznaczam, ze wymienione motocykle mogÂą byĂŚ uszkodzone pod wzglĂŞdem wizualnym, jednak sprawne pod wzglĂŞdem technicznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Oki dziĂŞki Wam za cenne porady NasunĂŞÂła mi siĂŞ jeszcze pewna myÂśl. WÂłaÂściwie, to towarzyszy mi ona od zawsze Jestem wielkim miÂłoÂśnikiem yamahay diversion Mam do niej wielki sentyment, bo w sumie przekulaÂłem siĂŞ na niej trzy sezony z hakiem CzĂŞsto chodziÂła mi po gÂłowie jej wiĂŞksza siostra XJ 900 S.Przyznam siĂŞ szczerze, ze oprĂłcz fascynacji danym modelem myÂślĂŞ teÂż o kosztach serwisu i dodatkowych wydatkach zwiÂązanych z utrzymaniem i eksploatacjÂą motocykla.Nie jestem typem Âściganta, raczej jeÂżd¿ê spokojnie, lubiĂŞ duÂże i ciĂŞÂżkie motocykle. Takie sprawy jak napĂŞd kardanem, duÂży zbiornik paliwa, komfort podró¿owania, duÂży silnik ktĂłry jest w miarĂŞ ekonomiczny, a i wigoru teÂż mu nie brakuje, sÂą z pewnoÂściÂą czynnikami przemawiajÂącymi na korzyœÌ tego motocykla.MoÂżna siĂŞ trochĂŞ doczepiĂŚ do masy, ale mnie to nie przeszkadza ( jak juÂż wspomniaÂłem, lubiĂŞ duÂże i ciĂŞÂżkie) SÂłyszaÂłem, Âże ten model pod wzglĂŞdem awaryjnoÂści, kontynuuje dobre tradycje swojej mniejszej siostry, ktĂłra to faktycznie jest egzemplarzem maÂło usterkowym muszĂŞ przyznaĂŚ DzwoniÂłem jeszcze do pewnego pana ze Szczecina (trochĂŞ mnie pokusiÂło), Âżeby siĂŞ dowiedzieĂŚ co nieco o tym modelu i z tego co mi mĂłwiÂł, to motocykl jest rzeczywiÂście wart swoich pieniĂŞdzy pomimo kilku mankamentĂłw, ktĂłre go drĂŞczÂą, ale tutaj juÂż nie bedĂŞ siĂŞ rozpisywaÂł Sorki, Âże wprowadzam tutaj co chwilĂŞ zamieszanie i zmienny jestem jak Nasza aura, ale zakup motocykla musi byĂŚ jak najbardziej przemyÂślany, a pieniĂŞdzy to on teÂż trochĂŞ kosztuje, wiĂŞc musicie mnie zrozumieĂŚ Staruszek powiedziaÂł, Âże moÂże mi poÂżyczyĂŚ 2 tys. zÂł, takÂże mĂłgÂłbym natrafiĂŚ na caÂłkiem ciekawy egzemplarz, ale z dosyĂŚ duÂżym przebiegiem, ale to chyba zrozumiaÂłe w przypadku tego motocykla Co do samego kupna motocykla, to zadanie powierzĂŞ przyjacielowi i staÂłemu wspó³pracownikowi Mojego ojca, takze wydaje mi siĂŞ, ze raczej na przekrĂŞt raczej siĂŞ nie natnĂŞ z jego strony. Facet zdaje sobie sprawĂŞ, Âże waÂłek z jego strony moÂże groziĂŚ utratÂą pewnych dĂłbr Plusem jest teÂż to, ze motocykl moze u mnie postaĂŚ kilka dni, co da mi mozliwoœÌ sprawdzenia motocykla w serwisie i z pewnosciÂą bedĂŞ mĂłgÂł nim trochĂŞ pojeÂździĂŚ zanim siĂŞ zdecydujĂŞ.Nie zmienia, to jednak faktu, Âże trzeba zachowaĂŚ czujnoœÌ, bo przyjaŸù przyjaŸùiÂą, ale interes jest interesem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 A dlaczego koniecznie chcesz miec moto swierzo sprowadzone? Moze warto by troszke poszperac w dizmarze i gm szczegolnie gdy nie masz jednego faworyta... zaznaczasz to na co Cie stac i wybierasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Przy sprowadzeniu motocykla z niemiec jest duÂże prawdopodobieĂąstwo, ze motocykl byÂł lepiej serwisowany i mniej wytÂłuczony niÂż egzemplarze krajowe, chociaÂż to jest temat na osobnÂą dyskusjĂŞ OprĂłcz tego, nie chce mi siĂŞ jeÂździĂŚ po caÂłej Polsce w poszukiwaniu motocykla, szkoda mi kasy i nerwĂłw, bo juÂż kiedyÂś to przerabiaÂłem i wolĂŞ daĂŚ sobie spokĂłj z tymi Naszymi rynkowymi ideaÂłami Mam teÂż ten plus, jak pisaÂłem wczeÂśniej, Âże motocykl moze postaĂŚ u mnie kilka dni, mogĂŞ sobie go sprawdziĂŚ w serwisie, obwÂąchiwaĂŚ w garaÂżu i pojeÂździĂŚ Takze po co sie meczyĂŚ, jak w sumie motocykl bede miaÂł podstawiony pod nos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Dual fajny,niezawodny,oszczedny ale to ciezki kloc:270kg VFR niezawodny,zywotny,oszczedny ale serwis mimo kol zebatych w rozrzadzie drogi gdyz to V4,duzo roboty przy chociazby wymianie swiec.RF 900 niezawodny i trwaly gdyz wywodzi sie ze starego olejaka ale lubi zlopac wache.Diversion 900 to sie nie wypowiadam bo do czynienia z nia nie mialem,mialem 4 Yamahy i poza FZ750 to mialem z nimi problemy,a najwieksze z R1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 No ja tam napewno niemam takiego pojecia o motocyklach jak Gixer czy inni .Jak mialbym wybierac z tych 3 egzemplarzy to stawial bym na Honda VFR. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Honda! A to, Âże V4 to nie powĂłd do kombinowania o trudnym serwisie. A wymiana swiec nie jest taka straszna Nie wiem dlaczego wszyscy narzekajÂą na VF®. SprzĂŞt jak kaÂżdy inny. A to, ze ma wszystkiego wiĂŞcej i pod innym kÂątem to nie powĂłd, zeby nie braĂŚ pod uwagĂŞ :wink: Suzuki nie znam, szczegĂłlnie tego modelu To tyle ode mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 ja btm braÂł CBR, miaÂłem kiedyÂś , co prawda nie duala, ale SC 21, i chodziÂła super, zrobiÂłem na nim gdzieÂś z 50 tys. km- bez Âżadnej awarii, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Hmmm widzĂŞ, Âże jednak wiĂŞkszoÂśc osĂłb skÂłania siĂŞ ku modelom Hondy Oczywiscie jestem jak najbardziej za, ale wydaje mi siĂŞ, Âże np. XJ 900 S, to rĂłwnieÂż znakomity motocykl, solidny, trwaÂły i domyÂślam siĂŞ, Âże niezawodny. No i ten waÂł kardana, to z pewnosciÂą w jakiÂś sposĂłb odci¹¿a kieszeĂą jeÂżeli chodzi o eksploatacjĂŞ MuszĂŞ siĂŞ przyznaĂŚ, Âże ÂłaĂącuszek Âświntuszek nigdy nie byÂł moim sprzymierzeĂącem w motocyklu JeÂżeli juÂż chodzi o HondĂŞ, to jednak najbardziej przemawia do mnie VFR Poczytam jeszcze coÂś o XJ, bo jak na moje potrzeby byÂłby to znakomity motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 W SM (albo w motocyklu?) byÂł artykuÂł o uÂżywanych XJ 900 - w sumie pozytywnie. Jak nie znasz tego artykuÂłu - moge sprĂłbowac go odszukac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Tak znam ten artykuÂł GdybyÂś znalazÂł coÂś jeszcze na temat XJ 900 S, lub masz coÂś na jej temat w swoich zbiorach, to za wszelkie iformacje byÂłbym Ci wdziĂŞczny Oczywiscie jakbyÂś przypadkiem znalazÂł coÂś w necie, to mozesz daĂŚ znaĂŚ, bo im wiĂŞcej informacji tym lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arczi Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Marian Ka gdybyÂś miaÂł ten artykuÂł, teÂż byÂłbym zainteresowany. Co do XJ-ty to zabardzo wypowiedzieĂŚ siĂŞ nie mogĂŞ, bo zbyt wiele na swojej nie pojeÂźdÂźiÂłem. Z tego co widzĂŞ po moim egzemplaÂżu (88r) to sÂą to bardzo wytrzymaÂłe motocykle. Moja ma 89tys km przejechane, co zdaniem mojego mechanika nie zrobiÂło zbyt duÂżego wraÂżenia na silniku. Nic nie stuka i nie dzwoni. Pali bez problemu (2 miesiace staÂła i zapaliÂła bez zajÂąkniĂŞcia). Moto szybkie i zrywne. WaÂłek kardana 0 obsÂługi. PrzywiozÂłem z germanii po delikatnej glebie (urwany kierunek kilka maÂłych rysek na owiewce i delikatnie przetarty tÂłumik) za niewielkie pieniÂądze. Jeszcze oryginalny lakier, moto czyÂściutkie i zadbane. Nie ÂżaÂłujĂŞ zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RESO Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 No ja bym braÂł VFRke to niezawodne sprzĂŞty ,RF teÂż fajne tylko z czĂŞÂściami chyba cienko, bo maÂło tego jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Eeee z czĂŞÂściami do RF 900 chyba nie ma kÂłopotu, bo silnik to zmodyfikowana jednostka z GSXR 1.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Wicher i tak kupisz motor ktory ci sie bedzie najbardziej podobal i Tobie odpowiadal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Pomysl tez nad ZX9R lub ZZR1100.Supersprzety,a jak ktos Ci powie ze Kawasaki sa do dupy to wsadz to miedzy bajki.Jesli juz koniecznie chcesz Honde to moi kumple maja do sprzedania interesujace Cie modele.Jeden ma DUALa z 1994 w b.dobrym stanie za 13.5tys.zl a drugi VFR750 z 1994r.:byla w idealnym stanie ale pod koniec sezonu zaliczyl szlifa i plastiki sa do malowania ale jezdzi i stan techniczny jest idealny.Chce za nia cos ok.12-13tys.zl i chetnie by wzial w rozliczeniu GS500 takiego o wartosci 6-7tys.zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 DziĂŞki GabryÂś za info Co do Kawasaki, to sa to dobre motocykle, MĂłj znajomek jest wielkim miÂłoÂśniekiem tej marki i nie chce niczego innego oprĂłcz Kawasaki lub wybranych modeli Suzuki Bardzo je sobie chwali i nigdy nie miaÂł z nimi kÂłopotĂłw, takÂże nie ma co generalizowaĂŚ, bo jak coÂś jest dobrze utrzymane i szanowane, to dÂługo polata :wink: Ja chyba bardziej skÂłoniĂŞ siĂŞ ku czemuÂś mniej sportowemu, a bardziej turystycznemu. NĂŞci i krĂŞci mnie ten waÂł kardana w XJ 900 S no i ten sentyment do serii XJ Ale zobaczymy, co z tego wyniknie, poczekam na mojego znajomego aÂż wrĂłci z rajchu A jeszcze co do tego kolegi od VFR, to widziaÂłem jego ogÂłoszenie w DIZMARZE Ta VFR-a jest czerwona i to chyba wersja hamerykaĂąska prawda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Tak,to ona (kumpel ma na imie Kamil).Co do Kawasaki to mialem 3 modele tej firmy,kazdy niezawodny,bardzo malo palily i nie braly ani grama oleju.Kumple co jezdza na Kawach tez je tylko chwala.A ZZR1100 to w sumie turystyczny motocykl,kiedys byl najszybszym motocyklem swiata a model po 1993 jest moim zdaniem jednym z najladniejszych motocykli jakie kiedykolwiek wyprodukowano a mozna juz kupic takiego w b.dobrym stanie za 13tys.zl.A moze interesowalaby Cie GTS1000? Wirek tej swojej chyba nie jeszcze nie sprzedal a jest w idealnym stanie.Kumpel taka jezdzi juz 5 lat i nie mial zadnej awarii i do turystyki jest idealna,byl nia w Grecji,na Chorwacji itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 GTS 1000 odpada mimo, Âże ceny ma zachĂŞcajÂące, jak na motocykl tej klasy.SÂłuchaj co do tego ZZR 1100, bo mnie teÂż siĂŞ podoba ten motocykl, ale naczytaÂłem siĂŞ ró¿nych niedobrych rzeczy na jego temat. Nie wiem co mysÂłeĂŚ o tej sÂłynnej, zacierajÂącej siĂŞ panwece na trzecim korbowodzie.ZostaÂło to jakoÂś poprawione w póŸniejszych rocznikach, czy moÂże te historie sÂą z palca wyssane i wina lezy po stronie uÂżytkownikĂłw, katujÂących swoje maszyny?CzytaÂłem teÂż, Âże za twarda zawiecha jak na Nasze polskie drogi, zbyt krĂłtkie przebiegi pomiĂŞdzy czynnoÂściami serwisowymi, drogie czeÂści zamienne i ogĂłlnie, Âże motocykl bardzo drogi w utrzymaniu.Co Ty o tym w ogĂłle sÂądzisz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Moi kumple co mieli ZZR1100 to zadnych problemow z nimi nie mieli.Poprostu trzeba je regularnie serwisowac,zawory co max.8tys.km ale za to malo pala i nie biora oleju.A ta panewka na 3 korbowodzie nie dotyczy ZZr1100.Czesci eksploatacyjne kosztuja tyle co do innych maszyn,jedynie nowe oryginalne sa drogie ale to dotyczy wszystkich japonskich motocykli.A zawieszenie wcale nie jest twarde tylko komfortowe.Mylisz poprostu ZZR1100 z innymi modelami Kawasaki.Do tego ZZR1100 jest wygodny dla pasazera/ki.Ja na Twoim miejscu kupilbym taka Kawe z 1993 lub mlodsza.Jak bedziesz o nia dbal czyli regularnie serwisowal to bedziesz z niej baaaaaardzo zadowolony.No i bedziesz mial jednego z najszybszych motocykli swiata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Hmmm przeglÂądaÂłem precle i przyznam szczerze, no chyba Âże mnie oczy mylÂą, ale problem trzeciej panewki dotyczy ZZR 1100 - na rynku amerykaĂąskim ZX-11.Taka miÂła niespodzianka spotkaÂła wÂłaÂśnie Piomaya i jego ZZR z 98 roku Podobno dostĂŞpne sÂą jakieÂś kity, ktĂłre zapobiegajÂą temu wstrĂŞtnemu zjawisku Ciekawe ile to to kosztuje ?? Jeszcze sobie poczytam na jego temat, przejrzĂŞ DIZMAR i GIEÂŁDĂ MOTOCYKLOWÂĄ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 2 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2005 Mial pecha.Moge Ci powiedziec ze znam przypadki padniecia silnika w R1 2004 po 2tys.km,obrocenie panewki w Hayabusie,pekniecie silnika w CBR954 itd.Jak sie ma pecha to takie rzeczy sie zdarzaja wiec nie ma co generalizowac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.