Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Brzydal z BMW


Gixer

Rekomendowane odpowiedzi

A mnie to sie bemki srednio podobaja! Wydaje mi sie, ze byloby gruba przesada zeby za cene zadana przez Bawarczykow (scislej berlinczykow) sprzedawac kiepskie motocykle ze zle polozonym lakierem, z badziewna armatura i ze slabym awaryjnym silnikiem rodem z zamierzchlych lat. BMW to motocykl dla pasjonatow, choc nie jestem przekonany, ze goruje nad japonczykami czyms wiecej niz cena. Faktycznie, bmw wyprzedzilo w statystykach sprzedazy w Niemcach ostatniego/ najmniejszego producenta z wielkiej japonskiej czworki tzn. Kawasaki. Coz, gdyby Polska byla tak zamoznym krajem a u nas produkowaliby sokoly albo junkersy na odpowiednim poziomie technicznym to pewnie sprawilbym sobie takiego. Podejrzewam, ze w UK podobna sytuacja zachodzi w przypadku triumpha. (triumphy podobaja mi sie bardziej niz bmw).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem tyle, ze w podanym przeze mnie zakresie bmw nie mozna zbyt wiele zarzucic. Chcialem przez to powiedziec, ze chwalac bmw za jakosc trudno uwazac to za cos szczegolnego, czegoz innego oczekiwac skoro bmw kosztuja ile kosztuja. Podobna historia z samochodami. Placisz i wymagasz. Choc tutaj bmw jest w scislej czolowce technologicznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alez emocje wzbudzaj¹ te trzy literki!Ale oprócz emocji zadnych konkretów,a to jest chyba najwazniejsze w kazdej dyskusji!''Badziewne silniki''-nie mo¿na chyba tak powiedzieÌ o silniku który zrobi³ 370tyœ km bez remontu,motocykl jest aktualnie w Polsce,je¿dzi³ nim kurier w Angli.Ostatnio czyta³em wypowiedz Niemca na temat olejów,który stwierdzi³ ¿e móg³ jednak laÌ lepszy olej do swojej BM-ki,nie za 4 euro,bo zrobi³a tylko....400 tyœ km..Hm,wydaje mi siê ¿e gdzieœ jest przek³amanie..."Kiepski lakier"-nie kazdy jest lakiernikiem,ale jakoœÌ pow³oki lakierniczej mo¿na obiektywnie oceniÌ po kilku latach,polecam!Do tej pory jezdzi³em japoùskimi motocyklami,wydaje mi siê ¿e mam jakieœ pojêcie na ten temat,aktualnie BMW,ciê¿ko jest jednoznacznie oceniÌ,lepsze-gorsze,ale ¿eby to robiÌ trzeba mieÌ jakieœ doœwiadzczenie,nie opieraÌ siê tylko na opiniach nie zawsze kompetentnych ''znawców tematu ka¿dego''.Pozdrawiam,Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie bo ja jescze cuœ napiszê Jak na mnie ten motocykl ma w sobie coœ wyj¹tkkowego - wyró¿nia siê ja siênp na œcigaczach nie znam i w¹tpie ¿ebym porozró¿nia³ japoùskie œcigi gdyby nie malowanie Wiêc ja jestem generalnie na tak pomijaj¹c cenê itp . :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ducati 999s,moim zdaniem jeden z najpiekniejszych motocykli supersport,piĂŞkna kratownicowa rama,doskonaÂłe podzespoÂły(Brembo,Ohlins,).WÂłoska doskonaÂła stylistyka,gorzej z wykonaniem i cenÂą..blisko dwa razy droÂżej od konkurencji..Ale od czego sÂą marzenia? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarosy, kup sobie minibik'a ducati i cena jest do zneisienia wyglad ..... hmmmm... to juz nie to samo no ale .... jak sie kupi taka 999 najlepiej czerwona to do salonu ja mozna postawic i tak jej wyglad niewiele sie zestarzeje ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to pisze siê twin np tdm850 a co do rzêdu to B600...oba mi siê podobaj¹ i zapewne któregoœ bêdê mia³ jak nie w tym, to w nastêpnym sezonie napewno A co do mo¿liwoœci moto, to wolê mieÌ po prostu jakiœ zapas mocy, która mo¿e siê przydaÌ w ró¿nych sytuacjach. Ale to, ¿e moto ma 2 kilo mniej, czy 4 konie wiêcej nie robi na mnie wra¿enia i i nie by³oby moim kryterium wyboru takiego moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj Wicher,powiedz mi ilu ludzi potrafi dobrze jeÂżdziĂŚ?Gdzie siĂŞ majÂą tego nauczyc?PamiĂŞtasz filmik "jak zdac na prawo jazdy kategorii A" zamieszczony na gdzieÂś tu na forum?Ilu z nas potrafi tak jeÂżdzic?WedÂług mnie to jest max wykorzystanie motocykla i umiejetnoÂści,nie na prostej 240,ale technika jazdy i hamowania!Z tego co nieraz sÂłyszĂŞ to MotoGP powinno byc obsadzone chyba tylko przez polskich motocyklistĂłw,niektĂłrzy majÂą takie mniemanie o swoich umiejĂŞtnoÂściach,a na coÂś Jest co nie ma 100KM to nawet nie wsiadajÂą!Najciekawsze jest , Âże to przewaÂżnie ich pierwszy motocykl!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Jarosy coœ w tym musi byÌ Nie bêde siê sprzecza³, bo faktycznie ma³o jest motocyklistów, którzy umiej¹ ju¿ nie w 100%, ale dobrze wykorzystaÌ walory u¿ytkowe i mo¿liwoœci drzemi¹ce w ich motocyklach.M³ody jestem, ale je¿d¿ê na jednoœladach z silnikiem od 10 roku zycia. Jak kupi³em GSXR 750, to zacz¹³em tak trochê siê bawiÌ na pustym odcinku drogi w efektywne hamowanie, hamowanie z ominiêciem przeszkody, efktywne przyspieszanie i zabawy tpu GHOST RIDER na trasie Katowice-Czêstochowa itd Wszystkie te hmm "Ìwiczenia" siê sprawdzaj¹ wtedy, kiedy masz w g³owie tak¹ swiadomoœÌ, ¿e zaraz bêdziesz hamowaÌ, zeby zobaczyÌ czy umiesz efektywnie wyhamowaÌ wykorzystuj¹c ca³kowice przyczpnoœc opon do asfaltu i takie Ìwiczenia siê sprawdzaj¹ w³aœnie na pustym placu do prêdkoœci oko³o 100 km/h Wyje¿d¿aj¹c z pustego odcinka drogi i grzej¹c na maksa z Katowic do Czstochowy nieraz mia³em przypadki kiedy musia³em awaryjnie hamowaÌ. Cz³owiek niby jest na to przygotowany, ale moment zaskoczenia, czas reakcji i moment od reakcji do prawid³owego zadzia³ania hamulców, to d³uga droga. Dreszcz adrenaliny te¿ mocno obni¿a skutecznoœÌ hamowania z prêdkoœci np. 240 km/h itp; itd Dlatego lepiej zachowaÌ jakiœ margines bezpieczeùstwa w ka¿dych warunkach i nie jechaÌ jednak na te 100%, bo potem ju¿ mo¿e nie byÌ okazji do tego, zeby przeanalizowaÌ pewne swoje zachowania dotycz¹ce jazdy na motocyklu..........Wa¿ne, ¿eby motocykl który posiadamy nie by³ szybszy od Naszych reakcji. Jak te warunki zostan¹ spe³nione, to chyba wtedy mozna liczyÌ na jakiœ sukces Kolega od którego kupi³em GSXR 750, wczesniej te¿ mia³ taki motocykl (tylko siê rozbi³) On bardzo lubi motocykle sportowe o du¿ej mocy, ale jedyne co potrafi to jechaÌ z odkrêcon¹ manetk¹ na maksa, na drodze z dwoma pasami jazdy w jednym kierunku i oponê tyln¹ zawsze ma zdart¹ w "kwadrat".Zawsze siê zastanawia³em, jak jeŸdziliœmy razem, dlaczego koleœ na sportowym motocyklu o duzej mocy nie moze mnie dojœÌ na krêtej drodze penej zakrêtów, a jecha³em przecie¿ star¹ Diversion¹ o mocy 61 koni ??Takze warto podnosiÌ stale swoje umiejêtnoœci jazdy na motocyklu, zaczynaj¹c niekoniecznie od tych du¿ych i mocnych potworów.PS: Kolega znowu kupuje jakiegoœ sportowego potwora i ju¿ mi siê chwali, ze to bedzie jazda Ja mu na to odpowiedam, ¿e znowu bêdê zmuszony obiÌ mu dupsko na zakrêtach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I o to kurtka,wÂłaÂśnie chodzi!KiedyÂś byÂłem Âświadkiem jak goÂściu objechaÂł na XT600 zrobionej na supermoto wszystkich na GSXR,CBR itp,na normalnej jednopasmowej krĂŞtej drodze,mnie teÂż,wtedy jeÂżdziÂłem XRV750.Dlatego sÂądze Âże jednym z najwazniejszych czynnikĂłw jest technika jazdy a nie moc max.Jak na razie wszyscy tylko o mocy max,a gdzie moment obrotowy?PS.Polecam artykuÂł w ostatnim "Motocyklu'' porĂłwnanie BMW K1200 S z japoĂąskimi maszynami!JuÂż w kioskach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tamat wiadomosci jest bledny, przeciez to NIE JEST NAKED. wyglada jak motocykl sportowo turystyczny, naked ma 0 owiewek i szybek. [ Dodano: 2005-02-18, 21:32 ]

I o to kurtka,wÂłaÂśnie chodzi!KiedyÂś byÂłem Âświadkiem jak goÂściu objechaÂł na XT600 zrobionej na supermoto wszystkich na GSXR,CBR itp,na normalnej jednopasmowej krĂŞtej drodze,mnie teÂż,wtedy jeÂżdziÂłem XRV750.Dlatego sÂądze Âże jednym z najwazniejszych czynnikĂłw jest technika jazdy a nie moc max.Jak na razie wszyscy tylko o mocy max,a gdzie moment obrotowy?PS.Polecam artykuÂł w ostatnim "Motocyklu'' porĂłwnanie BMW K1200 S z japoĂąskimi maszynami!JuÂż w kioskach!
no i o to chodzi, na zwyklej drodze z duza iloscia zakretow wyjebiesz goscia na japponcu jadac na MZ250, liczy sie technika. motocyklowego obeznania nie mam az takiego, ale dzis rano wyjebalem goscia w VW golfie GTI a wieczorem goscia w megance sportowej, a zrobilem to puntem 55 KM, poprostu wymiekli goscie w zakretach i wiem ze pomogla mi oblodzona nawierzchnia :D:D. Co do motocykli to zapytajcie Szramera jak bylo w bieszczadach . i nie tylko Szramera. SERPENTYNY RULEZZZZ (nawet na vx800) :):P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.