Osek22 Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Hej,Mysle zeby wladowac troche kasy i usprawnic swoja R1. Na pewno chce wcisnac PowerCommandera, zeby polepszyc dol (kazdy wie jaki on w rocznikach 04-06 jest). Z tego co jednak slyszalem bez pozostalych elementow jak wydech i sportowy filtr nie ma to wiekszego sensu. Mysle o puszkach Yoshimura lub Acrapa. A moze jednak nalezy wymienic caly uklad zeby oprocz dzwiekowego byl rowniez efektw postaci mocy max i wzmocnienia dolu.Co myslicie? Jak to poskladac zeby mialo rece i nogi?Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 wywal całosc silnik jest wtedy o wiele zwawszy ale traci dół wiec trzeba wtedy sie power comanderem poratowac .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 problem pojawia sie w koszcie calego zestawu "od kolektora" Myslalem o wymianie puszek z rurami dolotowymi +PC + sportowy filtr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Jeśli masz deko ograniczony fundusz może przemyśl przeróbkę fabrycznego tłumika i usunięcie katalizatora. Przerabiałem już kilka tłumików w R1.Nawet dobra przeróbka zawsze wychodzi dużo taniej niż nowy akcesoryjny.http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=106189http://edzio35.wrzuta.pl/katalog/filmy/aek1pK3cgNF/glowny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Edzio, gdzieki za oferte, ale nie jestem fanem tego typu przerobek. Chcialbym cos zrobic od poczatku do konca dobrze. Moto jest naprawde zadbane i w dobrym stanie wiec postanowilem, ze przez kilka sezonow jeszcze pojezdze zamiast wydawac kase na kolejne by za 2 lata znow myslec o wymianie. Tym bardziej, ze osiagi mojej R1 nie odbiegaja znaczaco od osiagow dzisiejszych maszyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danozx Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 OSEK22 jakbys szukal puszek z akrapovica do R1 to znajomy ma takie i z dolotami do sprzedania. Karbonowe koncowki z tytanowymi dolotami. Latwy i szybki montaz. Ja tez mam do sprzedania z TERMIGNONI full tytan ale do modelu 07-08. Jakbys mial pytania pisz na priw. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 jesli yamaha to glownie akrapovic. oni przede wszystkim z ta marka pracuja. yoshi bardziej gra w suzuki.oczywiscie ja odmulisz wylot to musisz to samo zrobic z wlotem. wkład wystarczy. moze byc green albo kn. co do komputera to lepiej zalożyc dedykowany do konkretnego wydechu. efekt najlepszy. mozesz tez zobaczyc TBR. generalnie w yamasze szedł bym w akrapa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 dzieku Bart. Sprawa na ta chwile wyglada nastepujaco:- Y pipe Akrapa- On-Slipy Akrapa- PC 3Myslalem zeby EXUPA wywalic ale zalezy mi na mocniejszym dole wiec go zostawiam.Teraz musze jeszcze znalezc najlepsza oferte i wio. Zamawial juz ktos z Was sprzet ze stanow? Interesuje mnie kwestia podatku i cla a raczej jego brak Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazyforfun Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Pierdol wyżej wymienione !!! do R1 Tylko Arrow !!!http://www.arrow.it/oggetti/2667_SC%20Yama...0%20R1%2004.pdfUkład cały tytan.filtry K&N lub lepiej Sprintfilter...nie potrzeba PC bo mozna ustawić silnik tak że z arrowami wymiecie wszystko dookoła... i NAPED !!! koniecznie nowy, wyscigowy, lekki, Renthal. Affam itp... i ząb mniej z przodu 2 więcej z tyłu,..jesteś z Posen to pewnie chcesz polatać na torze a to, o czym pisze powyżej na dłuuuuuuuuuuuuuga przygodę z Torem Ci wystarczy !!!!! Jak masz jakieś pytania odnosnie ustawień modułóu itp to www.dynotech.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Pierdol wyżej wymienione !!! do R1 Tylko Arrow !!!http://www.arrow.it/oggetti/2667_SC%20Yama...0%20R1%2004.pdfUkład cały tytan.filtry K&N lub lepiej Sprintfilter...nie potrzeba PC bo mozna ustawić silnik tak że z arrowami wymiecie wszystko dookoła... i NAPED !!! koniecznie nowy, wyscigowy, lekki, Renthal. Affam itp... i ząb mniej z przodu 2 więcej z tyłu,..jesteś z Posen to pewnie chcesz polatać na torze a to, o czym pisze powyżej na dłuuuuuuuuuuuuuga przygodę z Torem Ci wystarczy !!!!! Jak masz jakieś pytania odnosnie ustawień modułóu itp to www.dynotech.pl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 z tym arrowem to osobiscie był bym ostrożny. dla mnie marka średnia. po założeniu do trypla 1050 ni chu**a nie dąło sie na tym zestroic. zawsze bylo mniej mocy niz w serii. a do akrapa czy yoshi troche im brakuje. osek nie tylko slipona musisz zmienic ale kolektor tez jak chcesz wzrostu mocy. a no i jak powywalasz zeby w takim ukladzie to stracisz na predkosci. moze i bedzie mial wiekszego kopa jak i ta ma mocnego tak wiec nie wiem po co dodawac agresji. no jak komu pasuje. druga sprawa to nie wiem jakie ustawieinia na poznan sa najlepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 z tym arrowem to osobiscie był bym ostrożny. dla mnie marka średnia. po założeniu do trypla 1050 ni chu**a nie dąło sie na tym zestroic. zawsze bylo mniej mocy niz w serii. a do akrapa czy yoshi troche im brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 hiehie hiehi sam sobie zaprzeczas. W ktoryms ze swoich tematów pisałes ze arrow jako kedyny z kominów dodawał 3 km mocy, z innymi kominami w tym akrap i yoshi był spadek mocy w porównaniu z seria...z tym arrowem to osobiscie był bym ostrożny. dla mnie marka średnia. po założeniu do trypla 1050 ni chu**a nie dąło sie na tym zestroic. zawsze bylo mniej mocy niz w serii. a do akrapa czy yoshi troche im brakuje. osek nie tylko slipona musisz zmienic ale kolektor tez jak chcesz wzrostu mocy. a no i jak powywalasz zeby w takim ukladzie to stracisz na predkosci. moze i bedzie mial wiekszego kopa jak i ta ma mocnego tak wiec nie wiem po co dodawac agresji. no jak komu pasuje. druga sprawa to nie wiem jakie ustawieinia na poznan sa najlepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiber Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Tez jestem zdania, ze yamaha najlepiej gada z arrowem. Akrap najmocniej byl zawsze zwiazany z kawa, co nie zmienia faktu, ze uklady maja najwyzszej jakosci. Mam u siebie w gixie i jestem bardzo zadowolony.Co do sprowadzania ze Stanow to jesli nie masz nikogo na miejscu to jest problem. Kupujac w normalnej firmie/sklepie nasze sluzby dowala ci do ceny 22% vatu i ok 10% cla.Musialbys to tak zakombinowac zeby paczka przyszla do ciebie jako prezent o wartosci nie wiekszej niz 150$. Wiec lepiej sciagac uzywke bo wtedy cenicy nie bardzo maja sie do czego przyjebac. Mase ofert znajdziesz np na amerykaskim forum Wera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Filtr juz zamowiony, Y pipe akrapa tez. Nastepny zakup to PC3 a na koniec zostawiam wydech. Jeszcze nie wiem czy Akrap czy Arrow. Czy Y pipe Akrapa zagra ze slip on'ami innej firmy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartus Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Po wszystkim wrzuć .jpg czy coś z krzywą mocy i momentu przed i po Ciekawe czy będzie jakaś różnica.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Boze.. czytasz i nie grzmisz... jak Ci arrow (jedyna marka dedykowana do Triumpha) nie pasował, to znaczy ze cos miales zdupcone...Na arrow lata większość w markowych pucharach, wszystkie firmy niemieckie tuningowe pracuja na arrowach.. Ogolnie te wydechy sa najdrozsze w swojej klasie i mają najlepsze specyfikacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 No dobra, zmiana planow. Jednak pojde w tym roku w naped i slip-ony (jeszcze sie nie zdecydowalem ktore) a w przyszlym roku doloze Y pipe i PCIII. Co do filtra powietrza to na wielu forach do R1 nie zaleca sie jego wymiany na szybko przeplywowy wiec filtr raczej zostawie.Co myslicie, mozna polaczy Y-pipe ze slip-on'ami bez PC. Mam juz zamowiona i nie wiem czy montowac...Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 a nie wiem czy tazio tak nie ma w gixie. co powiesz na takie cos??http://www.mivv.it/risorse/8/42/696/UY027L7c.jpghttp://www.mivv.it/risorse/8/42/696/UY027L7b.jpgz tego co widze to tez zalecaja "Y" w miejsce kata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 co powiesz na takie cos??z tego co widze to tez zalecaja "Y" w miejsce kata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 MIVV to nie wynalazek Oficjalny dostawca kominów dla REPSOL TEAM w moto GP. Wykonanie pierwsza klasa. Wiesz jak to jest. w polsce dobre jest tylko BMW VW i MERCEDES no i moze toyota a reszta kiszka. tak samo z kominami. akrap yoshi arrow czy z olejami motul i castrol. glupie przekonanie. Kolega zapodal do RSV i powiem ci ze mistrzostwo. Nie namawiam na sile ale warto sie zastanowic, bo to powazna firmaA co do zmiany przelozenia to na bank bedzie lepiej sie zbierał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 no to wtrącąm swoje 3 grosze ;)Ja mam Y pipe i slip-on w gixie... w porownaniu do katalizatora do 2 tys tak jakby miał dziurę, co odczuwa sie najmocniej przy starcie spod swiatel ale potem ciagnie jak oszalale i strzela z wydechu jak przy pelnym przelocie. Prawdopowodbnie to wina początkoweg spalania i braku katlizatora.Faktycznie R1 04-05 ma bardzo slaby dol i PC nie zrobi Ci tego, co przełożenie -z przodu o jednego zęba mniej to będzie super, a jescze tak jak chcesz dowalić 2 extra na tył to mega hiper kosmos.W 1000RR 2005 mialem brak exupa i rowniez mialem kiepski dół do 7 RPM. W poniedziałek wywaliłem w nowym bladym wydech oryginalny i założyłem Arrowa Racing Trophy.. i tym sposobem zostałem bez katalizatora oraz exupa... zobacze w sezonie jak się będzie zbierał i w razie czego, zdecyduje się na zmianę zębatek (Przód -1, tył +1), osobiscie wole lepsze zbieranie sie niz v-mac 299 km/h.Co do samego PC to hmm.. fajnie się sprawdza przy jezdzie torowej.. jednym dodaje 2konie, innym 5, ale co by nie było dużych efektów nie będzie, jeżeli nie idzie to w parze z pełnym tuninngiem, czyli cały układ, zmiana filtrów, grzebanie w silniku, zmiana uszczelki pod głowica itp itd...Dla Ciebie najtanszą opcją faktycznie będzie Y pipe + slip on (fajny dzwięk i strzały) i zmiana przełożenia, ktore pozwoli na ostre przyspieszanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 17 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Tazzman, zastanawiam sie czy te 2 zeby z tylu to nie za duzo. Nie mam w tym kompletnie doswiadczenia. Widzialem w necie fajne zestawy -1/+1 a byc moze na poczatek sprawdze tylko przod z -1. Chlopaki z forow US chwala sobie takie przelozenie (choc wielu dodaje 2 zeby na tyl). Ponoc sam przod z jednym zebem mniej to ok 6% extra przyspieszenia. Ciagle szukam i grzebie w tym temacie...Bart, masz racje. W US znajdziesz jeszcze kilka innych firm, ktore tam sa popularne a w Europie o nich cisza. Podobnie z samochodomi, Camaro w Polsce niewiele jezdzi. Co do MIVV to doczytam jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 ja jechalem gixem k7 z jednym zebem mniej z przodu i byl szatan...+1 wiecej z tylu to max szatan...moze faktycznie te 2 zeby z tylu wiecej to za duzo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burst Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Tutaj macie stronę na której można się pobawić w pewne porównania i spojrzeć jakie efekty w przybliżeniu przyniosą nasze zmiany w zębatkach. Jaki będzie v-max, obroty na poszczególnych biegach w porównaniu do serii etc. Enjoy KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.