wampir76 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Witam wszystkich bikerów i tych, którzy dopiero mają zamiar zacząć przygodę z motocyklami;W związku z planowaną od nowego roku zmianą kierownictwa salonu Kawasaki chciałbym prosić o Wasze sugestie dotyczące dealera czyli:- czego oczekujecie od dealera- co chcielibyście zmienić ewentualnie poprawić (obsługa serwis)- czego sie spodziewacie- jaki sposób promocji najbardziej Was interesuje (pokazy, wycieczki, dni otwarte, promocje, posezonowe obnizki cen)Za wszystkie sugestie serdecznie dziekuję i zapraszam do dyskusji ...Z poważaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
operation_candle Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 wypowiem sie moze w kwestii "czego oczekujecie od dilera".moim zdaniem (nie wiem jak bylo do tej pory, gdyz nie odwiedzilem salonu Kawasaki w Katowicach) diler powinien rowniez prowadzic komis motocykli uzywanych. ale nie zadnych skladakow z 3 innych, tylko sprawdzone, po pelnym serwisie, bezpieczne i nadajace sie w pelni do uzytku motocykle. chyba wszyscy marza o tym, zeby wejsc w posiadanie upragnionego, swiecacego i pachnacego nowoscia cacka na 2 kolkach prosto z fabryki lub magazynu, ale niestety nie wszystkich na to stac. dlatego dla tych, ktorych nie stac na nowke, alternatywa moglaby byc "prawie" nowka, albo motocykl zadbany i dobrze utrzymany, ale z drugiej reki.osobiscie oczekiwalbym od takiego komisu weryfikacji i pelnej opieki serwisowej motocykli w nim pozostawionych i jakiejs malej gwarancji, ze wszystko w danym sprzecie gra.oprocz tego rzeczy takie, jak salon z akcesoriami i posezonowe obnizki cen, sa zawsze mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 przede wszystkim ceny serwisu... zabijacie nimi.te same uslugi sa ponad 2 razy tansze w ASO PZMot .czemu zmieniacie kierownictwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikerManiac Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Popieram,taki komis to czysta reklama dla serwisu,pokazuje,że nawet kilku (kilkunastoletnie) moto kawy się nie psuje itd...Ja oczekiwałbym od takiego salonu/sklepu/serwisu jak najwięcej części zamiennych na miejscu..Nie chodzi mi tu o jakieś czachy,felgi,wahacze,ale zwykłe linki gazu,uszczelki,śrubki itp.Pamiętam jak miałem R1 i na głupie 2 linki w sezonie kazali mi czekać 14 dni !! Dla mnie to było śmieszne bo linki sam sobie dorobiłem bo 2 tyg sezonu marnować.Serwis ten choć już tam nie istnieje w tym miejscu,to tak mnie to zniechęciło.Że ponowny taki problem i nawet bym nie dzwonił z zapytaniem tylko od razu szukał zamiennika albo sam dorabiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Jazdy probne i jeszcze raz jazdy probne! cos takiego jak maja w suzuki tz karawana suzuki zakjebisty patent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Kierownictwa wpierajacego motocyklistow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Jazdy probne i jeszcze raz jazdy probne! cos takiego jak maja w suzuki tz karawana suzuki zakjebisty patent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Kierownictwa wpierajacego motocyklistow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Jazdy probne i jeszcze raz jazdy probne! cos takiego jak maja w suzuki tz karawana suzuki zakjebisty patent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecky Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 A ja żądam żeby każdy dobry diler miał dobry towar.....motocykli oczywiście! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Szczerze mowiac Kawą specjalnie nie interesowałem, ale mysle że:-powinien byc polozony nacisk na promocje np w sezonie jakas grupa ludzi promowala by marke w poszczegolnych miastach regionu taki piknik z kawasaki jakies konkursy zrecznosciowe jakies akcesoria maszyny wystawowe Wyjscie do klijeta duzo daje Albo jakies akcje typu doskonalenie jazdy czy pokazy bo raczej o pucharze kawasaki raczej nie ma co myslec ( mowiac puchar mam na mysli cos podobnego jak był rajd młodych peugeota ze kazdy mogł wystartowac i walczyc o licencje zawodowa)-no i tak jak koledzy wyzej wymienili KOMIS - to naprawde rewelka bo niekazdego stac na najnowsze moto, ale doplacic te pare groszy i miec gwarancje ze moto naprawde ok. To by kazdego skusilo- przystepne ceny jakies promocje poza sezonem czy upusty ( na zakup maszyn czesci czy usłog) No i przedewszystkim fachowe doractwoco dla kogo do jakich celow Tylko bez prob wpedzenia w koszta bo takie numery tez znam No i to co koledzy wyzej pisaliPS doradztwo i pomysły marketingowe kosztuja.....(hehe) ..... ale.... mam nadzieje ze nam sie to zwróci podczas kozystania z waszych usłog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadoS Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Przede wszystkim fachowej obsługi .Kompetentnych pracowników, którzy wiedzą jaka aktualnie jest cena danego motocykla ( z tym bywało różnie - wiem z własnego doświadczenia).A reszta ja powyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
defQ Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 jak juz ktos wczesniej napisal promowanie samej marki Kawsaki + jakies szkołki dla tych co maja sprzety z tej stajnii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZbyszekPiw Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Życzyłbym sobie aby na waszej stronie internetowej była zamontowana ogólnodostępna kamera internetowa z podglądem na serwis.tak jak np. tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Życzyłbym sobie aby na waszej stronie internetowej była zamontowana ogólnodostępna kamera internetowa z podglądem na serwis.tak jak np. tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzegorzBB Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 wypowiem sie moze w kwestii "czego oczekujecie od dilera".moim zdaniem (nie wiem jak bylo do tej pory, gdyz nie odwiedzilem salonu Kawasaki w Katowicach) diler powinien rowniez prowadzic komis motocykli uzywanych. ale nie zadnych skladakow z 3 innych, tylko sprawdzone, po pelnym serwisie, bezpieczne i nadajace sie w pelni do uzytku motocykle. chyba wszyscy marza o tym, zeby wejsc w posiadanie upragnionego, swiecacego i pachnacego nowoscia cacka na 2 kolkach prosto z fabryki lub magazynu, ale niestety nie wszystkich na to stac. dlatego dla tych, ktorych nie stac na nowke, alternatywa moglaby byc "prawie" nowka, albo motocykl zadbany i dobrze utrzymany, ale z drugiej reki.osobiscie oczekiwalbym od takiego komisu weryfikacji i pelnej opieki serwisowej motocykli w nim pozostawionych i jakiejs malej gwarancji, ze wszystko w danym sprzecie gra.oprocz tego rzeczy takie, jak salon z akcesoriami i posezonowe obnizki cen, sa zawsze mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 przede wszystkim ceny serwisu... zabijacie nimi.te same uslugi sa ponad 2 razy tansze w ASO PZMot .czemu zmieniacie kierownictwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 serwis= jakość =wysokie ceny= oryginalne części itd itp (kolejnośc przypadkowa)dlatego serwis jest droższy i lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 serwis= jakość =wysokie ceny= oryginalne części itd itp (kolejnośc przypadkowa)dlatego serwis jest droższy i lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam36 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 przede wszystkim normalnych cen i czesci pod dostatkiem tak jak napisał kolega powyzej na przykład głupia linka gazu zeby szło kupic od reki a nie czekac bo zamówic i czekac to umie kazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Za przeglad 12 tykm w mojej kawie w PZMocie zaplacilem 375zl z czesciami. Jak zadzwonilem do katowic to uslyszalem robocizne za 400 + czesci ... no ale ze kupilem tam motocykl to 300 + czesci - promocja taka. ps. czesci to dwie irydowki, olej i filtr powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonnio Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Manka tu się z Tobą nie zgodzę bo ASO nie zawsze oznacza jakość. ASO jest drogie dlatego, że musi zapłacić za reklamę i za - jakkolwiek - prestiż... Po tym jak serwisowałem samochód w ASO Auto-Zięba nie oddałbym do ASO nawet długopisu.Oczywiście nie można uogólniać, ponieważ w ASO SuziMoto Bielsko bardzo profesjonalnie zajęli się moim Bandziorem.I właśnie to chciałbym uświadczyć w serwisie - osobowego podejścia do klienta, nawet jak ma starą tanią padlinę to ma być tak samo ważny jak każdy inny (albo chociaż niech ma takie wrażenie) Ode mnie już macie plus, że pytacie o zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 ASO to takie gówno, co musi zarobić na serwisie właśnie, bo w naszym kraju na sprzedaży nowych motocykli nie zarobią ludzie na chleb. Bo się mało tego jeszcze sprzedaje.P.S. W ASO Forda w Tychach tata miał do czynienia ze złodziejami. Trzeba było wymienić wtryskiwacze w silniku Diesla i serwis wsadził używane sztuki za 6000PLN. Oszustwo szybko wyszło na jaw, zostało udowodnione, kieronik serwisu zwolniony.Na szczęście obyło się bez interwerncji Turbo Kamery czy Uwagi P.S. 2 W nawiązaniu do komisu z prawdziwego zdażenia u dilera nowych motocykli.Tak zgadzam się, że brakuje takiego komisu, gdzie byłyby ładne, zadbane, bezwypadkowe maszyny i nie najtańsze.Taki wzorzec dla mnie to http://www.doble.co.uk/ tak bogaty wybór, maszyn, że każdy sobie coś znajdzie. Ale tanio nie mają! Byłem, widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Oczywiście ze nie każdy serwis oferuje jakość..no ale...A skąd takie ceny za robociznę?Proste.. z tej robocizny,musi byc opłacony mechanik, doradca serwisowy, kierownik serwisu,kierownik salonu,sprzedawca itd. Dlatego takie ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek567 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Przedewszystkim dostęp do wiekszej ilości części na miejscu. Masakra jest jak w czasie sezonu cza czekać na jakieś pierdoły 2 tygodnie i motor stoi bo brakuje jakiejś śrubki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.