Tazzman Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Co Wy na to, że Buell się zamyka?http://www.motogen.pl/aktualnosci/biznes/k...ell-,art24.htmlH-D sprzedaje również swoje udziały w MVAugusta.Pytanie teraz czy ceny Buella polecą na łeb na szyje czy cena baaardzo wzrośnie jako produkt kolekcjonerski?NApewno cena części pójdzie w górę, ale same sprzęty??a co do MVAugusty, to podejrzewam ze marka jest skazana na całkowita zagładę...no chyba, że wykupi ich jakaś chińska firma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 To wyglada na ustalone czynnosci przejęcia. I o ile MVAugusta jakos nie przypadla mi do gustu i bym nie tesknil to Buella bylo by szkoda Obstawiam na to ze ktos ich wykupi :> jak juz akcje pojda w dol ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snajper_Tango4 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Cóż... można to skwitować tylko tak jak klienci mojej firmy gdy przychodzą o obniżenie cen: "Kryzys panie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krissos Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 hm, interesujące są fakty dotyczące przychodu i strat w H-D ? Wygląda to trochę nie ciekawie, jak mówią tonący brzytwy się chwyta - w a HaDeku sprzedaje fajne rzeczy , Buell - będzie potężnie szkoda, siedziałem fajny sprzęcior, MV-Gustaw też ma/miał swój bandycki charakterek. A tak pewnie chiniole kupią którąś z marek i będą produkować fajne skutry plastikowe.......mógłbym być złośliwy bo mam wyrobione zdanie nt: H-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Wielki % fanów Harleya uważa ,że wraz zakończeniem modelu EVO kończy się prawdziwy Harley .Twin Cam to już japonia (bez gażnika !!!!, z całą masą elektroniki) .Tej częsci ludzi napewno nie interesuje czy będzie istniał Buell bądz nie.Zwolennicy postępu napewno się zmartwią bo jako tako był to ciekawy sprzęt z "jajem",mocno urozmaicał ofertę H-D.A jak będzie to czas pokaże ,choć nic dobrego to nie wróży bo zawsze to jedna lub dwie marki mniej na rynku, a Japonia jest jak japonia ja nie rozróżniam co jest co Zresztą przykład Hamera!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Buell - ..., siedziałem fajny sprzęcior, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
179274_1449834468 Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Co mozna powiedziec o sprzecie jedynie na nim siedzac ? ? ? To tak samo jak bys ogladal jego fotografie czyl NIC !W sekrecie powiem Ci, ze eden a wlasciwie najgorszy sprzet jakim jezdzilem.Buell nigdy mi nie przypadl do gustu, jest mi wiec obojetnie co stanie sie z firma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 16 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Nie czarujmy się. Tobie nic nie pasuje oprócz BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 co do ludzi którzy nie uznawali nowych hadeków bo juz wytryski maja to niech sie na dorożki przesiądą tam poczują prawdziwą klasyke !ścigacz z buella nigdy nie bedzie a jak komu za wolno albo trzepie kierą ...no coż,jeśli o same ich maszyny idzie to stylistycznie dla lubiących coś innego od plastikowego światka i z pewnościa dobre egzemplarze będą rozchwytywane przez ludzi którzy mają po 2-3 sprzęty w garażu i się zwia koneserami a nie dresami co pierw odkręcają na maxa rollgaz a potem wciskaja starter! Kazdy styl trzeba lubiec jak i innego harego i inne i buella z pewnościa ludzie nie szanuja za Vmax tylko za doznania z jazdy.Każdego szkoda mysle że ktoś sie zbierze i wykupi przynajmniej jedna marke, teraz i tak to wszystko tak zakręcone ze nie wiadomo co kto produkuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Nie czarujmy się. Tobie nic nie pasuje oprócz BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Jedyne co było fajne w BUELL-u to tarcza hamulcowa mocowana do obręczy, reszta taka jakaś nijaka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spazz Opublikowano 17 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2009 szkoda bo bylo to cos ponad stado oblesny plastikow ktory plastikowa masa zalewa ulice. kolejna charakterystyczna marka zniknie. ja moge tylko powiedziec ze jazd an gsxr mnie nie zachwycila no ale jak ktos napisal dla kazdego cos milego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Buel fajny ale MV to na prawde bedzie szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 O MV bym sie nie martwil, ta przetrwa. Mnie zastanawia tylko jeden fakt, buell taka zajefajna maszyna a raczej nikt z pozytywnie wypowiadajacych sie jej niema Dlaczego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 odpowiedz sobie na jedno...pytanie czy wszystko co tobie sie podoba masz w posiadaniu?Nie ? Dlaczego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toytoy19 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Buell fajnie się prezentował Dużo oryginalnych pomysłów. Szkoda bo była to firma jak by nie było dosyć znana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 ales trupa odkopal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toytoy19 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Dawno mnie na forum po prostu nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vissario Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Ciekawe kto o zdrowych zmysłach kupuje moto za 240 tys. zł? Tyle kosztował kilka lat temu najdroższy model MV Agusty. Wszystko na to wskazuje, że MV podzieli los Bugatti. W obu przypadkach sprzęty były super ale nie były warte aż tylu pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Ciekawe kto o zdrowych zmysłach kupuje moto za 240 tys. zł? Tyle kosztował kilka lat temu najdroższy model MV Agusty. Wszystko na to wskazuje, że MV podzieli los Bugatti. W obu przypadkach sprzęty były super ale nie były warte aż tylu pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vissario Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Wydaje mi sie, ze popelniasz blad w rozumowaniu. Tu nei nasowa sie oytanie kto o zdrowych zmyslach tylko kto ma ny tyle kasy ? MV produkuje tyle motocyki ile sie sprzedaje ( z mala nadprodukcja ) Cena F4 zaczyna sie oficjalnie od ca. 20 000,- €.Ci ktorzy chca kupic znajduja je za ca. 17-18 000,- € Na zachodzie zadko kto kupuje motocykl za gotowke, bo kredyty na nie nie sa drogie. Roznica miedzy nowym japonskim litrem to cos miedzy 30 - 50,- € Pozatym z tego co wiem Bugatti ma sie dobrze i wcale nie mysli o masowej produkcji - po prostu wola sprzedac mniej a z wiekszym zyskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vissario Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Sorry pomyłka! 20000 euro a nie zł. Tu masz rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Tyle kasy mają arabscy szejkowie. Z czego wiem to oni, obok mafii, są głównymi odbiorcami najdroższych samochodów. Byłem nieraz na zachodzie i trudno tam uświadczyć Merca klasy S, Maybacha, Rollsa czy Ferrari F50. Podobnie z motocyklami. Co do MV Agusty F4 to najtanszy model z tej serii (F4 S 1+1) kosztuje 70000 a nie 20000, są jednak modele kosztujące nawet 180000 i więcej. Wg mnie trzeba być nieźle walniętym aby wydać tyle kasy na motocykl, no chyba że się ma nadmiar kasy i nie wie się co z nią zrobić. Myślę że japoński ścigacz za 50000 zł dostarczy nie mniejszej frajdy niż MV za 180000 zł. Co do Bugatti to chodziło mi o starą włoską firmę, która w latach 20 i 30 produkowała najlepsze na świecie samochody wyścigowe ale z powodu problemów finansowych została zamknięta w latach 50. Obecne Bugatti to już zupełnie inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vissario Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Kolego nie przesadzaj, Chyba ogolnie wiadomo, ze motocyklisci mysla inaczej ! Nikt z nas nie patrzy racjonalnie bo nikt nigdy nie kupilby motcykla z racji jego waskiego zastosowania. Nie wiem gdzie byles na zachodzie, ze nie mogles zobaczyc ( lub widziales malo ) S-Klass. Co do pozostalych marek ktore wymieniles to nie nalezy zapominac, ze sa to auta sportowe czy luxusowe ktorych z regoly nikt nie uzywa na codzien. Ten kto kupuje taka fure ma w garazu conajmnej jedna lun dwie inne ( o szejkach nie wspomne, ci maja moze cztery + ) Rzecz raczej w jakie miejsca sie jezdzi lub gdzie trzeba sie kopnac aby takie fury zobaczyc. W duzych miastach jezdzi tego troche.Bugatti splajtowala, hmmm, wiesz ile firm juz splajtowalo ? MV ma juz tych plajt na koncie calkiem sporo, Harley Dawidson conajmniej jedna. W dzisiejszych czasach to zaden wyczyn, wystarczy, ze bank troche Ci kranik przymknie i po wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 ...ale jest nim przepłacanie w imię niewiadomo czego. Co takiego ma ten F4 że kosztuje aż 50 tys. euro? Miałbym dać tyle kasy tylko dlatego, że ma cos tam wykonane ze stopów magnezu? Bogatym nie jest ten kto dużo zarabia ale ten kto umiejętnie wydaje zarobione pieniądze. Dotyczy to nie tylko motocykli ale wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.