Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Schodzenie Na Kolano


michal_mazur

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 122
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

to ja juz zawczasu zapisze sobie jego bogate w doswiadczenie posty na dyskietke 3,5 cala i schowam.. moze kiedys beda warte majątek?eh... i od pamietnego dnia niepodleglosci w czerwcu 11.06 gdy panicz skorpuch zdal prawo jazdy zalozyl przynajmniej kilkanascie tematów... nie musze wspominac, ze jeden bogatszy w motocyklowe doswiadczenia od drugiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja juz zawczasu zapisze sobie jego bogate w doswiadczenie posty na dyskietke 3,5 cala i schowam.. moze kiedys beda warte majątek?eh... i od pamietnego dnia niepodleglosci w czerwcu 11.06 gdy panicz skorpuch zdal prawo jazdy zalozyl przynajmniej kilkanascie tematów... nie musze wspominac, ze jeden bogatszy w motocyklowe doswiadczenia od drugiego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh... Dzisiaj wracając z Kato nie powstrzymałem się i zrobiłem sobie dwie zawrotki na ślimakach, które praktycznie mam 8 kilometrów od domu, a mianowicie- przecięcie S1 z gierkówką (czy wiślanką, jak kto woli). Idealne miejsce do ćwiczenia- nowiutki, dobrze trzymający asfalt, przewidywalne łuki, mocno kręcą. Pięknie przyszlifowałem dzisiaj podnóżek. Tylko teraz mam zawahania aerodynamiczne, bo kręci się tylko w prawą i prawy podnóżek zeszlifowany, a lewy cały. Do tego mam teraz nierówno rozłożoną masę ;)Muszę jutro wyczaić jakieś nie śliskie rondo (jeżeli takie istnieją) i tam przytrzeć lewą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh... Dzisiaj wracając z Kato nie powstrzymałem się i zrobiłem sobie dwie zawrotki na ślimakach, które praktycznie mam 8 kilometrów od domu, a mianowicie- przecięcie S1 z gierkówką (czy wiślanką, jak kto woli). Idealne miejsce do ćwiczenia- nowiutki, dobrze trzymający asfalt, przewidywalne łuki, mocno kręcą. Pięknie przyszlifowałem dzisiaj podnóżek. Tylko teraz mam zawahania aerodynamiczne, bo kręci się tylko w prawą i prawy podnóżek zeszlifowany, a lewy cały. Do tego mam teraz nierówno rozłożoną masę ;)Muszę jutro wyczaić jakieś nie śliskie rondo (jeżeli takie istnieją) i tam przytrzeć lewą ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to forum to kopalnia wiedzy ;) chłopak chce się dowiedzieć coś na temat techniki jazdy, a tu 7 stron farmazonów.schodzenie na kolano w jeździe ulicznej nic nie daje, chyba że satysfakcję lansiarzom,a jest bardzo niebezpieczne. W wyścigach służy tylko i wyłącznie do wyczucia kąta pochylenia motocykla.Aby tego dokonać bez obawy trzeba mieć oponę rozgrzaną do minimalnej temperatury "roboczej", bez kocy grzewczych trochę to trwa. przy prawidłowej sportowej pozycji na sportowym motocyklu aby zejść na kolano motor trzeba mocno przechylić (tak jak to ktoś wcześnej napisał za pomocą przeciwskrętu) a schodzenie dupą z siedzenia i zwieszanie jej po to aby tylko dotknąć kolanem do ziemi jest śmieszne. w lewym zakręcie motocykl prowadzi się prawym kolanem opartym o bak więc jeżeli zwiesisz sie jak na choince to nie będziesz czuł motocykla (ewentualnych uślizgów)... itd. temat rzeka. na początek popracuj nad prawidłową pozycją na motocyklu.Polecam wyjazd na tor jeśli się zorientujesz w temacie to wcale nie jest takie drogie a po jednym dniu treningu będziesz się śmiał ( w pozytywnym tego słowa znaczeniu) z zadanego przez ciebie pytania.powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to forum to kopalnia wiedzy ;) chłopak chce się dowiedzieć coś na temat techniki jazdy, a tu 7 stron farmazonów.schodzenie na kolano w jeździe ulicznej nic nie daje, chyba że satysfakcję lansiarzom,a jest bardzo niebezpieczne. W wyścigach służy tylko i wyłącznie do wyczucia kąta pochylenia motocykla.Aby tego dokonać bez obawy trzeba mieć oponę rozgrzaną do minimalnej temperatury "roboczej", bez kocy grzewczych trochę to trwa. przy prawidłowej sportowej pozycji na sportowym motocyklu aby zejść na kolano motor trzeba mocno przechylić (tak jak to ktoś wcześnej napisał za pomocą przeciwskrętu) a schodzenie dupą z siedzenia i zwieszanie jej po to aby tylko dotknąć kolanem do ziemi jest śmieszne. w lewym zakręcie motocykl prowadzi się prawym kolanem opartym o bak więc jeżeli zwiesisz sie jak na choince to nie będziesz czuł motocykla (ewentualnych uślizgów)... itd. temat rzeka. na początek popracuj nad prawidłową pozycją na motocyklu.Polecam wyjazd na tor jeśli się zorientujesz w temacie to wcale nie jest takie drogie a po jednym dniu treningu będziesz się śmiał ( w pozytywnym tego słowa znaczeniu) z zadanego przez ciebie pytania.powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.