Aliert Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Co myślicie o tym płynie? Ostatnio zastanawialem sie czy nie zalać baku własnie rzekomo 100oktanami... Róznica w cenie nie wielka, może warto spróbowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojko91spi Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 moim skromnym zdaniem do nowych sprzetow czemu nie ale kumpel do starej ZZR 500 pakuje 100 oktanowke i mu dławi , wiec gdzie tu sens ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMULUS Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 a czego sie spodziewasz po zalaniu 100 oktanowej benzyny??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc600rr Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Ja co jakiś czas wleje sobie 100 oktanów, ale jakoś nie zauważam większej różnicy niż jak wleje 98. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 czytalem kiedys artykul w ktorym autorzy robili testy benzyn 95 i 98.Obalali mit ze 98 jest mocniejsza od 95 (jak znajde to przekleje). Chodzilo o to ze 95 spala sie "bardziej wybuchowo" niz 98 co daje wieksza moc (ale nie wszystkie nowe silniki moga pracowac na 95). Prownywali moc samochodu (CC sporting) na obu paliwach i okazalo sie ze moc na 95 jest wieksza.Osobiscie leje 95 do moto tak jak pisali w instruckji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulf Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja na V-pover zauważyłem lepszą pracę silnika i przejeżdżałem ciut więcej km niż na 95, a co do osiągów to nie wiem bo na hamowni nie byłem, lałem te oktany przez m-c bo oprócz nich ma sporo dodatków uszlachetniających i innych pierdół, obecnie śmigam na 95 ale jak mnie najdzie to znów będę lał v-power. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 leję Racinga od jakiegoś czasu, moto lepiej zapala, lepiej reaguje na odkręcenie gazu, lepiej się wkręcana starego gaźnikowca podziałało jak viagra różnica między 95 a Racingiem była odczuwalna po zalaniu nim pustego (rezerwa) baku do pełna, przy mieszaniu zbliżonych ilości paliw nie dawało to rezultatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja na V-pover zauważyłem lepszą pracę silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Ja na V-pover zauważyłem lepszą pracę silnika i przejeżdżałem ciut więcej km niż na 95,Subjektywnie napewno tak jak napisano na 95 spalanie jest bardziej wybuchowe a wiekszy liczba oktanow jest po to aby wyeliminowac samozaplon benzyny w silnikach o wyzszym stopniu sprezania, jezeli ten nie sa wyposazone w sensor ( po polsku nie znam terminu ) w j. niemieckim to Klopffestigkeit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulf Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 moze tak byc. im wiecej oktanow tym benzyna spala sie lagodniej.Wiem Subjektywnie napewno tak jak napisano na 95 spalanie jest bardziej wybuchowe a wiekszy liczba oktanow jest po to aby wyeliminowac samozaplon benzyny w silnikach o wyzszym stopniu sprezania, jezeli ten nie sa wyposazone w sensor ( po polsku nie znam terminu ) w j. niemieckim to Klopffestigkeit. Chodzi Ci jak mniemam o sondę Lambda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shakal Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 ja leje 95 bo nie sadze zeby 98 mi dalo cos wiecej tym bardziej ze nie jezdze po torze i ms sie nie licza w ulicznym ruchu a przyspieszenie raczej niezauwazalne.poza tym chcialbym zauwazyc ze leje paliwo na LOTOSIE, nie dlatego ze to fajna nazwa firmy czy cos, poprostu polski dystrybutor paliw, za to BP czy Shell sa brytyjskie a im kasy ladowac nie bede skoro w cenie nie ma roznicy prawie w ogole. a juz na pewno nie zatankuje na lukoil z tej samej przyczyny (rosja)badzmy choc w tej kwestii patriotami i wspierajmy polska gospodarke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vader alias Toitoi Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 nie sa wyposazone w sensor ( po polsku nie znam terminu ) w j. niemieckim to Klopffestigkeit. Mysle, ze chodzi raczej o czujnik spalania stukowego. Knopfen (stukac, pukac np. do drzwi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulf Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 poza tym chcialbym zauwazyc ze leje paliwo na LOTOSIE, nie dlatego ze to fajna nazwa firmy czy cos, poprostu polski dystrybutor paliw, za to BP czy Shell sa brytyjskie a im kasy ladowac nie bede skoro w cenie nie ma roznicy prawie w ogole. a juz na pewno nie zatankuje na lukoil z tej samej przyczyny (rosja)badzmy choc w tej kwestii patriotami i wspierajmy polska gospodarke.Raz zatankowałem na Lotosie i moto całą drogę (na tym baku) jechało jak "strute" dlatego tankuję na Shellu lub ewentualnie BPMysle, ze chodzi raczej o czujnik spalania stukowego. Knopfen (stukac, pukac np. do drzwi)Racja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hakalele Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 A ja lałem do swojej na poczatku 95 ale przestawilem sie na 98 i czasami v-powera bo moto odczuwalnie lepiej sie wkreca na obroty i reaguje na gaz. nie tankuje na orlenie,lotosie,bezimiennych stacjach itp bo tam jest syfiaste paliwo i czuc wielka roznice jak zatankujesz 98 na orlenie albo lotosie i jak zatankuje tez 98 tylko ze na bp lub shellu w tych ostatnich mam poprostu zaufanie do tankowanego paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teczix Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 na diesla na pewno działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK CBR Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 ja leje 95 bo nie sadze zeby 98 mi dalo cos wiecej tym bardziej ze nie jezdze po torze i ms sie nie licza w ulicznym ruchu a przyspieszenie raczej niezauwazalne.poza tym chcialbym zauwazyc ze leje paliwo na LOTOSIE, nie dlatego ze to fajna nazwa firmy czy cos, poprostu polski dystrybutor paliw, za to BP czy Shell sa brytyjskie a im kasy ladowac nie bede skoro w cenie nie ma roznicy prawie w ogole. a juz na pewno nie zatankuje na lukoil z tej samej przyczyny (rosja)badzmy choc w tej kwestii patriotami i wspierajmy polska gospodarke.Mylisz sie rużnica w klasie paliwa jestPrzetestowałem to na dieselu. Posiadam Viciaka 2,2CDi od nowosci i leje tylko shella, samochd ma przejechane ponad 300 000 w cigu 5lat i z silnikem ani ukladem paliwowym niema problemu.A poruwnuje to z takimi samymi modelami z tego samego rocznika co moj bo bralismy auta z jednej transzy w firmie.A jesli jestes takim patryjota to czemu jezdzisz na maszynie japonskiej konstrukcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczekcbr Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 A jesli jestes takim patryjota to czemu jezdzisz na maszynie japonskiej konstrukcjiA są jakieś dobre polskie motocykle lub samochody? ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybek1984 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Mylisz sie rużnica w klasie paliwa jestPrzetestowałem to na dieselu. Posiadam Viciaka 2,2CDi od nowosci i leje tylko shella, samochd ma przejechane ponad 300 000 w cigu 5lat i z silnikem ani ukladem paliwowym niema problemu.A poruwnuje to z takimi samymi modelami z tego samego rocznika co moj bo bralismy auta z jednej transzy w firmie.A jesli jestes takim patryjota to czemu jezdzisz na maszynie japonskiej konstrukcjijezu ile tu bykow w tym poscie ortografia sie klania ale ogolnie zgadzam sie jest roznica w paliwie ja wprawdzie leje do auta 95 bo jest tansza i do moto tez 95 bo slyszalem opinie ze nie leje sie 98 (nie testowalem wiec nie wiem takie opinie slyszalem), mimo wszystko jest różnica w paliwku co zreszta wyraznie sie daje odczuc autko lepiej chodzi i rowniej pracuje a co do patriotyzmu to kibicuje polskiej reprezentacji A są jakieś dobre polskie motocykle lub samochody? ;]POLONEZY i ROMETY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczekcbr Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 POLONEZY Tylko kupując Polonezy nie napędzamy polskie firmy, bo o ile wiadomo polonezów już nie produkują, chyba, że firmy produkujące części do poldka;p Takze nie ma innej opcji jak napychanie kapsy niemcom, japońcom, koreańcom, wlochom itd itp, niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejw Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Tu jest bardzo fajny test wydajności silników na te dwa rodzaje paliwa (95/98):http://secretservice.za.pl/95kontra98.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybek1984 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 bardzo ciekawy watek ale nie ma shell v power chyba tak to paliwko sie nazywa a tylko 95 i 98 a to mnie raczej nie interesi bo leje 95 zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Chodzi Ci jak mniemam o sondę Lambda.Gdyby o nia chodzilo to bym napisal.Mysle, ze chodzi raczej o czujnik spalania stukowego. Knopfen (stukac, pukac np. do drzwi)Dokladnie, dzieki.A są jakieś dobre polskie motocykle lub samochody? ;]Dobre napewno nie ale sa Dylemat w calym tym paliwie, ze jest chrzczone. O ile na dobrych stacjach Schell czy BP o jakosc sie dba a spalanie jesz znacznie mniejsze to w przypadku rodzimych jest jedna wielka katastrofa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ulf Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Gdyby o nia chodzilo to bym napisal.Przykro mi, nie znam niemieckiego, chciałem pomóc i nie trafiłem z czujnikiem.Chrzcić mogą wszędzie, tu wchodzi w grę uczciwość samego właściciela stacji i częstotliwości kontroli jakości paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 A ja zadam jedno zajebiście ważne pytanie:Czy któryś z dyskutantów tego tematu przeczytał instrukcję obsługi swojego motocykla?Co tam napisały mądre głowy z fabryki?Cała ta dyskusja to zwykłe dupcenie kotka przy pomocy młotka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Czy któryś z dyskutantów tego tematu przeczytał instrukcję obsługi swojego motocykla?Co tam napisały mądre głowy z fabryki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.