Jump to content

Onlinemaster

Użytkownicy
  • Content Count

    147
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Onlinemaster last won the day on March 3

Onlinemaster had the most liked content!

Community Reputation

14 Dobra

4 Followers

About Onlinemaster

  • Rank
    Wąchacz spalin

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Rybnik
  • Interests
    Motoryzacja, informatyka, kobiety ;-)

Recent Profile Visitors

936 profile views
  1. w takim wypadku nie ma wyjścia, trza przekładać na rano 😁 A tak po za tym to na moje oko @Kinga Gryczka to facet, który robi was za ciu... Pusty profil, na forum od kilku dni, nie bądźcie kuźwa naiwni 😁
  2. no to szykuj się na kiery weekend 😉
  3. rolo, sprzęt do sezonu gotowy?
  4. podejrzewam że chętny będzie każdy, no chyba że jesteś facetem, to nie każdy 😂
  5. Hej! O której i w którym miejscu można się dołączyć w Rybniku?
  6. bukiet kwiatów + bombonierka i po sprawie 🤣
  7. u mnie można wykupić parę godzin szkolenia, a dziewczyny szkolenia mają za free 😁 (nie starsze niż 40-tki) 😅
  8. Tak, dawaj w dupę, niech się drze, ale nie tak, żeby go zaraz cała wieś słyszała... Na sprzęgle się nie jeździ, ale w twoim przypadku nie masz innego wyjścia 😂, dawno temu, jak jeździłem dwusuwem to nie miałem tego problemu, ale miałem tylko 2 biegi z luzem po środku 😁, możesz też fechtnąć maszynę na dwójce, wciepać luz i niech sie kulo 😀 A z tymi winklami to żeś mie zdołowoł, wracej chopie na kurs prawa jazdy 🤨 (ja! pierw dowosz gas na fol i zaroz puszczosz szybko sprzęgło, good luck 😎)
  9. Chodzi właśnie o smarowanie silnika, tak jak koledzy napisali, czyli należy ograniczyć jazdę na obrotach z zamkniętą przepustnicą, oczywiście bez przesady, ale dłuższe górki zjeżdżaj raczej na luzie lub na niższym biegu jeśli górka była by zbyt stroma i taka jazda groziła by przegrzaniem hamulców, czterosuwy nie mają tego problemu.
  10. Nie daj się tylko naciągnąć, właściciel tego serwisu dobrze dba o nieprzerwany dopływ kasy, naciągając na dodatkowe, rzekomo powiązane z usterką a w rzeczywistości w większości przypadków, choć nie zawsze (bo czasami uzasadnione), nie potrzebne naprawy, regulacje, czyszczenia itd. Niby logiczne, utrzymanie mechaników kosztuje, ale dlaczego mamy się nie potrzebnie na to zrzucać? Każdy z nas swoje ciężko zarobione pieniądze szanuje! Dużo rozmawiam z ludźmi na tematy związane z naprawami i serwisowaniem moto, sam też dosyć duże pojęcie mam, bo wszystkie nie wymagające specjalistycznej wiedzy bądź narzędzi naprawy wykonuję samodzielnie. Ogólnie warsztat bardzo dobry, godny polecenia, ale mają wysoki koszt roboczogodziny, tak że miej oczy i uszy szeroko otwarte 😉
  11. dobry jest PM Motor z Pilchowic ale goli bez mydła
  12. wymieniałem dotychczas co 12 tys. filtr oleju, co 12 tys. filtr skrzyni i co 12 tys. filtr powietrza ale to przesada, od nast. wymiany oleju, filtr skrzyni i filtr powietrza co 24 tys bo po 12 jeszcze oba wyglądają niemal jak nowe. Jednak po 12 tys. należało by wyciągnąć filtr powietrza i go zobaczyć w jakim jest stanie, jego zabrudzenie zależne jest od warunków w jakich jeździsz, przykładowo jeżdżąc często po nieutwardzonych drogach za innym pojazdem, może się okazać, że unoszącym się kurzem zapierdzielisz cały filtr już po jednej przejażdżce... Jest trochę odkręcania żeby się do filtra powietrza dostać ale dojdziesz do wprawy 😉 I jeszcze jedno, nie wiem co masz za manuala, ale w moim pisze że co 12 tys tylko główny olejowy silnika, olejowy skrzyni co 24
  13. w zasadzie to nawet nie zauważyłem żadnych niepokojących drgań, on na automacie przy delikatnym obchodzeniu się z gazem trochę szybko zmienia biegi i ta praca silnika na pewno będzie trochę inna niż jak się na obroty wkręci ale jeśli mu z 60km/h odkręcisz na full to redukuje i ciśnie do przodu z wyższych obrotów, wszystko działa należycie
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.