Jump to content

Bystry

Użytkownicy
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

1 Follower

About Bystry

  • Rank
    Podglądacz

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • From:
    Gliwice
  1. W Żorach jest dobra firma http://www.michael-tuning.pl/ . Robią profi wydechy do samochodów, ale koledze przerabiali wydech w BMW GS, więc Tobie też pewnie ogarną Zawsze można zadzwonić
  2. Wypowiem się, ponieważ mam zupełnie inne zdanie. Uważam, że jeżeli masz 3 wielkie sakwy, szybę i lisi ogon przyczepione do Drag Stara, to owszem, dziwnie to wygląda jak go pałujesz. Ja jednak przerobiłem swój motocykl tak, aby przypominał czopera z dawnych czasów. Ma to na celu nadanie jeździe pewnego klimatu lat 50-tych, a wtedy nie było Fazerów. 70 lat temu kolesie upalali przerobione wojskowe Harleye i nikt nie mówił o majestacie. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że Vulcan 800 ma tylko kilka procent możliwości dzisiejszego sporta, ale gdy "jedziesz nim jak byś go ukradł" to adrenalina jest podobna Pozdro!
  3. Maciej Godziek - też do niedawna myślałem o sztywnej ramie, ale jednak zdecydowałem się na choppera z centralnym amorem schowanym w ramie. Wygląda jak sztywniak a jednak jest dużo bezpieczniejszy. Przede wszystkim należy pamiętać o tym, że sztywne koło odbija się od drogi. Mała nierówność na zakręcie i leżysz... Ja mam Vulcana 800 jak coś
  4. 1. accord 2. Zjarany_życiem 3. Diabeł Piszczałka 4. ArU 5. soprano 6. Ryś 7. Smerfetka 8. Szwagier 9. Sławek XJ900 10. Stawros 11. OSTRO 12. Szeryf 13. Martini Rose (czynaście ) 14. Kasiek 15. Wyklęta 16. dembis 17. Daro 18. Jula 19. gołąb 20. MarcinRR. 21. Fireblade94 22. BASTEK 23. nfs 24. turbo1024 25. Matiziem90 26. Kolega Matiziem90 27. Marsss 28. Alda 29. LosKurczakos 30. ben10 31. Drzewo 32. Scorpion 33. Kukiss 34. Rafik 35. Danvield & ekipa( +-10 osób ) 45. Mroczny +/- 3 osoby 48. Iceman +/-3 osoby 52. Pati:)+1 54. Hubconnection 56. Swirekk + meteora 57. KAFEL 58. Jaguś + 1 60. Grzesiek +/- 2 osoby 62. Marcin +1 64. Bobok 65. syseek + 4 ( z plecaczkiem ) 70. Duo (ja+kumpel) - 16:30 na bank ! 72. Andrew_za 73. ksiezyc+3osoby 77. Hudy005 + kierownik Suzuki 79. Mrówa66 80. ABGAL & POKOSMANY PLECAK 81.Wili+plecaczek 82. Yvonne + canon + moi chłopacy 83. Maarcin 84. Ninja250 85.junak 78 86. Bystry
  5. Virago wydaje się fajniejsze i słyszałem dużo pozytywnych opinii. A jeśli Shadow to lepiej VT600 i w budżecie też się zmieści.
  6. mamamadzi, nie powinieneś brać artykułów w fakcie jako wiarygodne źródło informacji. Artykuły są podrasowane aby były poczytne. A z motocyklistów łatwiej zrobić bandytów, bo przecież o motocyklowych gangach siejących anarchię i zniszczenie każdy słyszał. Pozdro!
  7. Dzięki za wspólny przejazd. Zrobił na mnie niesamowite wrażenie. Brawa dla organizatorów za ogarnięcie tematu!
  8. Ja też się piszę ale tylko na przejażdżkę. Niestety rano w niedzielę muszę być (stabilnie!) na nogach..
  9. Dobry temat! Rozwaznie to trzeba jezdzic caly sezon a nie tylko na wiosne. Licho nigdy nie spi! Moje osobiste wnioski sa takie, ze im wolniej tym lepiej - wieksze szanse wyhamowac/ominac. Tym bardziej w miescie, zeby nie bylo a zaraz potem ... Pozniej juz nie bedzie wazne czy jestes kozakiem czy leszczem!
  10. Zaczalem sie zastanawiac ile pieniedzy wydalem na moto w zeszlym roku to nie bylo tego nawet tak duzo. Oczywiscie nie liczac paliwa. przejechalem niecale 10 000 km, wymienilem olej zaraz po kupnie i po 8 kkm wiec 300 na olej, 2 filtry to 36, filtr powietrza 50, nowy naped 400, ubezp 156 i przeglad 100. Serwis robie sobie sam, klockow i opon nie zjechalem. Zeszly sezon wychodzi 1042zł. W tym nie bede musial kupowac oleju bo mi zostalo wiec -300 i napedu -400. Ale bede musial kupic opone +400. Licac tak krok po kroku to powinienim wydac te 300 mniej wiec jakies 700 zł. / 6-7 m-cy sezonu = ~100/m-c. (Transalp 600)
  11. Bystry

    Leśniczy?!...

    A moze poprostu zamiast jezdzic po lesie, jedz na tor crossowy, hmm?!
  12. Bystry

    Mandat :/

    A ja gratuluje policjantom z Wadowic. Podoba mi sie ta akcja! Normalnie jak skoncze to pisac to wstane od biurka i przez minute bede bil brawo
  13. Ja od malego mialem sporo benzyny we krwi i podobnie jak paru przedmowcow pierwsze kroki na 2oo zdobywalem jako bajtel u dziadka na wsi. Na Ogarze z silnikiem Javy nauczylem sie jezdzic, potem przez jedne wakacje jak mialem 14 lat to dziadek mial Jave 350, ktora namietnie upalalem. Pozniej wogole przestalo mnie to interesowac. Byl jeszcze tylko taki moment, gdy na urodziny dostalem od ciotki atlas z motocyklami. Pamietam, ze byla tam Africa Twin, w dodatku w wersji dakarowej. Bardzo mi sie spodobala i zapadla gleboko w pamiec. Nie palilem sie jednak wogole do posiadania motocykla. Jedynie czasem kolega, ktory byl motocyklista, dal sie przejechac to na skuterze, to na NSR 125 itp. Ja caly owczesne zycie podporzadkowalem starym samochodom i hot-rodowej (nie mylic z tuningiem) kulturze.Kupowanie, remontowanie i rasowanie starych Fordów Capri, Taunusow, amerykanskich Muscle Cars... no i ludzie, z ktorymi sie w to bawilem to bylo cale moje zycie. No ale jak to w zyciu bywa, ekipa sie rozpadla, przyszli jacys nowi ludzie, ktorzy juz psuli cala atmosfere tej zabawy, az w koncu dalem sobie z tym spokoj. W poszukiwaniu nowej zabawy przyszedl z pomoca tata i poradzil, zebym tak jak on, kupil sobie terenowe auto, zapisal sie do off-roadowego klubu i upalal fure w blocie. Tak zrobilem. Kupilem Gaza 69 w wersji rajdowej i bylo dosc fajnie. Gazior mial kladziona przednia szybe i w pewna upalna niedziele wybralem sie z moja dziewczyna na przejazdze Gazem z polozona szyba za miasto. Wtedy padlo stwierdzenie, ze jest JAK NA MOTORZE BEZ KASKU. I wtedy pojawily sie pierwsze mysli " a moze..." . Pozniej z pomoca przyszli panowie Policjanci, ktorzy pewnego razu oswiadczyli, ze liczba posiadanych przeze mnie punktow karnych, skutkuje zatrzymaniem mi uprawnien... Fuck! Pomijajac utrate pracy (przedstawiciel handlowy) to byl dla mnie dramat, ze nie moglem sie samodzielnie przemieszczac. I tu znowu pojawia sie dziadek, ktory na okres nie posiadania prawka (w sumie to trwalo 6 tygodni) pozyczyl mi swoj chinski skuter. Super sprawa! Nie dosc ze tanio wychodzilo, to w dodatku byla to taka frajda, ze jezdzilem sobie nim na przejazdzki po miescie i nawet gdzies dalej za miasto. Co prawda wygladalem na nim komicznie (190 wzrostu i 120 kilo) ale co tam! Opowiedzialem o tym kumplowi (temu od NSRki) i powiedzialem ze musze sobie jakis skuter kupic. On na to "Stary! Dlaczego sobie nie kupisz motocykla?" No wlasnie!? Dlaczego nie motocykl? No a jak juz motocykl to wypatrzona w altalsie od ciotki Africa Twin. Sprzedalem Gaziora i zaczely sie poszukiwania. W miedzyczasie przyszla zima a ja twardo penetrowalem allegro w poszukiwaniu Afryczki. Jednak musialem obejsc sie smakiem, poniewaz AT w dobrym stanie wykraczaly poza moj budzet i kupilem Transalpa Przgoda trwala namietnie caly sezon. Pomimo tego, ze Transalp byl moim pierwszym prawdziwym motocyklem, a jest dosc ciezki to objezdzilem caly sezon (9kkm) bez gleby. Prawo jazdy zrobilem w tak zwanym miedzyczasie Zakochalem sie na dobre w turystyce motocyklowej i enduro i w tym sezonie wybieram sie do Rumunii w Karpaty. Nie wyobrazam sobie wiecej nie miec w garazu motocykla! Pozdro i mam nadzieje, ze nie zanudzilem
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.