Tdm jest motocyklem łatwym do sprawdzenia. Umieszczenie np. chromowanych osłon wydechu powoduje, że nawet niewielka gleba zostawia tam ślad. Przy glebie wydech uderza o wahacz, Szukaj tam wgnioty. Kolejnym wrażliwym elementem są boczne owiewki (płucka). Mają bardzo delikatne mocowania, łatwo uszkodzić je również zbyt dużą siłą dokręcenia. W modelach jednolitych kolorystycznie Obejrzyj, czy kolor płucek zgrywa się ze zbiornikiem. Właściwie każda malowana sztuka ma w tym zakresie widoczną różnicę w odcieniu lakieru. Z innych: lakierowana rama wyciera się w miejscu kontaktu z butem. Może to świadczyć o dużym przebiegu motocykla. Podsumowując. Szukałbym modelu lifcie, po akcji serwisowej - nowy napinacz rozrządu, zmiany w przednim zawieszeniu (nadal zbyt miękkie, warto rozważyć montaż sprężyn progresywnych), inaczej tapicerowana kanapa (dupa lepiej się trzyma).