rafal22bb Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Witam serdecznie. Noszę się z zakupem motocykla Suzuki GSX600F, wiem starszy motocykl, jednak ma to być moja pierwsza 600 na której chcę szlifować jazdę, a później zmiana na coś innego dlatego też szukam tańszej opcji żeby w razie szlifu później nie płakać nad motocyklem Znalazłem takie ogłoszenie (sprzedający dzisiaj obniżył cenę) czy ktoś zna może ten motocykl i może coś więcej o nim powiedzieć ? https://www.olx.pl/oferta/suzuki-gsx600f-katana-CID5-IDrbJNt.html#541f1757da oprócz powyższego jest jeszcze: https://www.olx.pl/oferta/suzuki-600-CID5-IDnrbqk.html#77406ad18b https://www.olx.pl/oferta/suzuki-gsx-600f-CID5-IDq5A7P.html#a7d8fdd7e3 Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam serdecznie, Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjs Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Za 2-3k nie oczekiwałbym ze kupię sprawną/w dobrym stanie 500cc ale moze sie nie znam bo jestem tylko amatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal22bb Opublikowano 21 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 no cóż zdaję sobie z tego sprawę i też nie oczekuję cudów liczę się z tym że może być układ napędu do roboty płyny oleje, ale prawdę powiedziawszy to nawet jakbym kupił droższy i tak bym to zrobił dla własnego świętego spokoju. Bardziej mi chodziło o to czy ktoś może zna te motocykle lub oglądał i może coś o nich powiedzieć, bo wiadomo że właściciel chce sprzedać, a jechać 200 km w jedną stronę żeby zobaczyć to trochę średnio mi się widzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioW Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Jak chcesz bezpiecznie jeździć to do płynów, olejów trzeba jeszcze doliczyć hamulce i opony o zawieszeniu nie wspominając. Jak pojedziesz to przy tak tanim motocyklu zwróć uwagę na grubość tarcz i stan klocków. Sprawdź opony czy nie są wyząbkowane i rok produkcji. Jak masz możliwość to sprawdź stan luzów w zawieszeniu przód plus tył (łożyska kierownicy, tylne kiwaczki itd...) luz na łożyskach kół. Czy silnik równo pracuje na ssaniu i po rozgrzaniu czy nie dusi się po dodaniu gwałtownie gazu (skład mieszanki/membrany) takie podstawy. Jak przeoczysz jakiś temat to może szybko się okazać że kupując tani motocykl w krótkim czasie włożysz do niego więcej niż jest warty (same opony+tarcze) i już przekroczysz wartość. Dlatego zadbane i regularnie serwisowane motocykle są o wiele droższa patrząc na poszczególne modele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bankus Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 też mi się wydaję, że za taka cenę to można kupić ale tylko od uczciwego znajomego motocyklisty, w innym przyp. to duże ryzyko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal22bb Opublikowano 21 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 opony, tarcze i klocki to wiem oczywiście i na pewno sprawdzę, bardziej niepokoją mnie takie rzeczy jak rozrząd czy też wypadające biegi a to raczej ciężko będzie mi sprawdzić bo nie jeżdziłem na takim motocyklu i nie chciałbym zaliczyć gleby zanim go kupię ale może uda mi się wyciągnąć znajomego który już lata jeździ żeby się przejechał i wydał werdykt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjs Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Stary z taką kasą odpuściłbym, szkoda się ładować minę, dozbieraj hajsu i dopiero szukaj. Mając 6-7k znajdziesz jakiegoś horneta, bandita czy gsxfa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioW Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Niestety w każdym przedziale cenowym (dosłownie w każdym) można trafić na minę. Dlatego najlepiej pojechać z kimś kto ogarnia temat żeby ryzyko zmniejszyć możliwie jak najbardziej. Ze swojego doświadczenia powiem tylko tyle że jeśli jakiś dany model cenowo waha się w przedziale np 5-8k zł to najlepiej szukać albo maksymalnie doinwestowanego egzemplarza (w większości przypadków też drogiego) lub najtańszego i różnicę przeznaczyć na pełny serwis. Osobiście z uwagi że sam sobie 99% rzeczy jestem w stanie zrobić przy motocyklu a nie wierzę w nic co nie jest udokumentowane wolę tańszy scenariusz przynajmniej wiem co potem mam i nie jestem zaskoczony w środku alp że mi np sprzęgło się kończy albo zaczyna rozrząd hałasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal22bb Opublikowano 21 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 MarioSWD wyszedłem z podobnego założenia. Wicher no najlepiej byłoby rozłożyć silnik i sprawdzić od razu czy luzy są odpowiednie, ale też nie popadajmy w skrajność Wiem że motocykl trzeba sprawdzić, a tu właśnie pytałem o konkretny czy ktoś go może zna z okolicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioW Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Pamiętaj tylko że to co napisałem ma sens tylko wtedy jak znasz się na tyle na motocyklach aby je zweryfikować poprawnie. Inaczej trzeba strasznie uważać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal22bb Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 MarioSWD oczywiście masz rację, ja przy silniku sporo sam porobię z elektryką/elektroniką też problemów nie mam taki zawód, bardziej obawiam się skrzywionej ramy, czy też jakiś rzeczy które nie sposób zweryfikować przy zakupie a są kosztowne np łańcuch rozrządu czy samo to jak motocykl był eksploatowany i "serwisowany". Już sam przebieg daje do myślenia bo raczej w motocyklu z 92r przebieg niespełna 25 tyś to chyba ciut za mało bo 1k km rocznie ? hmm no nie wiem, ale to moja żona na skuterze więcej machnęła w zeszłym roku mimo że to był jej pierwszy sezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 16 godzin temu, rafal22bb napisał: Wicher no najlepiej byłoby rozłożyć silnik i sprawdzić od razu czy luzy są odpowiednie, ale też nie popadajmy w skrajność Skrajności i płacz, to się zaczynają, jak kupujesz motocykl za wypłatę, a później pełen zapału z uśmiechem na twarzy odkrywasz kolejne niespodzianki I akurat nie łańcuch rozrządu może być tutaj problemem, bo kosztuje tylko 200zł. Oczywiście życzę ci jak najlepiej i żeby to nie był żaden gniot wyklepany z przystanku i z motodoktorem w silniku, ale z tym pomiarem ciśnienia sprężania to mówiłem poważnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal22bb Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Na szczęście za wypłatę mógłbym kupić więcej niż jeden taki, a patrzyłem za czymś tańszym, żeby nie żałować jak zaliczę glebę, że zapłaciłem za ładne zadbane plastiki które już takie nie są i o ile mechaniczne sprawy jak i elektryczne ogarniam to niestety ani plastików nie połatam ani nie pomaluję bo chyba lepiej wyglądałyby po glebie. Tak jak mówiłem od samego początku zadałem pytanie aby właśnie dowiedzieć się czy ktoś zna te motocykle i może o nich coś więcej powiedzieć jak właściciel je traktował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETZ Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Dołóż lepiej trochę i kup coś lepszego i nowszego a z tymi starymi padakami daj sobie spokój bo tylko będziesz przy tym grzebał i się wkurwiał 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal22bb Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 ETZ jakieś propozycje ? ogólnie chcę motocykl obudowany lubię taki styl sportowy, no i sugerowałem się również pojemnością 600 ccm i tym żeby motocykl nie był nazbyt wyrywny gdyż nie jeździłem jeszcze 600 a jak poczytałem np o hondzie cbr 600 to okazuje się że potrafi wystrzelić jak z procy i ogólnie nie jest polecana dla osób które nie miały doczynienia z takimi pojemnościami i przyspieszeniami. Defacto CBR no cóż podoba mi się i zawsze chciałem, dlatego szukałem czegoś słabszego żeby się nauczyć dobrze jeździć i później właśnie przesiąść się właśnie na nią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETZ Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Akurat cebra to chyba jedna z najsłabszych 600 wiec raczej jak procy Cię nie wystrzeli...sam mam F4i i dopóki się jej nie wkreci na 10 tys jest bardzo spokojna,to moje 2 moto no w sumie trzecie ale to 250-tka to się nie liczy.Wcześniej miałem bandita600 ale jakbym kupił cbr na pierwsze moto to bez problemu da się ogarnąć 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Trochę droższy, ale może być całkiem sensowny i z pewnością przyjemniej sie tym lata niż starym gsxf-em https://www.olx.pl/oferta/suzuki-sv-650-oryginalny-stan-akcesoryjny-tlumik-2-reka-z-de-CID5-IDjp9ci.html#2a042be0d8 Tutaj taki sam tyle że tańszy, ale do poprawek kosmetycznych. https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-sv-sv-650-ID6ziFIQ.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 RF 600. Mocniejszy niż GSX-F, w prowadzeniu właściwie tak samo toporny, ale zdecydowanie ładniejszy https://www.olx.pl/oferta/suzuki-rf-600-dobry-stan-z-niemiec-CID5-IDnHobq.html#1b67cc8851 RF 600 do poprawek. https://www.olx.pl/oferta/suzuki-rf-600-r-oryginal-CID5-IDgUuJP.html#1b67cc8851 ZZR 600, mocowo podobnie jak RF 600. https://www.olx.pl/oferta/piekne-kawasaki-zzr-600-nie-yamaha-suzuki-CID5-IDoG8X2.html#9d1226bd12 Tutaj propozycja zdecydowanie słabsza niż wyżej wymienione, ale to poczciwe motocykle, na wprawienie sie w jeździe jak najbardziej ok. https://www.olx.pl/oferta/kawaskai-gpz-500-z-niemiec-garsc-papierow-na-km-oryginalny-lakier-CID5-IDnggMa.html#49cc366d7b https://www.olx.pl/oferta/kawasaki-gpz-500-oryginalny-stan-dok-na-km-2-reka-z-de-CID5-IDmHDBg.html#49cc366d7b W ogóle GregorBike ma dużo motocykli i raczej opinie ma pozytywne. Zawsze z gąszczu maszyn można coś sensownego wyrwać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal22bb Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 ETZ, Wicher oj zabiliście mi teraz klina Cały czas miałem przeświadczenie że do CBR 600 to muszę mieć większe doświadczenie niż jazda na 250ccm z drugiej strony to co mi pokazał teraz Wicher zzr 600 i rf 600 piękne. Oj chyba dzisiaj będę miał długą noc i główkowanie Wicher czy te motocykle które przedstawiłeś to po prostu chodziło o model, czy uważasz że warto się nimi bardziej zainteresować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Bardziej chodziło mi o modele. Jeździłem na wszystkich, ale hmmm.....rozważałbym pomiędzy SV 650 a RF 600. Kwestia tego jakie masz doświadczenie i czego szukasz i jak czujesz się na siłach. RF 600 to trochę niedoceniony sprzęt u nas, ale generealnie to prosta i niezawodna maszyna, ale juz z solidnym kopytem, więc jest czym pojechać. Mam wrażenie, że mniej ocieżała i toporna niż np.ZZR, ale już dużo czasu mineło od moich jazd tymi maszynami. Stylistyka można powiedzieć ponadczasowa....te wloty w stylu Ferrari Tutaj garść informacji dla ciebie. https://www.motocykl-online.pl/testy/Suzuki-RF-600,3691,2 SV 650 to może być trafniejszy wybór, maszyna jest chyba lżejsza, bardziej poręczna niż RF czy ZZR, troche mniej kucyków, ale moim zdaniem nie ma czego się wstydzić na drodze. Lektura. http://www.swiatmotocykli.pl/Motocykle/56,113441,22209738,suzuki-sv-650-rozrabiaka.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bankus Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 no i to się nazywa fachowa porada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.