rpd Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Witam, mam problem z moim Rieju MRX. Problemem jest jego spalanie...Tankowałem w poniedziałek do pełna i we wtorek już rezerwa po przejechaniu może 40km...No to we wtorek dotankowałem znowu pod korek i dzisiaj po przejechaniu 25km około spalił już jakieś 3,5-4,5L W przeliczeniu na 100km wychodzi spalanie na poziomie około 14L/100kmMoże nie jeżdżę jakoś bardzo oszczędnie, ale znowu nie ma ciągle full manety... Set silnika to: -Cylinder Top Performance Trophy 70 -Gaźnik Dellorto 21mm Black Edition -Membrana seria -Wydech Hebo Performer Iglica w gaźniku jest już najniżej jak tylko się da, mieszanka ustawiona śrubą na dosyć ubogą... Co może być problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 a gaźnik trzyma poziom paliwa i nie "leje"? Świeca jaki ma kolor? Kompresja?Zapraszam do powitalni! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darotelewizorek Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Te kilometry to w na asfalcie czy w terenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpd Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Paliwo z gaźnika się nie wylewa, zaworek też nie jest zacięty. Kolor świecy bym musiał sprawdzić jutro, bo nie miałem pod ręką klucza. Kompresja jest dobra, ten zestaw ma przejechane dopiero koło 3-4tyś km. Kilometry podane są na asfalcie. To nie jest Cross tylko SM Wykręciłem membranę i dwa listki delikatnie nie dolegają do obudowy membrany tzn. jeżeli popatrzymy pod światło pod odpowiednim kątem to zobaczymy małą szparkę. Czy to może być przyczyną, że pali x2? Dysza główna w gaźniku to 90. Mam w razie czego jeszcze 85 na podmiankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 listki membrany powinny "dolegać" Czasem da sie je obrócić, inaczej wymiana na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpd Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Ta już była obracana i teraz wygięły się w drugą stronę. Pytanie czy mają dolegać idealnie i ma być zero prześwitu? Jeżeli jest bardzo mały jak w tym przypadku to może się to tak odbić na spalaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 membrana - zawór jednostronny - jego działanie w 2t powoduje zmniejszenie spalania wzgledem silnika bez membrany. To oczywiste że im szczelniejsza tym sprawniejszy silnik i mniej spali. To raczej pomniejszy problem który dokłada do spalania. zwróć uwage na filtr powietrza czy ma właściwą przepustowośc i oczywiście na regulacje gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Jaka pojemnosc ma silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpd Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 7 godzin temu, nfs napisał: Jaka pojemnosc ma silnik? Masz w pierwszym poście napisane, że cylinder to Top Performance Trophy 70, więc chyba wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Czyli dysza powinna byc 70 i filtr normalny a nie bezsensowny stozek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpd Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Teraz, nfs napisał: Czyli dysza powinna byc 70 i filtr normalny a nie bezsensowny stozek. A kto powiedział, że mam stożek???? Dysza 70 za mała, optymalna to 85-95 przy takim cylindrze, a niektórzy dają nawet powyżej setki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Bo to jest wasz tjuning a potem pali 12L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpd Opublikowano 19 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 5 godzin temu, nfs napisał: Bo to jest wasz tjuning a potem pali 12L To jest tylko lekka poprawa fabryki. Przy takim secie spalanie przy pałowaniu nie powinno przekroczyć 7l/100. Dajmy na to bliźniaczy cylinder "Malinę", jest to kopia mojego Topa bez jednego kanału bodajże i przy normalnej jeździe można spokojnie po 5-6L spalać, więc nie wiem skąd wytrząsnąłeś to 12l... Twoje wypowiedzi wyglądają jak zwyczajne nabijanie postów, bo do mojego tematu i problemu to nic nie wnosi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Jak widac z tym poprawianiem fabryki to ci za bardzo nie wyszlo Mialem skuter z delorto o wiekszym przelocie i cylinder 70 Nie wiem ile palil ale na pewno niemalo.Przykladowo jezdzac kolo 200km/h motocykl spala 7l a tu 70 cm pali tyle samo. Mozesz sobie sprawdzic czy ssanie sie domyka.Na oszczednie tego nie wyregulujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpd Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 To nie ja nawet zmieniałem te części Rieju mam od tygodnia dopiero i wiem, że jeszcze niedawno tyle nie palił. Od niedawna zaczął tyle przepalać więc to na pewno nie jest wina przeróbki tylko albo tej membrany albo gaźnika. Ogarnę jeszcze to ssanie czy na pewno się nie zacięło. Dzisiaj powinna przyjść membrana to też zamontuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Najpierw ssanie,potem mebrana,następnie filtr powietrza czy nie jest zapchany.Jak to sprawdzisz napisz jaki masz kolor świecy.Olej castrol lej do benzyny,nie jeździj na orlenie.Na pewno masz ssanie automatyczne.Jak coś sprawdzisz daj znać ale na cuda nie licz.Ja bym zmienił dysze na mniejszą i sprawdzał czy moc będzie spadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpd Opublikowano 20 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Membrana zamontowana i czuć, że lepiej się zbiera i ciągnie od niższych obrotów. Dyszę zmieniłem na 85. Ssanie się nie zacięło, sprawdziłem. Mam ręczne, nie automatyczne. Filtr jest nie zapchany. Leję właśnie Castrol nawet ten droższy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 20 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2016 Jak pojeździsz teraz trochę daj znać jakie spalanie.Po min 10 km sprawdź kolor świecy.Ciemna to za bogata mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.