mbobby Opublikowano 31 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2016 Hej wszystkim, YAMAHA XZ 550 - problem membranowego kranika - pozycja ON nadal dostarcza małą ilość paliwa do gaźników (ok 30% normalnej przepustowości). 2 Zestawy regeneracyjne zawierające nową membranę zainstalowane w odstępie 1 roku. No rezult. Po wymianie nie cieknie aż do pierwszej jazdy. Zaczyna cieknąć po pierwszej jeździe na nowej membranie i tak już zostaje bez zmian Mam wrażenie, że po ochrzczeniu nowej membrany pierwszą jazdą ORING uszczelniający przestaje prawidłowo uszczelniać się w otworze przepływowym kranika.Czyżby wadliwy korpus kranika? Co może być przyczyną? Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Rozebrac kranik i zweryfikowac jaka jest pasownośc na "sucho" a jaka w momencie gdy zaczyna cieknąć. Oring zawsze można wymienic na wiekszy. Obrotowy oring mozna do montażu potraktowac delikatnie wazelina aby przy montazu nie uległ uszkodzeniu. Co do przepustowości - czy kranik jest 100% drożny? potraktuj go myjką ultradźwiekową el. nr 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbobby Opublikowano 2 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 hehe dzięki za odpowiedź! Myjka dźwiękowa - świetny pomysł + oring. To nie może się nie udać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.