mbobby
Użytkownicy-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd:
Gliwice
Osiągnięcia mbobby
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
YAMAHA XZ550 - zawór paliwa cieknie na ON
mbobby odpowiedział(a) na mbobby temat w Problemy techniczne
hehe dzięki za odpowiedź! Myjka dźwiękowa - świetny pomysł + oring. To nie może się nie udać -
Hej wszystkim, YAMAHA XZ 550 - problem membranowego kranika - pozycja ON nadal dostarcza małą ilość paliwa do gaźników (ok 30% normalnej przepustowości). 2 Zestawy regeneracyjne zawierające nową membranę zainstalowane w odstępie 1 roku. No rezult. Po wymianie nie cieknie aż do pierwszej jazdy. Zaczyna cieknąć po pierwszej jeździe na nowej membranie i tak już zostaje bez zmian Mam wrażenie, że po ochrzczeniu nowej membrany pierwszą jazdą ORING uszczelniający przestaje prawidłowo uszczelniać się w otworze przepływowym kranika.Czyżby wadliwy korpus kranika? Co może być przyczyną? Proszę o pomoc.
-
Problem rozwiązany. Co wykonałem, zanim problem został rozwiązany: - odrdzewiłem zbiornik paliwa - regeneracja zaworku paliwa - wymiana aku na nowiutki dobrej firmy - wymiana świec NGK zwykłych na irydowe DENSO (prawdopodobnie to rozwiązało problem) Jestem po pierwszej przejażdżce w tym sezonie i jestem zachwycony tym, jak śmiga teraz. Motocykl pali na pyknięcie w dowolnych warunkach. Ma nierówne obroty, ale to już inna przypadłość - występowała ona tak samo przed tymi zabiegami. Czyżby regulacja gaźników? Co sądzicie?
-
Cześć. Miło mi wstąpić do społeczności motocyklowej. Do tej pory byłem tylko kierowcą, ale zawsze szanowałem motocyklistów na drogach i starałem się ułatwiać im rejsy. Mam do motorów ogromny sentyment. Mój ojciec, gdy miałem 8 lat, zabrał mnie na wieś i zaczął uczyć jazdy Ogarem (oczywiście razem z nim na siedzeniu). Ogarniałem to całkiem nieźle jak na bajtla. Następnego dnia zabrał mnie do Polmozbytu, gdzie mogłem wybrać nowiutką Pony z wąskim bakiem. Była wspaniała, w bordo metaliku. Cudowna przygoda w tym wieku. Miałem ją aż 8 lat i z żalem oddałem wujkowi. Od pewnego czasu inny wujek trzymał na podwórku ciekawy motor. Zrobił na mnie wrażenie, bo był stary, a pięknie palił za pierwszym, równiótko i miał wał Kardana. Kupiłem w końcu ten motor po 3 latach postoju na tym podwórku. Okazało się, że jest to YAMAHA XZ 550 - całkiem ciekawy klasyk. Wertowałem dużo w necie i zakochałem się doszczętnie. W dodatku ten sam bordo metalik co moje Pony. Yamaha jednak od stania wymaga trochę pracy. Kiepsko pali i ma nierówne obroty. Pragnę ją odnowić, jako pasjonat czegoś starego dać mu drugie życie, aby znowu dumnie lśnił i zwracał uwagę. Poza wspomnianym problemem,wizualnie, jest w bardzo dobrym stanie. Wymaga czyszczenia silnika, poprawki chromów i małych poprawek lakierniczych. Czy na forum ktoś zna się na tych motorach? Dla mnie to prawdziwe cudo idealne pod moje rejsowe lecz nieco drapieżne gusta.
-
Cześć, Jestem nowy. To mój pierwszy motor. Jeżdżę na nim ostrożnie - nie przekraczam 3 biegu. Jest wspaniały, chociaż przysparza ponoć problemy. Ja też mam z nim problem. Motor ma nierówne obroty i nie pali od kopa. Po dłuższym postoju - 7 dni - trzeba długo długo kręcić, żeby odpalił. Ma małą dziurę w gazie. Gaźnik przeczyszczony. Czy wystarczy regulacja, czy istnieje podejrzenie poważnej wymiany? Poza tym jeździ wzorowo. Proszę o pomoc, dopiero to wszystko ogarniam. Pozdrawiam all.