Krizi Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Witam ... szukam od dłuższego czasu Kawy ZX 10R i mam tutaj takie 2 opcje: 1) Ladne Zx10 kawasaki z salonu z wloch moto na zdjęciu wygląda fajnie ... jednak jedno co mnie martwi to zmienione lusterka, przebieg ( w starszych ścigach bym się nie bał bo tam były raczej wytrzymałe silniki) no i ostatnie rzecz kto chciał by sprzedać takie moto po roku używania? 2) Kawasaki ZX10-R 2006r Moto wygląda w miarę lecz martwi mnie brak naklejek napis "ninja" i brak oznaczenia na zadupku ... może ktoś miał okazję i widział te moto na żywo? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 żółta odpada. ogólnie te zx'y to papierowe motocykle, byle szlif i owiewki leca jak tektura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Ale co 40 tys to dużo na moto co ma 10 lat? bo mi się wydawało że to mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 26 minut temu, nfs napisał: Ale co 40 tys to dużo na moto co ma 10 lat? bo mi się wydawało że to mało. Dobre pytanie, sam jestem ciekaw jakie przebiegi roczne są zakładane jako średnia na południu i zachodzie Europy. Czy ma ktoś wiedzę w tej kwestii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 46 minut temu, nfs napisał: Ale co 40 tys to dużo na moto co ma 10 lat? bo mi się wydawało że to mało. Mi nie chodzi czy to dużo w jakimś kraju czy mało tylko czy silnik wytrzyma. W starszych litrach silniki nie były tak wyżyłowane wiec przy regularnej wymianie płynów itp. wytrzymywały w miarę sporo kilometrów to czy te nowe wytrzymają tyle samo? Bo powiem tak, na przykładzie samochodów, jak widzę starego merca bęczkę czy audi 80 to wiem ze jak był w miarę dobrze eksploatowany to pomimo tego ze ma przejechane 400tys. to mogę brać w ciemno bo wiem ze jeszcze z 200-300tys zrobi bo silnik był nie wyżyłowany natomiast jak widzę nowe auta które mają silnik np. wyżyłowany to raczej wątpię żeby zrobiły chociaż te 400tys bez remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 3 godziny temu, DANVIELD napisał: ogólnie te zx'y to papierowe motocykle, byle szlif i owiewki leca jak tektura. Wiesz mi się wydaje że ogólnie ścigi teraz robione to papierowa robota ... na czymś trzeba oszczędzać masę, tu się zrobi lżejsze owiewki tam odchudzi silnik i inne rzeczy mniejsza masa i większa moc kosztem wytrzymałości. Chociaż mogę się mylić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Zastanawiam się jeszcze nad pierwszą generacja ZX chociaż mniej mi się podoba albo R1 rn09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Od 2006 rok zaczynają się już powoli maszyny nowej generacji.A więc kupując trzeba mieć świadomość że jak coś padnie to nie będzie tanio.Wszystko jest już bardzo drogie do tych sportów w dodatku nie zawsze mechanik pomoże i pozostanie tylko aso.Fajne są to maszyny ale trzeba się zastanowić czy człowieka stać.RN12 jeszcze jakoś zreanimujesz częściami z fz1 ale do tej następnej ceny silnika są zdrowe i dostępność beznadziejna. Mój kolega miał kawe 2007 z dwa lata a teraz zamienił na tą 2004.Może by chciał sprzedać bo nie jeździ ale wątpię.Moto ma super dopasione. Ta 2004 jest mniejsza prawie 600 mi bardziej podchodzi niż ta 2007. Zapytaj poszukaj sfirek może coś takiego przywiezie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 silnik powinien "wytrzymać" spokojnie 80 tys km. Pod warunkiem że był jeżdzony na najlepszym syntetyku. Oczywiście uzywany na torze i dośc częśto zx krócej wytrzyma. Widziałem jak wygląda silnik tej kawy po 30 tys dośc mocnej eksploatacji. oprócz tego jak latasz na gumie - lubi sie sypnąc i skrzynia i rama peknąć. Kultura pracy silnika tez pozostawia wiele do zyczenia - kawasaki tak ma:) Reasumując - kupisz zadbanego zd10r i będziesz o niego nalezycie dbał, szanował i wkłądał - polatasz lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krizi Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Co do kóltury pracy silnika to na to nie zwracam większej uwagi ( wcześniej śmigałem k1 i nie przeszkadzało mi to ) gorzej z ramą. Co do silnikow powoli zastanawiam się czy nie kupić takiej kawy z 04-05 roku albo rn09 albo coś w rocznik 02 - 05 i dołożyć w remont a mieć silnik mniej wyśrubowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Jak by nie patrzec yamaha honda z ramami nie peka ale najdrozsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.