napi85 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Witam, mam problem ze sprzęgłem w mojej kawie, wracając z ostatniej wycieczki zaczęło mi ślizgać powyżej 6tys obrotów( nie palona guma, nie stawiany na koło, przebieg 33tys km) . Wcześniej czasem słyszałem dziwny dźwięk przy pierwszym puszczaniu sprzęgła po dłuższym postoju , na zimnym silniku. Dziś rozebrałem kosz i zmierzyłem tarcze- okazuje się że trzymają wymiar katalogowy (mają po ok 2.8mm), natomiast za krótkie są sprężyny( 62mm przy katalogowym minimum 76.6 mm, nowe 80mm) Może być aż tak wielka różnica?? Zauważyłem też że przy rozebranym sprzęgle zewnętrzna część kosza daje sie troche jałowo obracać( jakieś 1-2cm) zanim zacznie "zabierać". Co radzicie zrobic? wymienić tarcze i sprężyny, czy same sprężyny, a może szukać problemu gdzieś głębiej? Z góry dziekuje za wszystkie podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 spręzyny napewno na śmietnik (nie mają szans docisnąc odpowiednio kompaktu sprzegła.Tarcze do weryfikacji czy nie sa "zeszklone, przypalone", jezeli tak to także wymienić (niektórzy ratuja sytuacje lekkim papierem ściernym.)Sprawdź luz na lince. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napi85 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 witam, mam już części do kawy, wrzucam foty, może sie komuś kiedyś przydadzą. Tarcze trzymały wymiar ale postanowiłem nie robić dziadostwa i założyć komplet, wydaje mi się że te nowe mają większą powierzchnie przylegania.Przekładki jak nowe, nie przypalone więc zostawiam. Jutro będe składał po robocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napi85 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 tarcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napi85 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 A tak na marginesie, czy nowe tarcze powinno sie nasmarować olejem przed montażem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Bezwzględnie porządnie wykąpać. Odpowiedź na czas czy przypaliłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
napi85 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Juz zlozylem, ale na mokro. Mialem za to problemy ze sprezynami, w manualu podawali dlugosc 80 mm i okazaly sie za dlugie, nie bulo juz miejsca zeby scisnąć je klamką. Po dlugich poszukiwaniach zalożylem 66mm ( stare 62 ale byly duzo mieksze) teraz wszystko smiga. Nie wiem tylko dlaczego manual i wiekszosc katalogów z czesciami pokazuje te dluzsze. Najpewniej jest policzyc zwoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.