pietja Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Witam Szanownych.Mam pytanko mało motocyklowe, ale na forach samochodowych się nie udzielam.Mianowicie mam na oku ładną E46 z Katowic. Motor 330d, autko w touringu.Szukam takiego dłuższy czas, ale zjeździłem już całą Polskę i same parchy, albo kombinowane...w każdym razie, chciałem się dowiedzieć, czy ktoś potrafi mi sprawdzić po VIN historię serwisową autka?Zaznaczam, ze właśnie o historię mi chodzi, a nie odkodowanie wyposażenia.Może są tu jakieś człowieki dobre pracujące w jakiejś Bawarii motors czy tam u Gazdy VIN: WBAEL91092PA25196 z góry serdeczne dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 MW 330D E46 PA25196 (WBAEL91092PA25196) Serie 3er Body Type Touring / SUVProduction Date 2001-09-12Engine 3.0L (M57)Maximum Power 184 PS (135.0 kW)Fuel type DieselGearbox ManualColor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)Interior STANDARDLEDERSCHWARZ (N6SW)VIN PA25196 (WBAEL91092PA25196)BMW Factory Equipment S473A Armrest frontS534A Automatic air conditioningS692A Preparation, BMW 6-CD changer I-busS818A Battery master switchS428A Warning triangle and first aid kitS441A Smoker packageS520A Fog lightsS522A Xenon LightS411A Window lifts,electric,front/rearS255A Sports leather steering wheelS502A Headlight cleaning systemS302A Alarm systemS785A White direction indicator lightsS249A Multifunction f steering wheelS661A Radio BMW Business (C43)S320A Deleted, model letteringS863A Dealer List EuropeS879A Operating instructions GermanS548A Kilometre speedoS290A BMW light-alloy wheel star spokes 44S926A Spare wheelS550A On-board computerS832A Battery in luggage compartmentS386A Roof railingS851A Language version GermanS984A Maintenance interval encoding (CODING SERVICE INTERVAL)S993A model year code in VIN (MODEL YEAR CODE)"White direction indicator lights" to kierunkowskazy albo wszystkie powinny byc białe albo pomarancz jak juz.Sprawdź sobie dokładnie auto czy nie bylo bite.Przy tym przebiegu moze Ci paść turbina/dwumasa takze sie szykuj na ewentualne wydatki.Warto zdjąc plastiki we wnekach drzwi, lubi sie tam pojawiac korozja.Sprawdź maglownice i wachacze - dobra stacja diagnostyczna.Jak bmka jest niebita i wszystko ładnie poustawiane - idzie jak po sznurku bez zadnych dziwnych bujnięc (sztywne auto)Warto podpiąc na komputer sprawdzic historie. Sprawdx przebieg który jest zapisywany w 3 miejscach tzn licznik , modul swiatel ,EWS-kluczyk + DIS z LCM (światła). Nieraz jest tak ze ktos pozmienia wszyskto ładnie,a np historia bledów bedzie przy 'starym' przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietja Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 @Danvield:Moduł świateł -ok. choć można przekodować. Licznik bez sensu, bo program wykaże to samo co pokazuje licznik, a kluczyk mnie zastanawia. Słyszałem, że koduje się z auta, więc nosi pamięć taką jak samochód. Jeśli się mylę popraw mnie i powiedz jak to zczytać ewentualnie (korzystam z INPY).Wyposażenie pasuje z tym co wypisałeś. Z tyłu białe kierunki, z przodu lekko pomarańczowe, choć nie całkiem (jak w przedlifcie). Dwumasa? Poznam w jakim stanie więc się nie stresuję. Turbina? Cóż. W końcu to turbodiesel i ma na noc pod względem bezawaryjności do mojej E39 w benzynie i jakoś strawię regenerację za 1000,- zł po to żeby przez kolejne 150 tyś śmigać autem z takim momentem.Masz może możliwość sprawdzić historię serwisową tego auta? Mam na myśli zapisane w systemie BMW zarejestrowane naprawy tego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 To Ci niewiele da.. bo pomysl kto e46 serwisuje w ASO..jak juz to mialbys jakas naprawe z przed 10 lat powiedzmy w holandi czy niemiec(bo tylko te kraje maja wspolna baze danych) Więc defakto niewiele Ci to pomoze w tym momencie.Osobiscie polecam ten silnik, warto chipnąc, mniej pali wtedy i ma jeszcze wiekszego buta.Rozrzad na łancuchu(niby niesmiertelny) - z ciekawosci bym go sprawdzil po tym przebiegu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietja Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Krajówka, więc próżno szukać historii w Holandii czy niemcowni. Od 2004 roku jeden właściciel. Gość mówił, że robili go w Bawarii Motors i jeszcze gdzieś w mikołowie..dlatego mam podstawy by przypuszczać, iż coś tam może w systemie jednak istnieje o nim Może akurat pół roku temu ogarnęli dwumas?! Tak, tak wiem...nadzieją matką głupich..mimo tego może coś, ktoś, więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 zadzwon i powiedz że kupiłes pojazd u nich serwisowany i chciałbys zweryfikowac historie napraw podając VIN 32 326 00 13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietja Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Temat do zamknięcia. Samochód w tragicznym stanie ogólnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Temat do zamknięcia. Samochód w tragicznym stanie ogólnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Przy tym przebiegu moze Ci paść turbina/dwumasa takze sie szykuj na ewentualne wydatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietja Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 @CB1:Samochód z firmy. Plus taki, że firmowe auta robi się na faktury i wrzuca w koszta, więc przynajmniej czysto teoretycznie powinien być utrzymany w dobrym stanie....ten egzemplarz po prostu nie miał łatwego życia. Brał go kto chciał. Minusy:-Ogólnie powłoka lakiernicza od 160-200 um, a okolice tylnego błotnika szpachla +350um-stuki z viskozy-gdzieś ciekła z niego ropa, ale wszystko zabudowane i trudo było znaleźć czy z pompy-nie działające szyby z tyłu-szyba przednia do wymiany (peknięta)-felgi obite-mnóstwo drobnych i wiekszych mankamentów we wnętrzu jakich nie akceptuję (np. odpadające obicie słupka Komputera nie podpinałem nawet, bo mi się nie chciało po tym co zobaczyłem. Mam 18 letnie E39 m52b28 w O NIEBO lepszym stanie. Wszystko działa, oryginalny lakier i szyby. Wszystkie niesprawności usuwam na bieżąco i autko jeździ tka jak BMW powinno. Jestem uczulony na niedbalstwo a w przypadku tego E46 aż raziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CB1 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 @CB1:Samochód z firmy. Plus taki, że firmowe auta robi się na faktury i wrzuca w koszta, więc przynajmniej czysto teoretycznie powinien być utrzymany w dobrym stanie....ten egzemplarz po prostu nie miał łatwego życia. Brał go kto chciał. Mam 18 letnie E39 m52b28 w O NIEBO lepszym stanie. Wszystko działa, oryginalny lakier i szyby. Wszystkie niesprawności usuwam na bieżąco i autko jeździ tka jak BMW powinno. Jestem uczulony na niedbalstwo a w przypadku tego E46 aż raziło.Brał kto chciał To już mam obraz tej fury przed oczami.Tak jak piszesz, jak dbasz o auto i jest ono prawidłowo serwisowane i naprawiane to długo możesz się nim cieszyć. Ja z racji działalności jaką prowadzę znam rynek używek można powiedzieć od wnętrzności samochodów robionych na handel.Nie poddawaj się w końcu trafisz fajny egzemplarz bo moment jakim dysponuje ten silnik potrafi wywołać uśmiech na twarzy.Powodzenia w poszukiwaniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.