piecu92 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Witam. Mam problem ze skuterem - silnik Sym Jet Euro X 50 (z cylindrem 70 ccm).Skuter gdy jest zimny pali, przyspiesza i jedzie bez problemów (V-MAX 90 km/h). Jednak gdy jest już nagrzany po kilku minutach jazdy... ma zdecydowanie mniej mocy, słabe przyspieszenie, jego v-max wynosi już 60 km/h na full manetce(bardziej buczy niż jedzie) i wydobywa się dziwny metaliczny dźwięk z silnika(?) 9-11 sekunda, 44-57 sekunda.Jak postoi i ochłodzi się chwilę to znowu ma super przyspieszenie i prędkość maksymalną. Pali bez problemów na zimnym i ciepłym silniku za 1-2 razem. Pierścienie wymieniane były ze 400 km temu(docierane 200 km). Druga sprawa to taka, że dmucha ciepłym powietrzem z tej okolicy:http://zapodaj.net/5d0c65dd311fd.jpg.html Skuter z tym silnikiem mam od niedawna, więc niezbyt ogarniam problemy silników 2T Gdyby ktoś był w stanie mi pomóc to będę naprawdę wdzięczny.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 jeżeli takie osiągi ma gdy jest zimny (wnioskuje że juz nie na ssaniu?) To wg mnie dostaje za duzo paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecu92 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Odłączyłem ssanie(elektryczne) bo myślałem, że to może być wina źle załączającego się ssania, ale brak rezultatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Ale ssanie działa tak ze spirala się grzeje i wypycha/zamykając zaworek ssania.Jak odłączysz elektrykę z ssania to się nie zamknie i latasz cały czas na ssaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecu92 Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 To co proponujecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Droga do sukcesu wcale nie jest łatwa.Najpierw podłącz ssanie i sprawdź czy działa.Potem możesz kupić większą dyszę główną.Mi jeździł dobrze na dyszy 88 spalanie mnie nie interesowało. Do twojego niby 95-100 plus filtr stożkowy gąbkowy i spróbować to wyregulować.Jak dalej kłopoty to trzeba kupić markowy gaźnik o większym przelocie np delorto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecu92 Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Jest gabka + dysza o90. Coz kupie dysze o95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Daj od razu 100 ale wcześniej ściągnij filtr i się przejedź na próbę bez filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecu92 Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 @nfs, bez filtra ciągnie za dużo powietrza i ma muła (v-max 45). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Mnie regulowanie skutera tak zdenerwowało że jak zaczął dobrze chodzić to go sprzedałem.Po zmianie dyszy lub zdjęciu filtra powinieneś na ciepłym silniku wyregulować skład mieszanki. http://www.adastra13.com.pl/serwis-skutery/gaznik/gaznik.htmlNawet jak już będzie ok. nie ma pewności że coś się nie urwie bo jest zaprojektowane dla mocy cylindra 50cm a silnik zaczyna się kręcić jak głupi.Zawieszenie też zaczyna mieć potem problemy z za dużą prędkością.Z artykułu wszystko doczytasz.Stare hondy w skuterach są szybkie.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.