krychaSWD Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Witam mam problem z moją kawą zx9r moto jest z 1996roku a problem jest następujący: Zimny odpala normalnie ale żeby nim ruszyć to musi sie bardzo zagrzać aż włączy sie chłodnica wtedy wiem że kawa jest na tyle rozgrzana że może jechać niema opcji żeby odpalić ją i po 3-5minutach ruszyć bo odrazu zgaśnie.. ;/tak jak by sie zalewała (śmierdzi benzyną) gdy moto sie zagrzeje to jedzie normalnie nawet 200km bez problemu,nie dławi sie odpowiednio reaguje na gaz i jezdzi jak powinno ale problem powraca gdy zgasze moto na rozgrzanym silniku wtedy musze czekać około 20minut żeby odpalił albo go popchać wtedy odpali od razu ostatnio go odebrałem od mechanika i po 1,5tyś kilometrów zaczoł tak wariować prosze o pomoc kogoś kto już taką sytuacje miał streszczenie:) : -zimny silnik odpala normalnie,musi sie nagrzać do około 90stopni żeby ruszyć inaczej po puszczeniu sprzęgła gaśnie (objawy jak by go zalewało) -moto jezdzi jak nalezy i wszystko jest ok,problem powraca gdy przejade 10-15km (albo więcej) wtedy gdy silnik jest gorący raz odpala a raz musze kręcic po 10sekund ;/,na pych odpala odrazu starcza mu 30centymetrów podłoża i pali -PROSZE O POMOC BO TO UCIĄŻLIWE GDY Z POD SKLEPU MUSZE BRAĆ 9-SETE NA POPYCH PORASZKA TOTALNA:( A NA PUSZKE SIE NIE PRZESIĄDE GDY SĄ TAKIE POGODY Z GÓRY DZIĘKI JEŚLI KTOŚ MIESZKA W OKOLICACH RYDUŁTÓW(OBOK WODZISŁAWIA.ŚL) I SIE TYM ZAJMUJE TO JESTEM W STANIE PODJECHAĆ.POZDRAWIAM KRYSTIAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Sprawdzic kompresje to po 1sze,sprawdzic zawory - po drugiesprawdzic gaźniki (może byc za bogata mieszanka)Sprawdzic styk elektryczny z rozrusznikiem - sprawdzic sam rozrusznik(może miec wytarte panewki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Dzisiaj jak stanołem pod sklepem to z pod baku zaczoł zwisać jakiś przewód więc sie zdziwiłem odpaliłem moto i sie podcisnienie robiło czyżby to wina tylko tego że on był podłączony do filtra powietrza i wypadając dostawał za dużo powietrza? zaznaczam że przewód ten wychodzi z filtra powietrza i gdzieś sie traci w śilniku nie zdołałem dojść gdzie wchodzi bo rozebranego moto nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 element 92191A? ma iśc od skrzyni biegów do filtra to tzw odma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 element 92191A? ma iśc od skrzyni biegów do filtra to tzw odmaWłaśnie tak to ten węrzyk i gdzieś w strone skrzyni szedł na pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krychaSWD Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 problem już rozwiązany był następnego dnia okazało się że kabel masy był złamany od sterownika zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.