dziambel0 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Witam Mam Thundercata od 4 lat, nigdy nie miałem na nim wypadku, zjeździłem na nim pół Polski, byłem na nim na torach. Jeździłem szybko (250km/h) oraz powoli z plecakiem i nigdy nie poczułem że ściąga mnie w którąś ze stron. Motor jest w idealnym stanie i chciałem go jeszcze potrzymać parę sezonów więc postanowiłem w niego trochę zainwestować. Oddałem go do lakiernika żeby go pomalował bo już ma swoje lata i miał drobne przetarcia itp. Potem oddałem go do mechanika na wymianę opon, napędu oraz klocków hamulcowych i podczas odbierania dowiedziałem się że motocykl jest krzywy. Nie mam pojęcia co mam zrobić w tej sytuacji, czy olać to i jeździć dalej (proszę o odpowiedź czym to grozi) czy sprzedać go i szukać czegoś innego (tylko czy tym razem znowu nie kupię krzywizny). Kiedyś miałem zamiar zmienić moto na szybsze R1 lub GSXR ale trochę szkoda mi tego i zainwestowanych pieniędzy. Nie chcę też ukrywać przed kupującym tej kwestii bo nie mam zamiaru mieć potem żadnych problemów i za motor w dobrym stanie musiałbym wziąć niewiele (to się mi nie opłaca w ogóle). Proszę o pomoc lub info co wy byście w takiej sytuacji zrobili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thrillco Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Krzywy na oko mechanika? potwierdził to jakimiś badaniami? są firmy na śląsku, które zajmują się pomiarami ram. są też firmy co prostują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Ja także "wyprostuje" motocykl.Dziwi mnie troche podejscie "mechanika" u którego byłes iz nie pokierował CIe/nie wytłumaczył co nalezy zrobic z tym fantem.Kazdy nawet podstawowy warsztat bez urzadzen pomiarowych bedzie w stanie stwierdzic takie drobne skrzywienie jaknp zawieszenie prżód /lagi/ półki, os koła etc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Proszę o pomoc lub info co wy byście w takiej sytuacji zrobili. Jak skrzywi ci się łyżeczka od herbaty to ją wyrzucasz? Ja ją prostuje(oczywiście łyżeczke, motocykla nie potrafie) ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Podstawowe pytanie CO JEST KRZYWE ???Lagi, rama, wachacz, głowka ramy, zadupek hehehe milion rzeczy.Czy krzywo załozony stelaz do kufra to krzywe moto??? Dzwonic i umawiac sie na pomiary i wiedziec co i jak. Potem mozna rozwazac prostowanie jesli w ogole jest konieczne/morzliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Przypuszczam że jest za krótki.Chyba widziałem to moto i widać z daleka.Pytanie co jest krzywe i jaki koszt napraw i czy to się opłaca tyle pakować do tundercata.W motohybryd można go przemierzyć tyle że chyba 250zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.