diter_ Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Jako ze moim małym zecie heble nie należą do super wydajnych, zastanawiam się nad oplotem. Dam rade sam to zrobić w warunkach garażowych? Trzeba je potem odpowietrzyc? Płyn mogę zalać ten sam z powrotem ? (bo jest świeży). Poza tym tylny hamulec też wymienić czy to tylko aspekt wizualny? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Dasz rade sam wymienic.Odpowietrzanie całego układu to chyba sprawa jasna:)Tył też wymieniac jak nie ma braków w budżecie.Płyn nie kosztuje majatku wiec lał bym swierzy nie ryzykował ze wleje z jakimiś mikrosyfami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diter_ Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 A ile moze kosztować robocizna,? Bo z mechaniki jestem trochę lajkonikiem, a to jest jednak bezpieczeństwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 płyn nalałbym nowy, reszta j/w Robocizna za kpl montąz może wyjść 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomo3x Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 samemu na spokojnie 30min roboty a 100 w kieszeni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Dokładnie to kwestia kilku chwil i zrobione, pytanie czy jakieś zmiany w układach przewodow beda typu zmiana z "F" na bezpośrednie dwa do przedniego zacicku.Jak bez zmian to kazdy sobie poradzi z wymiana i poprowadzeniem przewodów tak samo jak orginały. Chwile tylko zajmuje odpowietrzanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diter_ Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Teraz mam O wiec chyba trzeba zamienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosKurczakos Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Dokładnie to kwestia kilku chwil i zrobione, pytanie czy jakieś zmiany w układach przewodow beda typu zmiana z "F" na bezpośrednie dwa do przedniego zacicku.Jak bez zmian to kazdy sobie poradzi z wymiana i poprowadzeniem przewodów tak samo jak orginały. Chwile tylko zajmuje odpowietrzanie. mój komentarz znasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacaa Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2014 dołączę się do pytania, jak należy poskręcać ten oplot? mam oplot w koszulce kolorowej, ścinam trochę żeby wsadzić tą małą tulejkę (między oplot stalowy a rurkę),ale problem jest z nałożeniem tej nakrętki, nakłada się ja na tą koszulkę gumową czy też trzeba ściąć ją? Oczywiście przed założeniem tej tulejki nakłada się tą nakrętkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.