Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Legenda ma powrocic ?


Taurus

Rekomendowane odpowiedzi

Najwyzszy czas nadszedl aby Honda w koncu wypuscila porzadne turystyczne endura.Ja mam tylko taka cicha

nadzieje ze to nie bedzie znowu waga ciezka jak np.Varadero czy Yam.Super Tenere.Jedynie co pozostalo to

uzbroic sie w cierpliwosc i odczekac do prezentacji nowej Hondy Africin Twin 2.0. ktora odbedzie sie 01.10.014 w Kolonii. :)

http://motovoyager.net/2013/08/honda-africa-twin-2-0-powrot-legendy-w-2014-roku/

Ps.A jak bylo to do kosza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda ja nawet nie myslalem a wcale nie wierzylem w to ze Africa znowu sie pojawi  , ale 

wcale mnie to tez nie zdziwilo gdyz Honda wstrzymujac produkcje Africi Twin 

w 2000 roku zabila kure ktora znosila zlote jajka.Do dzisiaj nie wypuscili zadnego 

tak wszechstronne i niezawodne turystyczne  endura jakim byla Africa Twin XRV 750.

Ja nie powiem ze Varadero czy Crosstourer to zle sprzety,ale w porownaniu XRV 

to sa "zapasione"  niedzwiedzie na szprychach ktore nie za bardzo  nadaja sie

do latania po bezdrozach.No ale zobaczymy co czas przyniesie.

Ps.To jest  tylko takie moje skromne zdanie na temat Africi Twin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli byłby to lekki i zwinny motocykl, gdzieś o pojemności 750-800ccm3, o dużym skoku zawieszenia, dobrze radzący sobie poza asfaltem i nienajgorszy na szosie, to może namieszać.

Każdy kolejny ciężki kloc, to będzie po prostu pomyłka.

Mimo wszystko uważam, że nie powstanie już nic tak topornego i prostego jak XRV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałby to być motocykl z zawartością elektroniki ograniczoną do absolutnego minimum i mieć możliwość ewentualnej naprawy przy pomocy gumki recepturki w najdalszym zakątku świata, gdzie istnieje prawdopodobieństwo, że zginiesz z wycieńczenia lub zje cię jakiś zwierz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj panowie zasmuce was bo biorac wszlekie te normy euro + downsizing + dopuszczenie ekonomistów do projektu = kolejny gówniany motocykl. 
Zauwazcie że mineły te czasy kiedy budowało sie motocykle trwałe odporne na wiele spraw
i rzeczywiscie dobre jakościowo(materiały etc) a teraz.. śmiem twierdzic że wiele nowych konstrukcji nie dożyje pełnoletności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety to przykre..  ale niebawem takie widoki to bedzie codziennośc..
m_1119538_1292669078_0_755.jpeg

dorzucam link do ksiązki "motocykle wczoraj i dziś.. jakby ktos miał ochote "poczytac o przemianach"
http://chomikuj.pl/kasiek77/CZAS+WOLNY+(telefon+audio*60e*60booki+i+inne+pierdoly)/Poradniki/Motocykle.+Wczoraj+i+dzi*c5*9b,3320033196.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli rzeczywiscie Honda wypusci nastepna MINE :wacko: to bedzie to samo co z nowa VFR 1200

czy Crosstourer.Nikt tego nie chce , a ten kto kupil  nie przejechal sezonu i oddal spowrotem.

Ps.Wszyscy popelniaja  bledy , ale nie wszyscy poprawiaja sie na leprze.

Z tego co zauwazylem to tylko KTM w tej klasie (Enduro Turystyczne) z Adventure 1190 odrobil poprawnie zadanie.

Zobaczymy czy tez Honda odrobi poprawnie zadanie domowe! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 5 miesięcy temu...

No wiec w moim przypadku  po wstepnych ogledzinach nie powiem ze ta nowa Krolowa  powalila mnie na kolana.Cena ca.13000 elro za wersje z abs to troche przesada.Za ogrzewane manetki,gniazdko zapalniczki czy centralna stopka trzeba  doplacic .Jak na turystyczne enduro pojemnosc zbiornika paliwa 18.8L to jest nieporozumienie,jej spalanie to tez ciezka sprawa.Kierownik o wadze 85kg przy zwawszej jezdzie przejechal 201 km jak ja musial tankowac (wychodzi okolo 9l/100km :blink:).Hmmm , mozna powiedziec ze do oszczednej nie nalezy.Do porownania moja Perla Kawa gtr 1400 o wadze 309kg +trza kufry zawsze pelne+moje ponad 100kg :D. przy zwawszej jezdzie kawa zadowoli sie 6.7l/100 , a przy normalnym lataniu  90-120km/h wystarczy 5,2l. moge powiedziec ze ja latam na cieplym powietrzuno ;). Regulacja zaworow tez ciekawa sprawa ,ssace na plytkach a wydechowe na srubach.Jak na ten typ motocykla jest  przepelniony elektronika.Tak mniej wiecej z grubsza na oko nie calkiem  moj przypadek,  no ale zobaczymy co czas  przyniesie.Okolo marca i jak pogoda dopisze dostane ja do jazdy testowej to przebadam jej nerki i serce  doc01.gif
Ps.Kiedys nie wyobrazalem sobie ze bede Kawa pomykac ,a dzisiaj moge powiedziec ze moja gtr-a jest najbardziej wygodny moplik jak dla kierownika tak i do plecaczka,niezawodny  i oszczedny sprzet jaki dotychczas mialem ,a pare ich bylo.Jedna make miala,przednie tarcze wymienilem  , ale to co mialem z jej poprzednikiem moge powiedziec ze Kawa jest bez problemowa :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.