Taurus Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Najwyzszy czas nadszedl aby Honda w koncu wypuscila porzadne turystyczne endura.Ja mam tylko taka cicha nadzieje ze to nie bedzie znowu waga ciezka jak np.Varadero czy Yam.Super Tenere.Jedynie co pozostalo to uzbroic sie w cierpliwosc i odczekac do prezentacji nowej Hondy Africin Twin 2.0. ktora odbedzie sie 01.10.014 w Kolonii. http://motovoyager.net/2013/08/honda-africa-twin-2-0-powrot-legendy-w-2014-roku/Ps.A jak bylo to do kosza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Poniżej pare zdjęć propozycji modeli XRV 1200/1000/750/ "planowanych' na 2014/15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajarany_zyciem Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Ja bardziej czekam na premierę NC750. Jak mojej nc700 udało się spalić 3l/100k, a 750 ma palić jeszcze mniej to honda idzie w bardzo dobrym kierunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Co prawda ja nawet nie myslalem a wcale nie wierzylem w to ze Africa znowu sie pojawi , ale wcale mnie to tez nie zdziwilo gdyz Honda wstrzymujac produkcje Africi Twin w 2000 roku zabila kure ktora znosila zlote jajka.Do dzisiaj nie wypuscili zadnego tak wszechstronne i niezawodne turystyczne endura jakim byla Africa Twin XRV 750.Ja nie powiem ze Varadero czy Crosstourer to zle sprzety,ale w porownaniu XRV to sa "zapasione" niedzwiedzie na szprychach ktore nie za bardzo nadaja siedo latania po bezdrozach.No ale zobaczymy co czas przyniesie.Ps.To jest tylko takie moje skromne zdanie na temat Africi Twin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Jeżeli byłby to lekki i zwinny motocykl, gdzieś o pojemności 750-800ccm3, o dużym skoku zawieszenia, dobrze radzący sobie poza asfaltem i nienajgorszy na szosie, to może namieszać.Każdy kolejny ciężki kloc, to będzie po prostu pomyłka.Mimo wszystko uważam, że nie powstanie już nic tak topornego i prostego jak XRV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Mimo wszystko uważam, że nie powstanie już nic tak topornego i prostego jak XRV.Jednak ja jestem Dobrej nadziei ze tym razem Honda nie strzeli sobie poraz kolejny bramki samobojczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Musiałby to być motocykl z zawartością elektroniki ograniczoną do absolutnego minimum i mieć możliwość ewentualnej naprawy przy pomocy gumki recepturki w najdalszym zakątku świata, gdzie istnieje prawdopodobieństwo, że zginiesz z wycieńczenia lub zje cię jakiś zwierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 oj panowie zasmuce was bo biorac wszlekie te normy euro + downsizing + dopuszczenie ekonomistów do projektu = kolejny gówniany motocykl. Zauwazcie że mineły te czasy kiedy budowało sie motocykle trwałe odporne na wiele sprawi rzeczywiscie dobre jakościowo(materiały etc) a teraz.. śmiem twierdzic że wiele nowych konstrukcji nie dożyje pełnoletności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Dobrze prawisz, dlatego cienko to widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 no niestety to przykre.. ale niebawem takie widoki to bedzie codziennośc..dorzucam link do ksiązki "motocykle wczoraj i dziś.. jakby ktos miał ochote "poczytac o przemianach"http://chomikuj.pl/kasiek77/CZAS+WOLNY+(telefon+audio*60e*60booki+i+inne+pierdoly)/Poradniki/Motocykle.+Wczoraj+i+dzi*c5*9b,3320033196.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Jesli rzeczywiscie Honda wypusci nastepna MINE to bedzie to samo co z nowa VFR 1200czy Crosstourer.Nikt tego nie chce , a ten kto kupil nie przejechal sezonu i oddal spowrotem.Ps.Wszyscy popelniaja bledy , ale nie wszyscy poprawiaja sie na leprze.Z tego co zauwazylem to tylko KTM w tej klasie (Enduro Turystyczne) z Adventure 1190 odrobil poprawnie zadanie.Zobaczymy czy tez Honda odrobi poprawnie zadanie domowe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Odnawiam.http://www.scigacz.pl/Honda,CRF1000L,Africa,Twin,2016,oficjalnie,26908.html Nie oficjalnie: Jeszcze pod koniec tego roku maja byc w salonach !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 24 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 No wiec w moim przypadku po wstepnych ogledzinach nie powiem ze ta nowa Krolowa powalila mnie na kolana.Cena ca.13000 elro za wersje z abs to troche przesada.Za ogrzewane manetki,gniazdko zapalniczki czy centralna stopka trzeba doplacic .Jak na turystyczne enduro pojemnosc zbiornika paliwa 18.8L to jest nieporozumienie,jej spalanie to tez ciezka sprawa.Kierownik o wadze 85kg przy zwawszej jezdzie przejechal 201 km jak ja musial tankowac (wychodzi okolo 9l/100km ).Hmmm , mozna powiedziec ze do oszczednej nie nalezy.Do porownania moja Perla Kawa gtr 1400 o wadze 309kg +trza kufry zawsze pelne+moje ponad 100kg . przy zwawszej jezdzie kawa zadowoli sie 6.7l/100 , a przy normalnym lataniu 90-120km/h wystarczy 5,2l. moge powiedziec ze ja latam na cieplym powietrzuno . Regulacja zaworow tez ciekawa sprawa ,ssace na plytkach a wydechowe na srubach.Jak na ten typ motocykla jest przepelniony elektronika.Tak mniej wiecej z grubsza na oko nie calkiem moj przypadek, no ale zobaczymy co czas przyniesie.Okolo marca i jak pogoda dopisze dostane ja do jazdy testowej to przebadam jej nerki i serce Ps.Kiedys nie wyobrazalem sobie ze bede Kawa pomykac ,a dzisiaj moge powiedziec ze moja gtr-a jest najbardziej wygodny moplik jak dla kierownika tak i do plecaczka,niezawodny i oszczedny sprzet jaki dotychczas mialem ,a pare ich bylo.Jedna make miala,przednie tarcze wymienilem , ale to co mialem z jej poprzednikiem moge powiedziec ze Kawa jest bez problemowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.