Synuu Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Cześć!Czy ktoś z was może mi polecić jakiś serwis w którym mogę zdławić motor - tak aby osiągnął wymaganą moc - dot. rejestracji na prawo jazdy A2. Szukam serwisu na terenie śląska.Szukałem w internecie jednak nic konkretnego nie moglem odnaleźć - jedynie okolice stolicy, dlatego postanowilem napisać na forum. Czy ktoś się orientuje ile serwis powinien "oczekiwać" za zdławienie motoru? Wiem, że to zależy od marki i modelu jednak ile wynosi taka "średnia" cena? Oczywiście od takiego serwisu oczekiwałbym otrzymanie niezbednych dokumentow do rejestracji motoru na Kat. A2. Pozdrawiam i liczę na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hawk70 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Z tego co się orientowałem nie ma nic w okolicy , kiedyś na AIr Show bylo stoisko Kawasaki gdzie facet twierdził, iż blokady można zakupić w salonie natomiast co z zalożeniem nie mam pojecia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Z tego co pamietam bo z 4 lata wstecz kombinowalem ze skuterem to sprawa wygladala nastepujaco ,musisz jechac do warsztatu lub serwisu ktory ma UPRAWNIENIA DO DOKONYWANIA ZMIAN KONSTRUKCYJNYCH W POJAZDACH dokonuje ci zblokowania i wystawia zaswiadczenie ze dokonal zmian potem z tym zaswiadczeniem jedziesz na przeglad i wystawiaja ci papier ze zeczywiscie jest sprzet zblokowany i z tymi papierami do wydzialu komunikacji zeby zarejestrowac lub wbic w dowod rej. te zmiany.Takich zmian jesli chodzi o np.samochody dokonuja stacje ktore montuja kratki i wystawiaja wtedy papier na homologacje na ciezarowe,Popytaj najpierw na stacjach kontroli pojazdow i to najlepiej na takich ktore maja uprawnienia do pierwszych przegladow rejestracyjnych w kraju moze tam ci cos podpowiedza,bo nie o eszystkim mozna pisac na necie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Sprawa jest prostsza niż myslisz, w niektórych motocyklach wystarczy zakupic krucce ssace na mniejsza moc, zlecic montaz w serwisie i z dokumentem potwierdzajacym wykonanie naprawy udajesz sie do diagnosty i cześc.Ostatnio dławiłem motocykl własnie w taki sposób tyle że został zrobiony wydruk na hamowni który potwierdził rzeczywista moc i bez problemu przeszło.Możesz także zdławic motocykl dorabiajac ogranicznik przepustnicy by nie otwierała sie w cąłości i uzyskasz taki sam efekt.Generlanie sprawa jest dośc problematyczne bo nawet jezeli fizycznie motocykl dostosujesz do wymogów to wiele stacji diagnostycznych odmawia wykonania przegladu technicznego..w razie wypadku gdyby okaząło się ze "klient" po powrocie ze stacji odblokował motocykl to diagnosta ma problem w tym momencie.Wszystko zalezy jaki motocykl chcesz zablokowac.. czasem prosciej miec czyste papiery kupujac gs500 lub inny motocykl który sie wpisuje w przepisy bez kombinacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synuu Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Widziałem wiele ofert motorów m.in GS500 czy tez Thundercat, które miały założone po prostu blokade na przepustnice i można było zarejestrować taki motor na kat a2, jednak z tego co widzę, strasznie mało jest motorów na tą kategorię. Postanowiłem zapytać czy ktoś z was zna taki serwis w którym mogą mi zdławić seryjny motor i wystawić wszystkie niezbędne dokumenty aby zarejestrować motor na A2.O wiele lepiej byłoby kupić seryjny motor i na własną rękę dostarczyć taki motor do serwisu w celu zdławienia i zarejestrowania. Może ktoś więcej się wypowie i da jakies informacje, gdzie mogę coś takiego zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość *magik* Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Sprawa jest prostsza niż myslisz, w niektórych motocyklach wystarczy zakupic krucce ssace na mniejsza moc, zlecic montaz w serwisie i z dokumentem potwierdzajacym wykonanie naprawy udajesz sie do diagnosty i cześc.Ostatnio dławiłem motocykl własnie w taki sposób tyle że został zrobiony wydruk na hamowni który potwierdził rzeczywista moc i bez problemu przeszło.Możesz także zdławic motocykl dorabiajac ogranicznik przepustnicy by nie otwierała sie w cąłości i uzyskasz taki sam efekt.Generlanie sprawa jest dośc problematyczne bo nawet jezeli fizycznie motocykl dostosujesz do wymogów to wiele stacji diagnostycznych odmawia wykonania przegladu technicznego..w razie wypadku gdyby okaząło się ze "klient" po powrocie ze stacji odblokował motocykl to diagnosta ma problem w tym momencie.Wszystko zalezy jaki motocykl chcesz zablokowac.. czasem prosciej miec czyste papiery kupujac gs500 lub inny motocykl który sie wpisuje w przepisy bez kombinacji.Dlatego bezpieczniej udać sie do zaprzyjaźnionej stacji z Jasiem Wędrowniczkiem i wkładką w dowód. Dostać papier, że spełnia wymagania do rejestracji, że niby tłoki wymienione czy króćce itp. No ale to nie temat na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannibalus Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 DANVIELD to jak to jest - 18 letni świeżo upieczony mistrz prostej będzie sobie mógł kupić jakąś skatowaną erjedynkę, czy r6, zdłąwić ją do 48 koni, zarejestrować i bezkarnie jeździć na A2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 tak jest. ALe! nie do konca bo nie kazdy motocykl mozna zdławić. sprzęt bazowy nie może fabrycznie przekraczać 70 kW.Także wszelakie hiper super litry odpadaja na starcie.Sposobów jest multum na zdławienie motocykla, po powrocie od mechanika jedziesz na hamownie, zabierasz wykresi nawet jezeli masz wazny przeglad to musisz zrobic nowy(głównie chodzi o dojenie kasy od lemingów) i potem Wydział Komunikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synuu Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Temat założyłem z tego powodu iż od mojego przyjaciela mogę kupić w bardzo dobrym stanie i za bardzo dobre pieniądze Thurndercata 600'tke tylko że ona jest oczywisicie na Kat A. Widziałem już te motory zdławione i zarejestrowane na A2 dlatego założyłem ten temat aby zorientować się gdzie mogę zdławić motor i dostać komplet dokumentów aby zarejestrować ten motorek na tą właśnie kategorię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.