mariusz gsx 600f Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Witam Mam pytanie czy powodem przedostania sie paliwa do oleju są zaworki iglicowe bo gdzies tak wyczytałem ? Problem jest taki ze spusciłem stary poliwo-olej wiec moto jest puste a szkoda mi wlewac teraz nowy zeby gdzies podjechac wiec moze ktos doradzi czy jest to problemowa naprawa czy mozna to ogarnac w garazu czy brac lawete i jechac ale gdzie ? Dzieki za wszelkie rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Problemem moga byc zaworki iglicowe które przepuszczaja i powoduja "przelewanie paliwa"Może także byc uszkodzone suzczelnienie na gnieździe zaworka iglicowego(jezeli takowe w konstrukcji gaźnika istnieje) Nieszczelny pływak który powoduje że zaworek iglicowy nie zamyka sie wogóle.Paliwo przedostaje sie do cylindra a tam poprzez pierscienie do oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Oby to, a nie pierścienie tłokowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Mogą być wyżłobione języki pływaków. Miejsca kontaktu blaszki z iglicami, bywają wyrzeźbione w dwóch punktach: otwarcia i zamknięcia dopływu paliwa. Później iglica na takiej skazie blokuje się, a mizerna wyporność pływaka nie pokona oporu i dochodzi do przelania, ale w gsx dochodzi wtedy do blokowania tłoka. Miałeś tak, że rozrusznik nie był w stanie zakręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 tak, natomiast jezeli motocykl stał to nie ma siły - pierscienie tłokowe powolutku przepuszcza paliwo do komory korbowej>miski olejowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 Właśnie. Zależy od czasu i ilości paliwa w zbiorniku. Do meritum. Ja poradziłem sobie, szlifując, a następnie polerując te powierzchnie. Zdjąć komory pływaków, skontrolować starannie, a jeśli pozytywnie (nawet drobne żłobki mogą być problemem), to heja! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz gsx 600f Opublikowano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 Mogą być wyżłobione języki pływaków. Miejsca kontaktu blaszki z iglicami, bywają wyrzeźbione w dwóch punktach: otwarcia i zamknięcia dopływu paliwa. Później iglica na takiej skazie blokuje się, a mizerna wyporność pływaka nie pokona oporu i dochodzi do przelania, ale w gsx dochodzi wtedy do blokowania tłoka. Miałeś tak, że rozrusznik nie był w stanie zakręcić?nie tak nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz gsx 600f Opublikowano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 powiedzcie mi tylko jeszcze jak sie zabrac za sprawdzenie tego Czy zdemontowac całe gazniki czy mozna sie dostac inaczej? Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 16 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 gaźniki na stółZdejmujesz dolne pokrywki i wyciagasza nastepnie zdejmujesz z blaszkii najlepiej wymienic kpl w ciemno(nie sa drogie)plus uszczelnienia (oringi) tych plastikowych kanałów które zdemontowałeśP.s. a tak wogóle to czasem warto zajżec pod gniazdo zaworka.. lubia czekac niespodzianki, ew pekniety oring Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz gsx 600f Opublikowano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 gaźniki na stółZdejmujesz dolne pokrywki i wyciagasza nastepnie zdejmujesz z blaszkii najlepiej wymienic kpl w ciemno(nie sa drogie)plus uszczelnienia (oringi) tych plastikowych kanałów które zdemontowałeśP.s. a tak wogóle to czasem warto zajżec pod gniazdo zaworka.. lubia czekac niespodzianki, ew pekniety oring wielkie dzieki jak tylko to sprawdze to dam znac pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 A ja mam takie pytanie.Czy zaworki iglicowe nie powinny przepuszczać paliwa do komory spalania pod żadnym pozorem?Chodzi mi o to, czy jeżeli np. kranik paliwa jest walnięty i delikatnie przepuszcza, to zaworki powinny wytrzymać napór paliwa z pełnego wahy zbiornika?Czy w przypadku uszkodzonego kranika, przelew wahy przez zaworki to dopuszczalne zjawisko?Wymienić tylko zestaw naprawczy kranika, czy dorzucić do tego też zaworki z uszczelnieniami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Nie powinny przepuszczać, ale nie jest to tak pewne zamkniecie, jak kranika.W Jawie miałem przypadek (nie odosobniony), że zaworek trzymał na postoju, ale od wibracji pracującego silnika na wolnych obrotach, np. na światłach się nie domykał i zalewało mi silnik. Dlatego za poradą kolegi na światłach zamykałem kranik i przypadłość jak ręką odjął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Zakładam ze jezeli troche paliwa przepusci zaworek to pod wpływem "wypornosci" pływaka powinien sie "uszczelnic"poprzez docisniecie go do gniazda zaworka, niestety zbiegiem czasu uszczelnienia także parcieja jak i sama główka zaworuponizej zdjecie zuzytego zaworka iglicowegohttp://jakienarzedzia.pl/wp-content/uploads/2012/11/zawor-iglicowy.pngwidac ze element gumowy ma wyzłobienia które moga spowodowac nieszczelnośc w gnieździeGeneralnie jezeli kranik jest spieprzony to nie ma prawa przepuszczac sprawny zaworekZrób test z gaźnikiem podłaczajac do niego duza strzykawke,ustaw go w imadle w pozycji takiej w jakiej zwykle pracuje, napełnij paliwem,i do tej podłacoznej strzykawki nalej 10cm3(wg miarki), rano powinno być tyle samo biorac pod uwage ze jakas ilosc ma prawo odparowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Kumam. Zaworki mają trzymać i basta Wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz gsx 600f Opublikowano 26 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 witam jestem juz po wymianie zestawów naprawczych gazników i jak narazie wszystko gra Mam nadzieje ze po dłuzszym czasie paliwa w oleju nie bedzie Naprawa okazała sie nie taka straszna dzieki waszej pomocy DZIEKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.