Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Zerwany gwint - naprawa gwintu - POMOCY :)


Boban_Shadow

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego, sprezynki do naprawy gwintow stosuje się do gwintow wewnetrznych  :mellow:

 

tu masz linka do tych spreżynek - http://www.bollhoff.pl/pl/pl/elementy-zlaczne/specjalne-elementy-zlaczne/tecnika-gwintowa/naprawa-gwintu-helicoil.php

 

Filtr oleju zapewne trzyma sie na trzpieniu wystajacym z kartera silnika i gwint ma zewnetrzny?

Jeśli tak to grubsza robota sie szykuje, da sie to zrobić ale koszta nie małe. Bez wyjmowania silnika z ramy nie znam sposobu zeby to ogarnać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy jaki silnik, sa 3 typy filtrów, filtr zewnętrzny nakrecany na gwint
filtr wewnętrzny (np virago, dragstar) ukryty pod dekielkiem na 3 śruby.
Filtr wewnetrzny wkład z wykrecanym pierscieniem , np starsze modele kawasaki gpz, kz, ltd itp.
Najlepiej zrób zdjęcie "problematycznej" sytuajci i cos zaradzimy.

W wypadku zewnetrznego filtra w wiekszosci motocykli wiercona śruba jest elementem wymiennym
150939d1251320434-diy-oil-change-img_361
moga byc i takie
4026071.jpg

W innym wypadku niestety ale trzeba rozwiercic stary gwint, nagwintowac ponownie
i wkrecic gwint naprawczy na specjalnym kleju oporowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.