Boban_Shadow Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Siema Jak to wygląda z naprawą gwintu przy filtrze oleju? Słyszałem o takich sprzężynkach naprawczych do gwintu. No i nasuwa się pytanie: Czy muszę te sprzężynki wymieniać po każdej wymianie oleju?Czy ktoś z was miał już podobną sytuacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Kolego, sprezynki do naprawy gwintow stosuje się do gwintow wewnetrznych tu masz linka do tych spreżynek - http://www.bollhoff.pl/pl/pl/elementy-zlaczne/specjalne-elementy-zlaczne/tecnika-gwintowa/naprawa-gwintu-helicoil.php Filtr oleju zapewne trzyma sie na trzpieniu wystajacym z kartera silnika i gwint ma zewnetrzny?Jeśli tak to grubsza robota sie szykuje, da sie to zrobić ale koszta nie małe. Bez wyjmowania silnika z ramy nie znam sposobu zeby to ogarnać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Zalezy jaki silnik, sa 3 typy filtrów, filtr zewnętrzny nakrecany na gwintfiltr wewnętrzny (np virago, dragstar) ukryty pod dekielkiem na 3 śruby.Filtr wewnetrzny wkład z wykrecanym pierscieniem , np starsze modele kawasaki gpz, kz, ltd itp.Najlepiej zrób zdjęcie "problematycznej" sytuajci i cos zaradzimy.W wypadku zewnetrznego filtra w wiekszosci motocykli wiercona śruba jest elementem wymiennymmoga byc i takieW innym wypadku niestety ale trzeba rozwiercic stary gwint, nagwintowac ponowniei wkrecic gwint naprawczy na specjalnym kleju oporowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban_Shadow Opublikowano 2 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Chodzi o gwint wewnętrzny już ogarnąłem temat, cena z robocizną to jakieś 150-170 zł. Z czego koło 100zł to robocizna.Ale dzięki za podpowiedzi, wiedza zawsze się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 To teraz dokręcaj z uczuciem a nie metrową przedłużką A najlepiej kluczem dynamometrycznym wg serwisówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 3 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2013 w wypadku filtrów zewnetrznych zawsze dokrecamy je reka mocno(wystarcza w zupełnosci), uprzednio smarując gumowy oring przylegający do płaszczyzny silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.