RominK Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Witam!Mam VN750. Gaźniki czyste ,zsynchronizowane obroty jak trzeba itd na zimno odpala na dotyk po ostygnięciu też ,ale jak jest gorący (nie przegrzany a normalnie gorący ) to beznadzieja . Miał kto taki problem?Będę wdzięczny za pomysły tzw konstruktywne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Odpowietrzenie zbiornika paliwa, sprawny akumulator?Solenoid ok? Mieszanka ustawiona jak nalezy(1,5 obr)?Sprawdź czy nagrzany ma iskre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RominK Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Dzięki za szybką reakcję.Jest tak:1.Odpowietrrzenie OK ,bo poza tym,że czyściłem to próbowałem odpalać na otwartm zbiorniku2.Akumulator OK bo dobrze kręci i był doładowywany3.Solenoid? Jak rozumiem cewka? no pobawię się jeszcze właczając między przewód a świece tester, ale zakładam ,że to powinno byc dobre (ale sprawdzę właśnie jak będzie gorący)4. No właśnie co z tą mieszanką czyżby chodziło o tę nieszczęsną śrubę w gaźniku zabezpieczoną zaślepką?!.Wyjmowałem gaźniki do czyszczenia (po kupnie)makabra zresztą ,ale wolałem nie ruszać tego co teoretycznie fabrycznie powinno być ustawione dobrze. Czy jest do niej dostęp przy zamontowanych gaźnikach ,teraz nie pamiętam. Idę studiować serwisówkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 jest dostęp, solenoid ( na wale korbowym czujnik który wysyła sygnały do modułu zapłonowego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hayabuster Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Obstawiam świeczki lub za ciasne luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 tam nie ma luzów , sa hydroregulatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RominK Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Dziękuję za rady ,Sruby regulacji mieszanki przestawiłem na 1,5 obrotu (było 2 obroty) , specjalnego efektu w odpalaniu na gorąco nie zaobserwowałem z tego powodu ,ale wyczaiłem fakt ,że odpala bez problemu jak jest gorący na ssaniu!!! Tyle że trzeba mu zaraz zdjąć ssanie ,bo włazi na obroty-wiadomo. Tak czy inaczej problem zniknął. A świece wymieniłem na samym początku z zaworami -hydrauliczne . Ale dziękuję wszystkim! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Wygląda na za ubogą mieszankę na wolnych obrotach. Jednak by trzeba analizator spalin mu wsadzić w ... . Lub przejrzeć dysze wolnych obrotów, czy tam jakiś paproch się nie zagnieździł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 daj 1 - 1,25 skład i zrób synchro ponownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Rysz Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Toż to vulcan i to VN750, temat równie popularny jak wymiana alternatora. Przerabiane u ojca w sprzęcie, mechanik rozebrał silnik bo niby uszczelka pod głowicą, wymienił, palił jak palił tylko gorzej jeździł. Ostatecznie winny był rozrusznik - 2 specjalistów mówiło, że dobry, a po wymianie na inny pali od strzała. Kupiliśmy drugiego VN'a (1995 r., przebieg 20 tys. km - sąsiad sprowadził od 1 własciciela, wiec pewniak), problem z paleniem na ciepło, przerzutka rozrusznika, problem rozwiązany. Chociaż synchronizacja też jest ważna, przekręcenie śruby od synchro na slepo o jakieś 1/2 do 3/4 obrotu unieruchomilo ciepłe moto. Wniosek wakuometr to jedno, a stan silnika to drugie - nie zawsze idealne synchro jest dobre, trzeba trafić w to co dobre dla silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Mieszacie troche pojecia.Gaźnik jest znacznie bardziej skomplikowany.1. Stan zaworka iglicowego, czy domyka dopływ paliwa2. Poziom paliwa3. filtr paliwa na wlocie4. skład mieszanki, własnie od tej srubki regulacyjnej, ale to sie nie stawia na :oko" tylko wg instrukcji5. czystość gaźnika, szczególnie na dnie komory pływakowej6. cz jakieś paprochy nie zatkaly dyszy paliwa wolnych obrotów7. czy jakieś paprochy nie zatkały głownej dyszy paliwa8. czy membrany są OK, (jak są)9. szczelność układu dolotowego (fałszywe powietrze)10 czy któryś z mechanizmów sterowania nie jest zatartyi to tak z głowy bez zastanowienia, bo przed obiadkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.