richad72 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Witam!Wymieniłem kompletny napęd (did 530 zvmx + sunstar) ,ustawiając odpowiedni luz (ok 2,5 cm) zauważyłem że w jednym miejscu jest troszeczkę więcej naciągnięty. Koło ustawiałem kilkakrotnie z suwmiarką. Co może być ? Może ktoś miał podobny przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Tzn. Jak kręcisz kołem to raz jest luz wiekszy, a raz mniejszy?Jezeli tak i pomijając, ze łańcuch jest nierównomiernie złozony (tzn. jest nowy) i obie zebatki sa nowe, to masz krzywe koło lub wałek zebatki zdawczej. chyba, ze Ci sie udało przykrecić którąś z zębatek nieosiowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richad72 Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Jak dokładnie sprawdzić czy zębatki są przykręcone osiowo ? Zębatka zdawcza wchodzi na wałek raczej "pasownie" natomiast napędowa na zabierak już może mieć jakieś " odchyłki" na otworach. I jak sprawdzić wałek zdawczy czy nie jest krzywy (zimmering jest ok nic nie cieknie), oraz koło ? Za rady z góry dzięki. Zębatki są nowe. Moto to Thunderace z 2000r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Do zdawczen w miare blisko przyłoż coś np klucz i do obudowy silnika tak zeby była szczelina ale nic nie latało zeby klucz nie zmieniał połozenia pokrec kołem i zobacz czy podczas obracania zdawczej nie ma róznic w szczelinie od klucza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 aha.poza tym sprawdź, czy ten luz sie zwiększa/zmniejsza w zależności od obrotu tylnego koła czy zebatki? Wtedy bedzie wiadomo, co jest krzywe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 A moim zdaniem masz łańcuch do reklamacji aż się wierzyć nie chce.Jedź do mechanika jak najpędzej aby spojrzał na to bo masz problem bardzo nietypowy.Możliwe że kupiłeś z allegro i ktoś Cie załadował w stary łańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 A moim zdaniem masz łańcuch do reklamacji aż się wierzyć nie chce.Jedź do mechanika jak najpędzej aby spojrzał na to bo masz problem bardzo nietypowy.Możliwe że kupiłeś z allegro i ktoś Cie załadował w stary łańcuch.No, wykluczyłem to na poczatku, ale tez moze byc. Załozyłem, że łańcuch jest z bezpiecznego źródła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Może jest źle zakuty łańcuch i w miejscu zakuwki nie pracują ogniwka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Może jest źle zakuty łańcuch i w miejscu zakuwki nie pracują ogniwka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richad72 Opublikowano 26 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Jeżeli chodzi o łańcuch to na pewno jest nowy , natomiast zakuwanie łańcucha zvmx to normalna sprawa (did sprzedaje takie łańcuchy z ogniwami złącznymi do zakuwania). Zakuty też jest ok. robione to było w profesjonalnym (sprawdzonym i pewnym) serwisie. Jakby łańcuch był trefny to mechanik by mi coś napomknął (na 100%). Pozostaje reszta do sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.