MichaelloEs Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 WitamWymienialem w swojej maszynie olej i troche dolozylem przez przypadeknod siebie. Rozchodzi sie o to, ze w ks serw pisze aby poziom oleju w silniku byl pomiedzy dwoma kreskami w okienku (bodajze L i F).Co w przypadku, gdy dolalem troche wiecej oliwy i mam na poziomie Full lub minimalnie wiecej?? Zlac go troche czy nie powinno sie nic stac??Podobna sytuacja jest przy plynie chlodniczym;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroczny Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Możesz więcej na gumie latać . Teoretycznie nie powinno być to jakieś large issue. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Dasz troche w palnik i po 1000km bedziesz miał dobry poziom albo wręcz dolac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brojler Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zdrowy GSR nie łyka oleju.Michaellos nie powinieneś jeździ ze stanem ponad maksimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelloEs Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Aha, w takim razie jakos sprobuje troche go zlac a plyn strzykawa ze zbiorniczka wyciagne:-)Jak tak pisze w instrukcji to pewnie jakis cel to ma hehehe:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tlenek Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Z fazera łatwo wyciągnąć wężykiem poprzez dziurkę z bagnetu, ale jeżeli nie wlałeś jakoś tak strasznie dużo to bym się nie przejmował i pamietaj przy sprawdzaniu oleju przynajmniej w fz6 nie wkręca się bagnetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaelloEs Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 W GSR jak dobrze patrzyłem nie ma bagnetu ale za to okienko do kontroli:)Spuściłem troche oleju i jest ok, w sumie nie było tego duzo no ale... Mam zamiar rowniez wziac sie za płyn chlodniczy tylko nie chce mi sie pół moto rozkrecac aby dostać sie do zbiorniczka:(Może wezyk jeden odpiac, troche niech zleci, potem przegazować moto i sprawdzić stan?? Nie bedzie szybciej:P ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tlenek Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Sorki myślałem że na awatarze to fz6 n Na wymianie płynu chłodniczego się nie znam ale warto chyba przy wymianie przepłukać chłodnice z syfu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tudu Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 a ja przy okazji zapytam: poziom sprawdzamy przy zimnym czy przy rozgrzanym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinRR. Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Poziom....czego?Jesli oleju to na zimnym jak i rozgrzanym tylko musisz odczekac 5-10min az caly scieknie.A płyn chlodzacy TYLKO na zimnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tudu Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Poziom....czego?Jesli oleju to na zimnym jak i rozgrzanym tylko musisz odczekac 5-10min az caly scieknie.A płyn chlodzacy TYLKO na zimnym. sorki nie napisałem konkretnie o co mi chodzi. Posiadam BMW F650CS olej jest wlewany do ramy. Do sprawdzania poziomu oleju jest bagnet. Przy rozgrzanym silniku poziom mam powyżej max (nawet kilka milimetrów) tak że po odkręceniu korka da się dostrzec pozim oleju w ramie a przy zimnym jest poniżej minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 W BMW F650 Sprawdzasz olej na zagrzanym silniku i w wiekszosci motocykli z sucha miska olejową.Jeżeli po zagrzaniu silnika motocykl stoi dłuższa chwile i nagle ubywa oleju ze zbiorniczka może to świadczyc o zuzyciu pomp oleju(w Twoim motocyklu sa 2) i przepuszczają olej spowrotem do silnika.Pompa na powrocie ma przewaznie 2x wieksza wydajnośc i zwraca szybko olej do zbiornika.Zawsze jak motocykl z sucha miska olejowa postoi troche tego oleju ubedzie do silnika dlatego sprawdza sie na ciepłym po pracy pomp gdzie olej wraca do miski olejowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tudu Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 dzięki za wyjaśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.