nfs Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Ja jedynie mogę powiedzieć o powodach ściągania przez które znajomi przechodzili.A więc obciążnik nic nie ma do rzeczy zazwyczaj:wada ukryta przedniej opony(po wymianie na inną wszystko ustępuje),fatalne ustawienie tylnego koła nie w osi,krzywa laga,krzywe pólki,brak oleju w jednej ladze(często wysadza od gum),za mocne skręcenie łożyska główki ramy-zdupiona wymiana.Ramę raczej cięzko aż tak wykrzywić aby ściągało.Jak chcesz to mogę pożyczyć oponę na przód to sobie założysz pojeździsz i zobaczysz czy coś pomogło.To że malowane nic nie znaczy bo czasami przy małym nakładzie może być 100% sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartekER6N Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Najbardziej prawdopodobne zepsute albo za mocno skrecone lozysko glowki ramy. Zalezy jak mocno sciaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miśor Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 No, niestety, rama może być odpowiedzialna, jak najbardziej. Tak samo, jak kilka innych, tańszych "drobiazgów", np. osi kół, lagi, wahacz, czy wspomniane łożysko, albo rozmaite luzy. Jest parę rzeczy. Musi zobaczyć lujacha,który trochę bardziej niż trochę,ogarnia temata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadekCBR Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Powiem tak, poprzedni właściciel poinformował mnie, że osoba od której kupił moto stawiała CBRkę na koło. Facet, od którego kupiłem Hondzię wymieniał właśnie łożyska główki ramy więc może tu tkwi problem. Może nieumiejętnie przeprowadził naprawę w własnym zakresie. Wiem, że temat zeszedł trochę z opon za co z góry przepraszam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Tak jak już pisał Bartek wszystko wskazuje na łożysko.Za mocno skręcił i jest do wymiany.Sam tu nic nie wskurasz bo kupisz nowe a przy wymianie szkód narobisz.Najpierw musisz odwiedzić mechanika aby zerknął na moto i powiedział jaki masz zakres rzeczy do zrobienia w moto aby zaczeło normalnie jeździć,gumy to dopiero na końcu.Takie moto jeżdzone dużo na gumie czasami jest skarbonką bez dna ale bądźmy dobrej myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.