Gaszi1 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Hej, nie znalazłem odpowiedźi jeszcze na rozwiązanie mojego problemu mimo iż Moto było 3x u mechnika. A mianowicie na wolnych obrotach jest wszystko OK ale podczas jazdy powyzej 1 biegu napotykam na tzw. dziure pomiędzy 6-7tys obr. tzn. wchodzi w takie dziwne drgania( i przymula) ale po chwili jak przebrnie to znowu ciśnie dalej. Na 1 i 2 biegu nie czuć wsumie tego ale od 3 biegu juz wyraźnie to czuć . Jeżeli cisne od początku powyzej 7tys obr to az do 6 biegu nie czuc tego , ale nie daj boze zejde do 6 to znow napotykam na dziure. Czyli podsumowując do 6 tys obr jest OK 6-7tys obr jest dziura i powyzej 7 tys obr znow jest OK. Co zrobił mechanik : czyszczenie i synchro gaźników, podobno sprawdzil na innych swiecach i dalej to samo. Jak wyjął filter powietrza podobno bylo duzo lepiej ale po założeniu znowu d...pa. Wiec filtr zalozylismy nowy no i niestety dalej to samo. Może ktoś miał podobnie i rozwiązał ten problem. ?? Czekam na odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Ja miałem ale winą były gaźniki nie wyczyszczone i zły poziom paliwa.Możliwe że wydech masz przelotowy i fajnie daje ale nie jedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaszi1 Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 WŁaśnie ktoś mi wspominał o wydechu , ale nie miałem innego zeby sprawdzic. Ten mój nie jest wybebeszony jak cos:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Masz doładowanie dynamiczne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LBG Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 WŁaśnie ktoś mi wspominał o wydechu , ale nie miałem innego zeby sprawdzic. Ten mój nie jest wybebeszony jak cos:)Oryginalny czy akcesoryjny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimi750 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Dobrze ustawione gaźniki, pływaki, stan membran czy niedziurawe. W fazerkach częsty problem to pękajace krućce gumowe gaźników, jak mają pęknięcia to gaźniki ciągną lewe powietrze. Masz doładowanie dynamiczne ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaszi1 Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 .. stan membran czy niedziurawe.Tego nie wiem. Krućce jak w większości popękane ale tylko powierzchownie nie na wylot wiec nie powinno byc lewego powietrza, a wydaje mi się że wtedy to by nie byly objawy tylko przy tym zakresie obrotow tylko ogolnie ( tak tylko mysle sobie). a wydech nieoryginalny a mianowicie z Leovince. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Filtr powietrza.. Gaźniki gdy sa podcisnieniowe a filtr ma za duża lub za mała przepustowość to albo podaje za duzo paliwa(zbyt mocno sie dźwigają) lub za słabo.W wiekszosci motocykli przy wymianie na filtr k&N wystepuje zjawisko dziury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy-rider Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 zapraszam na regulacje czujnika położenia przepustnicy TPS:)daje 100% pewności, że Ci pomoże jeśli gaźniki są przez poprzednika dobrze wyregulowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaszi1 Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Dzięki wszytskim za pomoc. Motor sprzedany:) Temat uważam za zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi