Adamv Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 czy jesli slychac kosz sprzeglowy na wolnych obrotach , przestaje grzmocic po wcisnieciu klamki- trzeba bedzie cos wymieniac? czy czerwona kontrolka oleju jest tylko do pozimu, czy takze do cisnienia? gasnie razem z woda, po przekreceniu kluczyka, a nie po odpaleniu. czuc lekki luz na kierownicy, ale to penie lozysko. sa wybebeszone tlumiki, jest ogromna dziura przy 2 tys. obrotow, tak jakby go zalewalo. jak to rozwiazac? wgrac mapy, wyregulowac exup? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbo88 Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 co do kosza sprzęgłowego to każda rn12 tak ma, bo 3 kumpli miało i każdy o to pytał. Co do reszty niestety nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 na reszte pytan kolega sam sobie odpowiedział.. nawet to dlaczego jest "dziura" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nfs Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Te regulacje to chyba tylko Ratka,ciekawe czy da radę przywrócić moc na tym wydechu.Jamaha nie ma czujnika ciśnienia tylko poziomu oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 19 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 u, to mnie zmartwiles. myslalem, ze wyreguluje exup i bedzie git. kosz sprzeglowy napiernicza strasznie. po wcisnieciu sprzegla nic nie slychac, silnik ladnie pracuje.ryczy to strasznie. ori wydech kosztuje kilka groszy, wiec trzeba bedzie zmienic i wyregulowac exup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Koszyk w R1 trzeba wymienić co 20 tys. Koszt jakieś 2 tysiaki z tego co słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 dlaczego trzeba? gdzie moge znalezc kogos, kto wgra mi mapy lub gdzie je moge dostac i w jaki sposob wgrac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Co Ci dadza mapy? Chcesz płaczaca babe poddac hipnozie i odrazu pojawi sie usmiech?.R1 kazdy mysli ze kupi i poszaleje.. niestety ale takie jest zycie ze w supersportach co jakis czas wymagaja wymiany niekoniecznie tanie elementy. więc ktos kto kupuje R1 szczególnie nowsza musi sie z tym liczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 ? troszke nie zrozumialem. z calym szacynkiem, ale o co chodzi? co mam wymienic, wymienie napewno.przejechalem dzisiaj pierwsze 200km. teraz zabawa w co to moze byc. jade na 1 biegu, wkrecam na obroty i czuje jakby zalanie lub poslizg sprzegla i pozniej but. wkrecilem do 10tys. obrotow, powtorzylo sie to 2 razy. pozniej przy hamowaniu silnikiem, tez obrotyschodzily, bylo czuc jakby pozlizg sprzegla. na wyzszych biegach nie ma problemu, ale na 1 i 2 mozna to zauwazyc. albo skrzynia, albo sprzeglo. mial ktos cos podobnego? co do kosza, to rozkrecam i wysylam do warszawy, koles powiedzial, ze to opanuje, jesli to nie jest tulejka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 najpierw zmień olej i zobacz czy dalej się będzie ślizgało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 slyszalem, ze moze to byc cos wspolnego z olejem. klamka sprzegla lapie ladnie. przy przyspieszaniu mozliwe, ze opona byla chlodna, ale przy hamowaniu napewno cos slizgnelo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy-rider Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 polecam Ci podjechać do mechanika, który na tym się zna i zlecić mu sprawdzenie motocykla. wiele nie zapłacisz a będziesz miał motocykl w 100% sprawny.Jeśli chodzi o wymiana kosza sprzęgłowego co 20tys km to pierwsze słyszę a już trochę siedzę przy tych motocyklach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 moze ktos orienuje sie jakie wymiary musza miec tarcze, przekladki i sprezynki w rn12? ogolnie moto jest teraz rozebrane, musze wszystko poskladac tak, jak skosnooki ludek to zaplanowal. zostal mi jeszcze wahacz do podokrecania i silnik. do wszystkiego mam dostep, takze odrazu wymienie rozrzad i ustawie zawory, ale do tego przywioze mechanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy-rider Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Wszystko Ci powie service manual Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 wymienial ktos uszczelniacze w takim zawieszeniu? jas mozliwosc wymiany bez odkrecenia dolnej sryby, tak, zeby golen wyszla gora? widzialem fotki, ale nie wiem o co w tym chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 amor jak masz upside down musisz odkrecic kape wyczyscic dolna golen i przeciagnac do góry i ten srodek (tuleja)co masz pod kapą cofa sie do srodka i odslania srube pod kapą na kontre rozkrecasz to wymieniasz uszczelniacze i potem skrecasz. ze skrecaniem jest gorzej ale jak odkrecisz wymyslisz patent na 'skrecenie"ten film Ci pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 chcialem, ale nie wychodzi. nic mi sie naie cofa. odkrecilem gora (kape?), opuscilem golen i jest ta plastikowa rurka w ktorej kreci sie srodek. skrecilem na maksa amor, wtedy bylo widac nakretke, ale nie da sie do niej dojsc przez dwie dziurki. jesli mozesz, to wytlumacz mi to bardziej lopatologicznie, bo nie dam rady. jesli tego nie zrobie, to za tydzien mechanik bedzie mial czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 to proste jak masz ta rurke i 2 otwory zrob sobie uchwyt chak i pasem transportowym o podstawe amora sciagasz to napinajaci widzisz pod kapa amortyzarota pret aluminiowy na którym jest kontra,bodajze klucz 12 i 14, rozkontrowujesz, odkrecasz kape i tyle filozofii.Składanie amora wykonujesz odwrotnie i do góry nogami, naciskajac i krecac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamv Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 bede mial zrobione podobne koleczko. powinno isc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.