Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Kilka pytan o R1 RN12


Adamv

Rekomendowane odpowiedzi

czy jesli slychac kosz sprzeglowy na wolnych obrotach , przestaje grzmocic po wcisnieciu klamki- trzeba bedzie cos wymieniac? czy czerwona kontrolka oleju jest tylko do pozimu, czy takze do cisnienia? gasnie razem z woda, po przekreceniu kluczyka, a nie po odpaleniu. czuc lekki luz na kierownicy, ale to penie lozysko. sa wybebeszone tlumiki, jest ogromna dziura przy 2 tys. obrotow, tak jakby go zalewalo. jak to rozwiazac? wgrac mapy, wyregulowac exup?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ci dadza mapy? Chcesz płaczaca babe poddac hipnozie i odrazu pojawi sie usmiech?.

R1 kazdy mysli ze kupi i poszaleje.. niestety ale takie jest zycie ze w supersportach co jakis czas wymagaja wymiany

niekoniecznie tanie elementy. więc ktos kto kupuje R1 szczególnie nowsza musi sie z tym liczyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

? troszke nie zrozumialem. z calym szacynkiem, ale o co chodzi? co mam wymienic, wymienie napewno.

przejechalem dzisiaj pierwsze 200km. teraz zabawa w co to moze byc. jade na 1 biegu, wkrecam na obroty i czuje jakby zalanie lub poslizg sprzegla i pozniej but. wkrecilem do 10tys. obrotow, powtorzylo sie to 2 razy. pozniej przy hamowaniu silnikiem, tez obrotyschodzily, bylo czuc jakby pozlizg sprzegla. na wyzszych biegach nie ma problemu, ale na 1 i 2 mozna to zauwazyc. albo skrzynia, albo sprzeglo. mial ktos cos podobnego? co do kosza, to rozkrecam i wysylam do warszawy, koles powiedzial, ze to opanuje, jesli to nie jest tulejka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos orienuje sie jakie wymiary musza miec tarcze, przekladki i sprezynki w rn12? ogolnie moto jest teraz rozebrane, musze wszystko poskladac tak, jak skosnooki ludek to zaplanowal. zostal mi jeszcze wahacz do podokrecania i silnik. do wszystkiego mam dostep, takze odrazu wymienie rozrzad i ustawie zawory, ale do tego przywioze mechanika.

pa310157.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amor jak masz upside down musisz odkrecic kape wyczyscic dolna golen i przeciagnac do góry i ten srodek (tuleja)co masz pod kapą

cofa sie do srodka i odslania srube pod kapą na kontre rozkrecasz to wymieniasz uszczelniacze i potem skrecasz.

ze skrecaniem jest gorzej ale jak odkrecisz wymyslisz patent na 'skrecenie"

ten film Ci pomoze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

chcialem, ale nie wychodzi. nic mi sie naie cofa. odkrecilem gora (kape?), opuscilem golen i jest ta plastikowa rurka w ktorej kreci sie srodek. skrecilem na maksa amor, wtedy bylo widac nakretke, ale nie da sie do niej dojsc przez dwie dziurki. jesli mozesz, to wytlumacz mi to bardziej lopatologicznie, bo nie dam rady. jesli tego nie zrobie, to za tydzien mechanik bedzie mial czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to proste jak masz ta rurke i 2 otwory zrob sobie uchwyt chak i pasem transportowym o podstawe amora sciagasz to napinajac

i widzisz pod kapa amortyzarota pret aluminiowy na którym jest kontra,

bodajze klucz 12 i 14, rozkontrowujesz, odkrecasz kape i tyle filozofii.

Składanie amora wykonujesz odwrotnie i do góry nogami, naciskajac i krecac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.