Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

1098 czy RC8


Baszczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Szukam wszelkich opini, informacji na temat tych dwóch motocykli ( Ducati 1098 i KTM-a RC8 )

W tym roku doszedłem downiosku, żeby mieć coś innego to musi to być spoza Japoni.

W 2013 planuje zakup jednego z tych motocykli, niestety wybór nie jest łatwy... oba mają to coś ( unikatowość ).

Chciałbym Was prosić o pomoc w kwesti, który lepszy i nie chodzi mi tu o osiągi itp, bo nie to jest dla mnie najważniejsze.

Chciałbym wiedzieć, czy ktoś z was miał okazję jeździć, lub może ktos ma jeden z tych motocykli, żeby się podzielić wrażeniami, prowadzeniem itp. Za wszelką pomoc bardzo dziękuję, mam nadzieję, że uda mi się kupić jeden z nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem RC8 niby jakaś wersja r(bardziej na tor)Wygląd jedno z najpięknieszych moto na świecie.Prowadzenie przyspieszanie wszystko super,hamulce mocne.

W mieście katastrofa ten motor musi mieć przestrzeń.W mieście wisisz na rekach mocno i walczysz z moto ,sprzęgło ciężko chodzi a moto chce jechać i kopie a nie się wlec.Zawieszenie twarde,średniej jakości drogi jedziesz i się wkur. żeby coś od drgań sie nie uwaliło.

A teraz dostajesz się na wolną przestrzeń i co się dzieje?zapierd.przepięknie,prowadzenie super itd.Skrzynia normalnie chodzi.W prasie mieli zastrzeżenia.

Sam dźwięk i to jak chodzi silnik to porażka na wolnych i małych obrotach.Chodzi po prostu jak rozp...Jak już się leci to można mieć ciary na plecach bo to jest to,tak brzmi tylko rc8.Tablica z wskaźnikami nie mam pojęcia o co tam biegało.Wiele funkcji bardzo ładna jak sie rozgryzie o co tam kaman moze byc bardzo przydatna.Podsumowując jak chcesz typowego sporta w V to bajka po za dżwiękiem z silnika a jak ktoś chce do bimbania po mieście to bez sensu wybór.

Cieszyn to prawie idealne miejsce na wypady takim moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o motocykl do "pokazania sie", zamierzam nim normalnie jezdzic i raczej nie po miescie.

Motocykl ma dawac radosc z jazdy i tego sie trzymam, a że nie chcę Japończyka? Miałem, mam i jakoś już nie chce. Co prawda zastrzeżeń żadnych nie mam, ale nie lubie gdy co trzeci motocykl jest taki sam, a przecież jest wiele ładniejszych.

- nfs - właśnie o takie spostrzeżenia mi chodziło, informacje od kogoś kto miał okazję takim motocyklem pojeździć.

Na temat Dukata można co nie co znajść, ale o KTM-ie żadnych informacji, dlatego nfs bardzo Ci za te informacje dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wybierasz jeden z tych 2ch motocykli to znaczy, że nie chcesz miec "najmocniejszego" motóra w klasie litra, moja sugestia jest taka, że powinieneś sie przejechać jednym i drugim. Wyłóż kase na stół i ogarnij kawałek trasy.

O gustach i walorach estetycznych tez ciężko dyskutować. Oba ostro ladne takze co nie kupisz, bedzie sliczne i ładnie brzmiało.

Poczekajmy na wiecej opinii posiadaczy, sam jestem ciekaw.

p.s.

Jakiś tydzien temu na alledrogo byla aukcja gdzie koles mial z 2009 dukata, krajowy z dodatkami o wartości ~18 koła za 31 500 ; ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem RC8 niby jakaś wersja r(bardziej na tor)Wygląd jedno z najpięknieszych moto na świecie.Prowadzenie przyspieszanie wszystko super,hamulce mocne.

W mieście katastrofa ten motor musi mieć przestrzeń.W mieście wisisz na rekach mocno i walczysz z moto ,sprzęgło ciężko chodzi a moto chce jechać i kopie a nie się wlec.Zawieszenie twarde,średniej jakości drogi jedziesz i się wkur. żeby coś od drgań sie nie uwaliło.

A teraz dostajesz się na wolną przestrzeń i co się dzieje?zapierd.przepięknie,prowadzenie super itd.Skrzynia normalnie chodzi.W prasie mieli zastrzeżenia.

Sam dźwięk i to jak chodzi silnik to porażka na wolnych i małych obrotach.Chodzi po prostu jak rozp...Jak już się leci to można mieć ciary na plecach bo to jest to,tak brzmi tylko rc8.Tablica z wskaźnikami nie mam pojęcia o co tam biegało.Wiele funkcji bardzo ładna jak sie rozgryzie o co tam kaman moze byc bardzo przydatna.Podsumowując jak chcesz typowego sporta w V to bajka po za dżwiękiem z silnika a jak ktoś chce do bimbania po mieście to bez sensu wybór.

Cieszyn to prawie idealne miejsce na wypady takim moto.

No urok KTM chodzi jak chodzi na wolnych ale na obrotach swoich już słychać że to motocykl hehe :P Ale jak ktoś go nie zatrze to nie jeden się na światłach może schować :P

Ja tak szczerze pomyślał bym nad ktm 690 | 990 albo adventure sprzęty z dobrym kopnięciem a będziesz chciał gdzieś dalej jechać to ideały :-) No chyba że już trasy typu : A4 non stop gaz do fulla to RC8 albo ducat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.