Artur Grabowski Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Witam może był już taki wątek ale mi się nie rzucił w oczy;)A więc tak... Poszukuje Motocykla na pierwszy raz... <wcześniej jeździlem troche na GS 500, CBR 600.. ale to były tylko chwilowe przygody porzyczony motor>Wypatrzyłem sobie kilka i prosił bym o porade ktory wybrac...http://otomoto.pl/ka...337.html<br />http://otomoto.pl/ka...072.html<br />http://moto.allegro....053.html<br />http://moto.allegro....416.html<br />http://otomoto.pl/ka...929.html<br />http://otomoto.pl/bm...133.html<br />http://moto.allegro....2592531894.html(oczywiście te linki mówią o tych motorkach które mi wpadły w oko)Z góry dziękuje za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadzik Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 WItaj! a zastanowiłeś się jaka jazda cię interesuje? co chcesz robić z moto i na moto? bo te linki to dwa różne charaktery motocykli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Same drogie motocykle...i ogromna rozbierzność.. nie wiem jakim cudem Ci do głowy z750r na 1 moto przyszło i zx6r.Kup coś tańszego, słabszego i się naucz jeździć. zrób z 10-15tys km i zmień na coś co chcesz Er6 nadaje się na 1 moto, tyle że to dużo kasy, chyba że chcesz nim dobrych kilka sezonów latać a nie po 1 się przesiadać No i może tak na 1 temat i post wypadałoby się przywitać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 W ramach autoreklamy ale nie tylko, bo z doświadczenia, mogę Ci F4 polecić. Sport+ turystyk- bardzo elastyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Grabowski Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Gdzie moje maniery... przepraszam... Witam wszystkich:) Wiecie narazie nie chce za wiele z motocyklem robić bo wiele nie potrafię... ale dlaczego mi wpadło do głowy?? bylem tu i tam na jazdach próbnych...i jak dla mnie one się świetnie prowadzą są wygodne...co do ninja to podoba mi się ze względu na łatwe prowadzenie... i duży zapas mocy jak dla mnie... i własnie chce motocykl już na parę sezonów... bardziej kręci mnie Turystyk narazie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Grabowski Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 a powiedzcie mi co myślicie żeby GS 500 do nauki kupić jezdziłem nim i dobrze się w nim czułem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Tylko że jazdy próbne, czy przejażdżka na motocyklu kolegi nijak się ma do własnego sprzętu.Jak turystyk to bmw 650gs z tych wymienionych, a myślałeś np o suzuki v-strom?Jak najbardziej polecam gs500 jak i inne 500tki, jak na początek nie są to ogromne pieniądze, moc jest naprawde spoko, no i nauczysz się na nich dobrze jeździć i będziesz mógł się potem określić, czy następny będzie plastik, czy turystyk, czy wgl co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadzik Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 NO jakbym miał z tych wybierać to też bym postawił na bmw 650gs bardziej elastyczny i wszędzie pojeździsz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Grabowski Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Zapytałem bo kumpel zadzwonił czy nie chce kupić własnie GS-ki z 2004... okazyjnie za 5000 bo kasę na już potrzebuje... a co dov-storm powiem ze się nie rozglądałem... w suzuki ogólnie mało przebierałem... ale powiem Ci ze też Ciekawie wygląda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Grabowski Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Mam jeszcze jedno pytanko... chodzi o prawo jazdy na Motocykl... słyszałem ze od 24 roku czy coś i są wyznaczone jakieś pojemności... powiedzcie coś więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi137 Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Mam jeszcze jedno pytanko... chodzi o prawo jazdy na Motocykl... słyszałem ze od 24 roku czy coś i są wyznaczone jakieś pojemności... powiedzcie coś więcej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Ja dalej uparcie przy F4 stoje, mimo 110KM jest strasznie potulny. No i jest cholernie wygodny.Odnośnie jazd próbnych- jeździłeś na stosunkowo nowych motocyklach, a prawda jest taka że wszystkie genialnie się prowadzi i jakbyś mógł brał byś każdy.Ewentualnie obejrzyj się za Africa Twin, Tenere (ta stara mnie kusi), Thundercat (prawie to samo jak F4- powyżej 9tyś obr/min włącza się nadświetlna), Vulcan (ale on dość cieżki).Tylko przy Africe i Tenere licz się ze spalaniem.A w ogóle jeździ ktoś z forum na Tenere? Bo bym się z chęcią przymierzył jeśli byłaby opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Grabowski Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Kivan chetnie uslysze cos więcej o tym F4... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Jaka Masz na mysli tenere 660 czy 750 , 660 mialem no niby nie byla zla ale co dwa gary to nie jeden no i miala mankow rezerwie mocy,145 km/h to bylo wszystko , troche za malo tego , tecznicznych problemow nie mialem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Grabowski Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 podeślij link jak możesz chętnie zobaczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 http://www.motocykle.slask.pl/topic/128481-s-cbr-600-f4-indywidual/#entry715572 a masz . W tym tygodniu mu hamulce robię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Grabowski Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 dzięki:) Powiem wam że mając 18 lat się złamałem poczytałem i poszukałem o tych zmianach prawa... normalnie chyba będę musiał jeździć nielegalnie;( a tak mi się to nie podoba;/ naszych kochanych urzędasów popieściło dość potężnie;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Nie no... ogarnijcie trochę temat. Chłopak ma 18lat, "Będę musiał jeździć nielegalnie", nie jest do końca zrównoważony, nie ma prawka, nie ma doświadczenia, nie ma umiejętności. To dążenie do litra nie jest dobre, 500 moim zdaniem to jest aż nadto na pierwszy sprzęt.Na f4 można gumować i ma 110kucy, czyli jak na początek moc ogromna, chłopak odkręci i statystyki na interii powiększy. Kivan Ty tak zaczynałeś, ale jesteś starszy, jak widać potrafisz się z mocą obchodzić i nie odkręcałeś jak pomylony. Ale tak serio nikt przed kupnem własnego motocykla nie wie czy będzie odkręcał czy nie. Taki wstyd jeździć na 500tce? Głupota kupić za mocne moto i się bać w zakręt wejść, najpierw trzeba umieć jeździć, żeby kupować co się chce.. Może i chłopak by ogarnął F4, ale tego nikt nie wie, a za duża stawka żeby ryzykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Grabowski Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 wiesz rozumie o czym mówisz i dlatego nie mówię ze nie będę głupiał... i nie mówię również że będę jeździł powoli ale jest kilka osób które motywują mnie do tego bym nie odkręcenia tej manetki... Mam dziewczynę i córkę... <może to dziwnie brzmi od 18 letniego chłopaka no ale wyszło jak wyszło> co do 500 żadem wstyd... bo popisy to nie moja półka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Ja bym tylko chciał się odnieść do tego odkręcania i mocy F4 - owszem da się nią stanąć na kole, ale ten motocykl powinno zaliczyć się do szosowo-turystycznych a nie sportów. Jest zupełnie inny jeśli chodzi o charakterystykę silnika, ma strasznie mulasty dół. Oczywiście, kojot(sentymenty do starego aero) potrafi pokazać pazur od samej jedyneczki, ale na mój gust jest bardzo, ale to bardzo przewidywalny.No jest jedna rzecz która wyróżnia go od innych tego pokroju- masa- jest zdecydowanie najlżejszy, ale dalej mega elastyczny.Powiem tak, o prawku wypowiadał się nie będę, chcę aby motocykl trafił w jak najlepsze ręce, jeśli przyjedzie napalony nastolatek który przy samym ruszaniu będzie odkręcał go do 10k (zakładając że nie jest rajdowcem) to mu od razu podziękuję, bo kojot dał mi 3 sezonu świetnej współpracy i też coś jestem mu winien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusz Zdrzałek Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 nie badz sentymentalny jeden sprzedasz drugi kupisz i tyle najwarzniejsze sprzedac tym bardziej ze sezon ma sie ku koncowi a na moto sie lata a nie patrzy na nie w garazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiusz Zdrzałek Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 GS500 jak najbardziej do nauki potem cos mocniejszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kivan Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Jestem sentymentalny co do tego moto . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norsen Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Wiemy Kivan Cebry to wgl fenomem motocyklowy.Ale moim zdaniem dla Masella lepsze będą klasyczne 500tki Może polatać sezon i zmienić, nie ma co się zbytnio spieszyć z pojemnościami, życie jest długie A i wole żeby nie powiększać działu "ku przestrodze" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Grabowski Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Dziękuję za odpowiedzi:) Mile mnie przyjęliście na forum i na pewno wrócę tu nie raz... po jakaś poradę... co do kupna motocyklu wezmę masze wypowiedzi pod uwagę... a Twoją Cebre Kivan na pewno obejżę bo przyciągła moja uwagę... Pozdrawiam wszystkich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.